Szkolenie sprzedażowe dla Twojego zespołu

Jedyna okazja, by poznać wszystkie narzędzia niezbędne do pracy z ludźmi

Szkolenie: skuteczna sprzedaż i efektywne negocjacje

Przebij sufit sprzedażowy Twojego zespołu

2-dniowe szkolenie stacjonarne stworzone dla wszystkich, którzy chcą lub muszą zajmować się sprzedażą, a przy tym negocjacje stanowią nieoderwalny element ich codziennej pracy. Nauczę Cię rozmawiać z partnerami biznesowymi w taki sposób, aby docenili wartość, jaką chcesz im przekazać.

Będziesz wygrywać negocjacje

Nauczysz się efektywniej osiągać cele, jednocześnie lepiej rozumiejąc potrzeby i motywacje swojego negocjacyjnego partnera.

Obniżania ceny

Poznasz strategię, która sprawi, że klient sam zechce skorzystać z produktu i sam poprosi o ofertę. Odkryj skuteczne sposoby budzenia zainteresowania i pragnienia.

Zdobędziesz więcej klientów i więcej zarobisz

Zaczniesz sprzedawać wartość, a nie cenę. Już nigdy nie dasz się wkręcić w dyskusje o cenie, dopóki klient nie pozna prawdziwej wartości tego, co mu oferujesz.

Poznasz różne modele negocjacyjne i strategie sprzedażowe

Nauczysz się jak skuteczniej dopasowywać metody do sytuacji. Dzięki temu lepiej będziesz lepiej przygotowany do rozmów negocjacyjnych i sprzedażowych. 

Agenda szkolenia

Jak wygląda szkolenie?

Szczegółowa agenda warsztatu sprzedażowego oraz warsztatu negocjacyjnego.

Sprzedaż bez planu nie ma sensu. Negocjacje bez przygotowania również. Dlatego każda minuta 2 dniowego szkolenia została zagospodarowana.

Dzień 1:

8:30-9:00

Poranna kawa​

9:00-9:50

Jak pracować w trakcie szkolenia, żeby wyjść ze zmianą, a nie suchą wiedzą?

10:00-10:50

Przejęcie prowadzenia. Rola emocji i umiejętność budowania poczucia bezpieczeństwa

11:00-11:50

Zrozumienie predyktorów zakupowych i nieoczywistych potrzeb klientów

12:00-12:50

Prezentacja wartości - sprzedaż oparta na wartościach

12:50-13:30

Przerwa lunchowa

13:30-14:20

Storytelling - jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, żeby chciał słuchać, nie nudził się i nie denerwował

14:30-15:20 

Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży

15:30-17:00

Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta - kotwiczenie wiedzy ze szkolenia

Dzień 2:

8:30-9:00

Poranna kawa​

9:00-9:30

Jak wykorzystać czas podczas szkolenia, aby przekształcić wiedzę w praktyczne umiejętności?

09:35-10:25

Omówienie założeń negocjacyjnych, które warunkują to, w jakim modelu będziemy negocjowali.

10:30-11:25

Jak dobrać model negocjacyjny do sytuacji i osoby, z którą negocjujemy? Omówimy 3 podstawowe modele negocjacyjne i to, w jakich sytuacjach każdy z nich powinien być stosowany.

11:30-12:10

Negocjacje o sumie zerowej - model negocjacji, który trzeba znać.

12:20-13:10

Jak przygotować się do negocjacji?

13:10-13:40

Przerwa lunchowa

13:40-14:30 

Poznanie potrzeb i uwarunkowań drugiej strony. Czyli jak zrozumieć perspektywę osoby, z którą negocjujemy. Ćwiczenie: co zrobić, żeby dotrzeć do założeń i uwarunkowań drugiej strony, nawet tych niewypowiedzianyc

14:40-15:20

Prezentacja własnej propozycji. Umiejętność zaprezentowania własnej propozycji tak, aby była atrakcyjna dla drugiej strony.

15:30-16:10

Pertraktacje cz. 1 - omówimy najtrudniejsze pertraktacje, gdy strony bardzo różnią się w oczekiwaniach i celach.

15:20-17:00

Pertraktacje cz. 2 - omówimy 6 najskuteczniejszych narzędzi zamykania ustaleń przy użyciu etycznego wpływu.

Zobacz dlaczego warto kupić kompleksowy kurs ze sprzedaży i negocjacji

W jaki sposób to szkolenie pomoże Ci w codziennych sytuacja w pracy, ale również i w życiu osobistym?

Opinie o współpracy ze mną

Dlaczego mam prawo o tym mówić?

Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.

Warunki udanej współpracy

Co jeszcze otrzymasz?

Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.

Pragmatyczne wsparcie

Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.

Materiały poszkoleniowe

Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.

Szkolenie dopasowane do potrzeb rynku

Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.

Nazywam się Tomasz Kalko

Przeprowadzę Cię przez zmianę

Zawodowo jestem managerem, psychologiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.

FAQ

O co pytają klienci?

Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.

Startujemy 29 Sierpnia o godzinie 9:00 w Golden Floor Centrum Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Centrum LIM, lokalizacja Hotelu Marriott) w Warszawie. Szkolenia kończymy 31 sierpnia.

Uzbrój się w otwartość na zmianę i poznanie wielu nowych technik, oraz nowe zastosowania znanych Ci już narzędzi. Na miejscu otrzymasz workbook i długopis – nie musisz nic ze soba przynosić (poza pozytywnym nastawieniem). Podczas szkolenia będę burzył mity, które narosły w ciągu ostatnich lat i jednocześnie dawał rozwiązania, które naprawdę działają.

Domyślam się, że w tym miejscu chcesz przeczytać coś w stylu: “80% moich klientów zarabia 160% więcej po moim szkoleniu”. Jednak nie będę mamił statystykami i cyframi, gdyż cenię sobie autentyczność. Należy pamiętać, że dostosowanie się do sytuacji szkoleniowej nie jest równoznaczne ze skutecznością zawodową. Szkolenie to nie czarodziejska różdżka, musimy wszyscy zaangażować się w proces zmiany, aby wyniki stały się realne.

Jeśli chcesz sprawdzić, czy moje działania są skuteczne, polecam zajrzeć do zakładki “opinie”. To są szczere opinie osób – nie botów – które miałem przyjemność szkolić i które zechciały się podzielić swoją opinią na mój temat.

Nieco wyżej na tej stronie znajdziesz różne warianty biletów, po wybraniu odpowiedniego, system przekieruje Cię do strony płatności, na której dokończysz zamówienie. Dane do faktury wyślij na adres: biuro@kalko.pl