Sprzedaż i negocjacje w biznesie w kompleksowej formule. Dwa dni wypełnione wiedzą merytoryczną, ale również praktycznym podejściem. Szkolenie skierowane do managerów, właścicieli firm, konsultantów oraz handlowców z różnych branż.
Ten czas poświęcimy umiejętnościom komunikacyjnym, strategiom sprzedażowym i sztuce negocjacji. Pierwszy dzień skupia się poznawaniu ukrytych potrzeb klientów, przez eksponowanie wartości, aż po domknięcie sprzedaży bez nachalnego wciskania. Drugi dzień poświęcony jest zaawansowanym technikom negocjacyjnym, w tym identyfikowaniu interesów, budowaniu długofalowej współpracy i rozwiązywaniu konfliktów.
Wiele osób, które zajmują się sprzedażą, doświadczają podobnych problemów. Czas wyrwać się ze sprzedażowej rutyny i odnotować rekordowe wyniki.
Konkurowanie ceną jest bardzo niebezpieczne, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto sprzeda taniej. Dlatego zacznij budować wartość produktu, a wtedy klienci będą skłonni zapłacić więcej.
Nie chodzi o to, aby pokazać, co Twój produkt robi, ale co to daje klientowi. Najłatwiej możesz to osiągnąć poprzez wykorzystanie efektu rekomendacji.
Od pierwszych chwil negocjujecie, zamiast rozmawiać? Aby klient kupił, musi czuć się bezpiecznie oraz obdarzyć Cię konsumenckim zaufaniem.
Jako sprzedawca musisz przejąć ster. Inaczej transakcyjny okręt zatonie. Nauczę Cię, jak przejąć prowadzenie i powiedzieć klientowi, że nie ma racji, jednocześnie nie burząc jego samooceny.
Nauczysz się efektywniej osiągać cele, jednocześnie lepiej rozumiejąc potrzeby i motywacje swojego negocjacyjnego partnera.
Poznasz strategię, która sprawi, że klient sam zechce skorzystać z produktu i sam poprosi o ofertę.
Bez zaufania nie ma sprzedaży. Przydaje się ona również w działaniach negocjacyjnych.
Nauczysz się jak skuteczniej dopasowywać metody do sytuacji. Dzięki temu lepiej będziesz lepiej przygotowany do rozmów negocjacyjnych i sprzedażowych.
Sprzedaż bez planu nie ma sensu. Podobnie jest ze szkoleniem, dlatego każda minuta została zagospodarowana.
Chcesz mieć lepsze wyniki? Wybierz pakiet, który pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.
2490 zł netto
1490 zł netto
3490 zł netto
Masz za sobą szkolenia ze sprzedaży?
Napisz do nas, a przygotujemy ofertę na szkolenie z negocjacji.
Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.
Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.
Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji negocjacyjnych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie przez rok piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.
Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.
Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.
DOSKONAŁA Na podstawie 354 opinii beata bartkowska2025-06-09Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie Sztos! Na kilkudziesięciu szkoleniach byłam, ale to rozwala system! Panie Tomku - dziękuję! Polecam współpracę ! Edyta Banaś2025-06-09Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie "Sprzedawaj wartością, a nie ceną" było dla mnie niezwykle inspirujące i praktyczne. P. Tomasz przedstawił rozwiązania, które wzbudziły duże zdziwienie, że przez tak proste i oczywiste działanie można osiągnąć zamierzony cel. Polecam bardzo ze względu na merytorykę i atmosferę szkolenia. Kamila Cieszkowska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Niesamowita prelekcja podczas konferencji „Zmieniamy Oblicze Biur Rachunkowych”! Zabieram ze sobą, że moje usługi nie są dla wszystkich oraz wybieram klienta bogatego mentalnie🌸 Katarzyna Gajewska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziękuję za nowe spojrzenie na rozmowę z Klientami ! Spotkanie petarda ! Beata Grabowska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super mówca rzeczowo przyjemnie i konkretnie bardzo polecam Lukasz Saladonis2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomasza Kalko i było to jedno z najbardziej wartościowych doświadczeń rozwojowych, w jakich brałem udział. Tomasz nie tylko posiada ogromną wiedzę z zakresu psychologii komunikacji, ale również potrafi ją przekazać w sposób niezwykle przystępny, inspirujący i pełen pasji. Szkolenie było świetnie zorganizowane, dynamiczne i pełne praktycznych przykładów, które można od razu wdrożyć zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. edyta adamczyk-holk2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Byłam dzisiaj na wykładzie Pana Tomasza -totalny Game changer. Zwięźle i na temat z leciutką dozą humoru. Andrzej Cereniewicz2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dla najlepszych przyszłych handlowców : bardzo dobry bilans zdobytej wiedzy do kosztów niezrealizwanych zyciowych ofert w tym dniu. Polecam Ilona Szabat2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super pozytywne szkolenie! Polecam dużo potrzebnej wiedzy z zakresu produktów jak i samych technik sprzedażowych. Rafał Kossakowski2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz prowadzi bardzo solidne szkolenia w mega pozytywny sposób. Czuć podczas szkolenia pasję i zaangażowanie w to co robi. Ogromna dawka wiedzy przekazana W bardzo merytoryczny i konkretny sposób. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu! Serdecznie polecam.
Masz do wyboru: ciągłe korzystanie z tradycyjnych metod sprzedaży i codzienną walkę o klienta, która angażuje całą Twoją energię. Masz też możliwość skorzystania z wypróbowanego szkolenia sprzedażowego, którego wiedza została sprawdzona przez ponad 10 000 sprzedawców i dyrektorów sprzedaży.
Zawodowo jestem managerem, psychologiem i strategiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.
Psychologiem i strategiem biznesu (ALK), managerem sprzedaży, wykładowcą akademickim (MBA), trenerem. Posiadam 25-letnie doświadczenie i przeszkoliłem ponad 30 tys. osób.
Jestem Członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów, Dyrektorem ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński i jednocześnie współtwórcą sukcesu firmy Blachy Pruszyński.
Budowałem sieci dystrybucyjne o wartości ponad 2 mld zł obrotu rocznego. Jestem również twórcą autorskich programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, komunikacji i sprzedaży.
Masz pytania dotyczące szkolenia? Napisz. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Startujemy 26 Września 2025 roku. Lokalizacja to Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Centrum LIM, lokalizacja Hotelu Presidental – dawny Marriot), Warszawa.
Domyślam się, że w tym miejscu chcesz przeczytać coś w stylu: “80% moich klientów zarabia 160% więcej po moim szkoleniu”. Jednak nie będę mamił statystykami i cyframi, gdyż cenię sobie autentyczność. Należy pamiętać, że dostosowanie się do sytuacji szkoleniowej nie jest równoznaczne ze skutecznością zawodową. Szkolenie to nie czarodziejska różdżka, musimy wszyscy zaangażować się w proces zmiany, aby wyniki stały się realne.
Jeśli chcesz sprawdzić, czy moje działania są skuteczne, polecam zajrzeć do zakładki “opinie”. To są szczere opinie osób – nie botów – które miałem przyjemność szkolić i które zechciały się podzielić swoją opinią na mój temat.
Nieco wyżej na tej stronie znajdziesz różne warianty biletów, po wybraniu odpowiedniego, system przekieruje Cię do strony płatności, na której dokończysz zamówienie. Dane do faktury wyślij na adres: biuro@kalko.pl
© 2025 Tomasz Kalko. Wdrożone przez WBIZNES