2-dniowe szkolenie stacjonarne stworzone dla wszystkich, którzy chcą lub muszą zajmować się sprzedażą, a przy tym negocjacje stanowią nieoderwalny element ich codziennej pracy. Nauczę Cię rozmawiać z partnerami biznesowymi w taki sposób, aby docenili wartość, jaką chcesz im przekazać.
Nauczysz się efektywniej osiągać cele, jednocześnie lepiej rozumiejąc potrzeby i motywacje swojego negocjacyjnego partnera.
Poznasz strategię, która sprawi, że klient sam zechce skorzystać z produktu i sam poprosi o ofertę. Odkryj skuteczne sposoby budzenia zainteresowania i pragnienia.
Zaczniesz sprzedawać wartość, a nie cenę. Już nigdy nie dasz się wkręcić w dyskusje o cenie, dopóki klient nie pozna prawdziwej wartości tego, co mu oferujesz.
Nauczysz się jak skuteczniej dopasowywać metody do sytuacji. Dzięki temu lepiej będziesz lepiej przygotowany do rozmów negocjacyjnych i sprzedażowych.
Szczegółowa agenda warsztatu sprzedażowego oraz warsztatu negocjacyjnego.
Sprzedaż bez planu nie ma sensu. Negocjacje bez przygotowania również. Dlatego każda minuta 2 dniowego szkolenia została zagospodarowana.
Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.
DOSKONAŁA Na podstawie 317 opinii Iza Szymkaruk2025-04-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo merytoryczne szkolenie,zmieniające podejście do sprzedaży i koncepcji roli handlowca. Przemek Bodziany2025-04-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie na wysokim poziomie interpersonalnym i merytorycznym. Otworzyło mi spojrzenie na wiele sytuacji z innej strony. W większości przypadków ( dzięki radom i doświadczeniu Tomasza) doszedłem do wniosku, że da się pójść do przodu! Marta Makolągwa2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomasza, wyszłam z niego bogatsza o nowe techniki sprzedaży i rozmowy z klientem😁 Szkolenie nie wprowadzające w stan uśpienia, są ciekawe dyskusje i największy plus : szkolenie nie polega na odgrywaniu scenek sprzedawca-klient, co często budzi w nas stres. Będę miło wspominać☺️ Tomasz świetny gość potrafiący dotrzeć do szarych komórek 😁 Psb ❤️ INOVEUSZ2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Uczestniczyłem w szkoleniu sprzedażowym i muszę przyznać, że było to niezwykle wartościowe doświadczenie. Szkolenie prowadzone było przez doświadczonego trenera, który w sposób przystępny i angażujący przekazał nam kluczowe techniki sprzedażowe oraz strategie budowania relacji z klientami. Program szkolenia był dobrze przemyślany i obejmował zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne ćwiczenia, które pozwoliły nam na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Agnieszka Krejdner2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo sympatyczny, elokwentny i mądry wykładowca. Polecam z czystym sumieniem szkolenia dla każdego kto zaczyna bądź już jest w branży handlowej. Marta Głowicka2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super wykładowca, bogate doświadczenie, świetna energia, interesujący przekaz. Voytek Kucharski2025-04-08Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenia prowadzone przez Tomasza Kalko to coś więcej niż tylko przekazywanie wiedzy - to prawdziwa transformacja myślenia o biznesie i sprzedaży. Jako uczestnik szkoleń ze sprzedaży przez wartości oraz z negocjacji, doświadczyłem czegoś wyjątkowego - poczucia pełnego bezpieczeństwa i zaopiekowania. Tomek ma niezwykłą zdolność wsłuchiwania się w potrzeby uczestników, tworząc przestrzeń, w której każdy głos jest ważny. Najbardziej cenię jego empatyczne podejście oraz fakt, że przekazywane wartości idą w parze z praktyczną wiedzą. To dzięki niemu zrozumiałem, że sprzedaż może być prowadzona w zgodzie z własnymi wartościami. Bardzo polecam Tomka jako szkoleniowca i mentora każdemu, kto szuka nie tylko zawodowego rozwoju, ale także osobistej przemiany. Edyta Kutwa2025-03-23Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomka, które w pełni przekroczyło moje oczekiwania. Temat szkolenia - „ Jak sprzedawać wartość, a nie cenę „ - został przedstawiony w absolutnie inspirujący i niezwykle praktyczny sposób, dostarczając mi konkretnych narzędzi do skutecznej sprzedaży. Tomek to ekspert najwyższej klasy. Jego profesjonalizm, umiejętność angażowania uczestników i dostosowywania treści do ich indywidualnych potrzeb zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Szkolenie odbyło się w grupie 25 osób, reprezentujących różne branże sprzedażowe, a mimo tej różnorodności każdy z nas czuł, że wiedza przekazywana jest właśnie dla niego. Jako osoba działająca w branży deweloperskiej szczególnie doceniam praktyczne wskazówki i strategie, które mogę natychmiast wdrożyć w swojej pracy. To nie było zwykłe szkolenie – to było prawdziwe doświadczenie rozwojowe, które otworzyło mi oczy na nowe możliwości i dodało motywacji do działania na jeszcze wyższym poziomie. Jestem absolutnie zachwycona i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że to dopiero początek mojej współpracy z Tomkiem. Gorąco polecam każdemu, kto chce osiągać ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży i obsłudze klienta! Krzysztof Kowalewski2025-03-21Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Jestem z branży instalacyjnej. Klimatyzacje, sprzedaż, montaż, serwis. Szkolenie pierwsza klasa, bardzo merytorycznie. Pierwsze szkolenie które nie jest zwykłym, nudnym monologiem. Gorąco polecam 👍
Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.
Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.
Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.
Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.
Nazywam się Tomasz Kalko
Zawodowo jestem managerem, psychologiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Startujemy 29 Sierpnia o godzinie 9:00 w Golden Floor Centrum Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Centrum LIM, lokalizacja Hotelu Marriott) w Warszawie. Szkolenia kończymy 31 sierpnia.
Uzbrój się w otwartość na zmianę i poznanie wielu nowych technik, oraz nowe zastosowania znanych Ci już narzędzi. Na miejscu otrzymasz workbook i długopis – nie musisz nic ze soba przynosić (poza pozytywnym nastawieniem). Podczas szkolenia będę burzył mity, które narosły w ciągu ostatnich lat i jednocześnie dawał rozwiązania, które naprawdę działają.
Domyślam się, że w tym miejscu chcesz przeczytać coś w stylu: “80% moich klientów zarabia 160% więcej po moim szkoleniu”. Jednak nie będę mamił statystykami i cyframi, gdyż cenię sobie autentyczność. Należy pamiętać, że dostosowanie się do sytuacji szkoleniowej nie jest równoznaczne ze skutecznością zawodową. Szkolenie to nie czarodziejska różdżka, musimy wszyscy zaangażować się w proces zmiany, aby wyniki stały się realne.
Jeśli chcesz sprawdzić, czy moje działania są skuteczne, polecam zajrzeć do zakładki “opinie”. To są szczere opinie osób – nie botów – które miałem przyjemność szkolić i które zechciały się podzielić swoją opinią na mój temat.
Nieco wyżej na tej stronie znajdziesz różne warianty biletów, po wybraniu odpowiedniego, system przekieruje Cię do strony płatności, na której dokończysz zamówienie. Dane do faktury wyślij na adres: biuro@kalko.pl
© 2024 Tomasz Kalko.