Jako Trener Sprzedaży kieruje się w swojej pracy polityką jakości. Moim celem jest oferowanie najwyższej jakości usług rozwojowych w zakresie wsparcia doradczego oraz szkoleniowego. Moja oferta skierowana jest do kadry zarządzającej a także pracowników przedsiębiorstw, instytucji publicznych i organizacji.
Co jest moim celem?
- pomagam w rozwoju i doskonaleniu umiejętności oraz kompetencji pracowników Twojej firmy
- projektuję i wspieram w instytucjach programy rozwojowe, służące osiąganiu celów biznesowych
- wspomagam rozwój potencjału ludzkiego i pomagam osiągnąć założone cele
- nieustannie podnoszę standardy jakości oferowanych usług
Gwarancja satysfakcji
Świadcząc dla Państwa usługi doradcze oraz organizując szkolenia i warsztaty, realizuję moje zadania, dokładając wszelkich starań, by dostarczyć usługę najwyższej jakości i spełniać Państwa oczekiwania.
Trener z wieloletnią praktyką
Moje doświadczenie to nie tylko wiedza merytoryczna i ekspercka, ale także wieloletnia praktyka zawodowa oraz umiejętności praktyczne. To zapewnia wysoki poziom realizowanych usług i sprawia, że szkolenia czy doradztwo są dla uczestników ciekawe, bo poparte konkretnymi przykładami „z życia”.
Ceny usług
Ceny moich szkoleń oraz programów rozwojowych są zawsze dopasowane do oczekiwań Klientów i adekwatne do oferowanej usługi. Staram się, by oferta cenowa była jednocześnie atrakcyjna oraz konkurencyjna.
Zawsze aktualna oferta
Staram się realizować szkolenia, które rozwiązują najpilniejsze potrzeby moich Klientów. Tematyka szkoleń jest aktualizowana na bieżąco i dostosowana do zmieniających się technologii, przepisów oraz sytuacji prawnej.
Wewnętrzne szkolenia dedykowane
Jeżeli nie znajdują Państwo interesującej pozycji w ofercie szkoleń otwartych - zapraszam do kontaktu w celu realizacji programu zamkniętego, dopasowanego do Państwa potrzeb i zaprojektowanego pod konkretne wymagania. Takie szkolenia są dedykowane konkretnej firmie/instytucji, a ich zakres, program, miejsce, czas oraz oczekiwane efekty - są ustalane indywidualnie.
Organizacja i logistyka
Staram się, by Klienci w każdym momencie znali wszelkie szczegóły dotyczące organizacji szkoleń. Informacje o zasadach zgłoszenia, czasie, miejscu, a także terminach i formach płatności można zawsze znaleźć na stronie szkolenia lub są na bieżąco wysyłane do uczestników.
Miejsca szkoleń
Dokładam wszelkich starań, by sale szkoleniowe, w których odbywają się zajęcia były zawsze dostosowane do liczebności oraz potrzeb grupy a także, by spełniały standardy komfortu uczestników. Zwracam uwagę na odpowiednie wyposażenie dydaktyczne i dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wielkość grup szkoleniowych
Szkolenia oraz warsztaty są prowadzone w grupach dostosowanych do wymagań programu dydaktycznego. W przypadku zajęć szkoleniowych - maksymalna liczba uczestników to 30 osób. Warsztaty prowadzone są w mniej licznych - maksymalnie 14 osobowych grupach, by zapewnić indywidualne podejście trenera do uczestników zajęć.
Ankieta po szkoleniu
Chcąc zapewnić najwyższy poziom oferowanych usług zawsze zachęcam uczestników do pozostawienia opinii o szkoleniu czy programie rozwojowym. Ankiety oceny szkolenia to bardzo ważny element mojej pracy, dzięki któremu mogę ocenić poziom zajęć oraz organizację szkolenia. Dzięki opiniom zawartym w ankietach mogę także na bieżąco uzupełniać ofertę szkoleniową o ważne dla uczestników tematy i zagadnienia.
Zaświadczenie dla uczestników
Każdy uczestnik warsztatów czy szkolenia otrzymuje odpowiednie zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo oraz ukończenie zajęć.
Strona www oraz profile społecznościowe
Staram się, by strona internetowa była merytoryczna oraz funkcjonalna, a profile społecznościowe przekazywały na bieżąco wszelkie ważne informacje związane ze szkoleniami. Zapraszam do odwiedzenia mojego profilu na Linkedin, gdzie poza aktualną ofertą znajdą Państwo wiele informacji. praktycznych case studies oraz materiałów, związanych z zarządzaniem i sprzedażą.