15.12.2024 – start zbierania kontaktów (87 dni przed szkoleniem)
23.01.2025 – start sprzedaży biletów (48 dni przed)
09.03.2025 – koniec emisji reklam (2 dni przed)
11.03.2025 – szkolenie
Czerwiec – Sprzedaż Online
08.04.2025 – start sprzedaży biletów (56 dni przed)
01.06.2025 – koniec emisji reklam (2 dni przed)
03.06.2025 – szkolenie
Podsumowanie dla zarządu
Kampania marcowa wydała 12 757 zł i sprzedała 32 bilety (koszt 393 zł za sztukę, ROAS 2,75×). Kampania czerwcowa pochłonęła 13 308 zł, ale sprzedała tylko 16 biletów (koszt 832 zł). Różnica wynika głównie z krótszego okresu testów oraz bardziej konkurencyjnego sezonu w czerwcu.
Timeline Sprzedaży Szkoleń - Dane ze zrzutu ekranu
Analiza Czasowa Sprzedaży Szkoleń
Wizualizacja poszczególnych zakupów w czasie. Każdy punkt to jeden sprzedany bilet.