Szczegóły wydarzenia
Data:22 Marzec 2019 - 23 Marzec 2019
Lokalizacja: Centum Szkoleniowe ADN w Atrium Tower
Adres: al. Jana Pawła II 25 Warszawa

SPRZEDAŻ – sprzedawaj, zarabiaj, twórz ambasadorów własnej marki

10 – 15 lat temu szkolenia ze sprzedaży obejmowały wiedzę na temat pytań otwartych i zamkniętych, umiejętności prowadzenia prezentacji korzyści, a nie opisywania cech produktów. Następnym etapem było uczenie sprzedaży poprzez doradztwo. Teraz już i to nie wystarczy. Potrzebne są nowe narzędzia, pomagające sprzedawać, w świecie gdzie porównanie ofert jest bardzo proste (robimy to codziennie w sieci). Gdzie klient może się sam wyedukować w ciągu kilku godzin. Odpowiedzią na aktualne potrzeby świata sprzedaży jest właśnie to szkolenie. Jest ono oparte na wiedzy. Modelach sprzedażowych, oraz na własnych doświadczeniach.

OPIS SZKOLENIA:

W trakcie tego szkolenia poznasz optymalną STRUKTURĘ PROCESU SPRZEDAŻOWEGO.

Znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak sprzedawać drogo, tam gdzie klient sygnalizuje że priorytetem jest cena?
  • Jak sprzedawać, pomimo tego że Twoja oferta nie jest najniższa?
  • Jak budować długofalowe relacje i potrafić je zamieniać za sprzedaż z marżą?
  • Co zrobić żeby klient polecał Ciebie i produkty które oferujesz?
  • Jak zamykać sprzedaż?
  • Jak się nie wypalać w sprzedaży?
  • Jak sprzedać klientom, których znasz i którym nie udało się sprzedać?
  • Jak nie tracić klienta, pomimo tego, że zaliczyliśmy „wtopę”?
  • Czym różnią się oczekiwania klientów, od ich potrzeb?
  • Komu nie warto sprzedawać?

SZKOLENIE JEST PRZEZNACZONE DLA:

  • Sprzedawców – szczególnie sprzedających do biznesu, oraz sprzedających produkty o wysokiej wartości.
  • Dyrektorów Sprzedaży, odpowiedzialnych za zespoły sprzedażowe, który chcą być dla swoich handlowców mentorami.
  • Właścicieli małych i średnich firm handlowych, oraz produkcyjnych, którzy uczestniczą aktywnie w sprzedaży.
  • Młodych sukcesorów, którzy powinni dobrze znać wszystkie piony organizacji, oraz wszystkie procesy w niej zachodzące.
  • Uczących się sprzedawców, którzy dopiero kształtują swoje nawyki.

PLAN WARSZTATÓW

Pierwszy dzień:

  • Poznanie mechanizmów psychologicznych warunkujących proces sprzedaży.
  • Omówienie pierwszych chwil z klientem, jego zachowań, zrozumienie obaw.
  • Poznanie oczekiwań, oraz zrozumienie dlaczego nie wolno ich realizować.
  • Przejęcie prowadzenia. Jak prowadzić rozmowę, jednocześnie nie zagadując klienta, tylko słuchając.
  • Budowanie bliskości, zaufania, bezpieczeństwa.
  • Poznanie potrzeb klienta.
  • Budowanie wizerunku marki, produktu, oraz własnego, jako profesjonalisty.
  • Prezentacja korzyści.
  • Radzenie sobie z ewentualnymi wątpliwościami.
  • Zamykania sprzedaży.

Drugi dzień:

Drugi dzień to ćwiczenia komunikacji z klientem. Umiejętność wchodzenia w spory, z których wyjdziemy ze sfinalizowaną transakcją, a nie jako zwycięzca mający rację, od którego na pewno klient już nie kupi. Drugi dzień to praca warsztatowa. To trening budowania relacji. Ćwiczenia które pomagają nie wciskać, a jednak sprzedawać i to z marżą. Jeżeli boisz się scenek sprzedażowych, to spokojnie. Te warsztaty są inne. Nikt nie będzie Cię oceniał. Nic nie będziesz musiał robić na pokaz.

9:00 – początek spotkania

13:00 – 14:00 – Przerwa obiadowa

17:00 – Zakończenie.

Cena do końca stycznia 2019 – 900 zł

Cena do lutego 2019 – 1200 zł

Cena regularna 1500

Kup bilet


Podaj swój adres e-mail i zapisz się na mój Newsletter, aby zawsze być na bieżąco z nowościami. Miej przewagę nad innymi.