2-dniowe szkolenie stacjonarne stworzone dla wszystkich, którzy chcą lub muszą zajmować się sprzedażą, a przy tym negocjacje stanowią nieoderwalny element ich codziennej pracy. Nauczę Twój zespół jak skalować sprzedaż, jak unikać popularnych błędów sprzedażowych i jak prowadzić skuteczne negocjacje.
Celem naszego szkolenia jest wyposażenie Twojego zespołu w narzędzia potrzebne do skuteczniejszej sprzedaży. Wszystko to w oparciu o nowoczesne techniki i sprawdzone metody.
Nauczę Twój zespół efektywniejszej sprzedaży. To poprawi realizacje celu poprzez zrozumienie potrzeb klienta i umiejętność negocjacji.
Zespół pozna strategię, która sprawi, że klient sam zechce skorzystać z produktu lub usługi i sam poprosi o ofertę. Odkryj skuteczne sposoby budzenia zainteresowania i pragnienia.
Zespół zacznie wartość, a nie cenę. Nie dadzą wciągać się w negocjacje klientów i nie będą obniżać ceny.
Nauczę zespół jak przejąć prowadzenie w rozmowie. Jak nie doprowadzić do zbijania obiekcji, co często skutkuje brakiem sprzedaży.
Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.
DOSKONAŁA Na podstawie 265 opinii Kat Kot2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przez Pana Tomasza. Szkolenie merytoryczne, wypełnione treścią, prowadzone w sposób uporządkowany, co pozwala na ugruntowanie wiedzy. Wiktoria Piwowarczyk2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam wszystkim którzy chcą zgłębić tajniki sprzedaży. Bardzo pomocne szkolenie. Tomasz Stepski2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super szkolenie. Tomasz jest kompetentnym i doświadczonym trenerem, chętnie dzielącym się swoimi doświadczeniami. Polecam z przekonaniem. Agnieszka Wójcik2024-10-27Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomaszu Twoje szkolenie przerosło moje oczekiwania! Metody, które stosujesz są bardzo inspirujące. Dzięki szkoleniu zyskałam nową perspektywę na proces sprzedaży. Szczególnie cenię sobie praktyczne ćwiczenia i konkretne techniki, które mogę od razu wdrożyć w swojej pracy. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności sprzedażowe na wyższy poziom! Pozdrawiam Agnieszka:) Marek Czyżkowski2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetnie przedstawiony proces sprzedaży, obrazowe porównania i profesjonalne prowadzenie z zaopiekowaniem pytań i wątpliwości. Mistrzowska komunikacja wynikająca z bogatego doświadczenia. Na koniec nie mniej ważny, bo bardzo wartościowy workbook do powtórzenia i utrwalenia zagadnień ze szkolenia. Jestem osobą, która nie planowała w swoim życiu prowadzić sprzedaży. Po tym szkoleniu czuję się gotowy zacząć to robić. Grzegorz Golec2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Wspaniale szkolenie, ogromna wiedza 👌 Polecam każdemu. Katarzyna Stefaniak2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super Warsztaty, świetnie zobrazowany, dobrze przekazany. Wartościowy, polecam Małgorzata Zielińska #panizavonu2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz to profesjonalista w każdym calu. Jego wiedza i doświadczenie pozwala czerpać radość i przyjemność ze szkolenia. Bardzo wartościowe 8 godzin 💚 dziękuję 🌷 Martyna Chmielewska2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomek zrobił mega szkolenie! Jasne, proste i klarowne. Poprowadzone jak za rączkę jak prowadzić rozmowy z klientem i jak dopinać sprzedaże! Najlepiej wydane pieniędze na szkolenie! Gosia Małgorzata2024-10-15Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziekuję Tomku za przekazanie cennej wiedzy, widać że kurs jest dobrze przygotowany i opiera się na zdobytym doświadczeniu. Kurs pozwala mi poukładać sobie caly proces sprzedaży i tworzenia relacji z klientem. Czeka mnie teraz praca we wdrażaniu poznanych narzędzi:).
Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.
Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.
Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.
Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.
Nazywam się Tomasz Kalko
Zawodowo jestem managerem, psychologiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
© 2024 Tomasz Kalko.