Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Warsztat stacjonarny dla przedsiębiorców, konsultantów i handlowców z różnych branż

Sprzedawaj wartość, a nie cenę. Czyli jak sprzedawać dużo, drogo i mieć zadowolonych klientów.

1-dniowe szkolenie stacjonarne stworzone dla wszystkich, którzy chcą lub muszą zajmować się sprzedażą. Poznaj sekret skutecznej sprzedaży – od badania ukrytych potrzeb klientów, przez eksponowanie wartości, aż po domknięcie sprzedaży bez nachalnego wciskania.

sprzedaż
Czy to coś dla Ciebie?

Czy też tego doświadczasz w sprzedaży?

Wiele osób, które zajmują się sprzedażą, doświadczają podobnych problemów. Czas wyrwać się ze sprzedażowej rutyny i odnotować rekordowe wyniki. 

Twoi klienci skupiają się na cenie i rabatach, zamiast na produkcie.

Konkurowanie ceną jest bardzo niebezpieczne, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto sprzeda taniej. Dlatego zacznij budować wartość produktu, a wtedy klienci będą skłonni zapłacić więcej.

Nie wiesz, jak przedstawić realną wartość swojego produktu.

Nie chodzi o to, aby pokazać, co Twój produkt robi, ale co to daje klientowi. Najłatwiej możesz to osiągnąć poprzez wykorzystanie efektu rekomendacji.

Masz poczucie, że walczysz z klientem, zamiast budować partnerstwo.

Od pierwszych chwil negocjujecie, zamiast rozmawiać? Aby klient kupił, musi czuć się bezpiecznie oraz obdarzyć Cię konsumenckim zaufaniem.

Nie wiesz, jak przejąć prowadzenie podczas rozmowy.

Jako sprzedawca musisz przejąć ster. Inaczej transakcyjny okręt zatonie. Nauczę Cię, jak przejąć prowadzenie i powiedzieć klientowi, że nie ma racji, jednocześnie nie burząc jego samooceny.

Czas na Twoją transformację

Dlaczego tego potrzebujesz?

Zrozumiesz ukryte potrzeby klientów

Dość z niewypowiedzianymi oczekiwaniami. Odkryj jak wydobyć z klienta informacje, które będą punktem zwrotnym sprzedaży.

Nauczysz się budować zaufanie w 10 minut

Bez zaufania nie ma sprzedaży. Poznaj sprawdzoną strategię na zwiększanie poczucia bezpieczeństwa podczas każdej rozmowy.

Zaczniesz sprzedawać bez wciskania na siłę

Niech klient sam odkryje, że potrzebuje tego produktu i poprosi Cię o ofertę. Poznaj techniki rozbudzania ciekawości i pożądania.

Poznasz narzędzia etycznego wywierania wpływu

Odłóż na bok szarlatańskie triki ze starych podręczników o manipulacji. Zacznij sprzedawać z czystym sumieniem.

Poznaj przewagi autorskiego modelu sprzedaży

W jaki sposób to szkolenie pomoże Ci w sprzedaży?

szkolenie sprzedażowe
Agenda szkolenia

Jak wygląda szkolenie?

Sprzedaż bez planu nie ma sensu. Podobnie jest ze szkoleniem, dlatego każda minuta została zagospodarowana.

8:30-9:00

Poranna kawa

9:00-9:50

Jak pracować w trakcie szkolenia, żeby wyjść ze zmianą, a nie suchą wiedzą?

10:00-10:50

Przejęcie prowadzenia. Rola emocji i umiejętność budowania poczucia bezpieczeństwa

11:00-11:50

Zrozumienie predyktorów zakupowych i nieoczywistych potrzeb klientów

12:00-12:50

Prezentacja wartości - sprzedaż oparta na wartościach

12:50-13:30

Przerwa lunchowa

13:30-14:20

Storytelling - jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, żeby chciał słuchać, nie nudził się i nie denerwował

14:30-15:20 

Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży

15:30-17:00

Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta - kotwiczenie wiedzy ze szkolenia

Warunki udanej współpracy

Co otrzymasz?

To nie tylko 8-godzinne szkolenie wypełnione merytoryką po brzegi. To punkt zwrotny Twojej zawodowej kariery, od którego sprzedaż będzie dawała Ci wyniki i satysfakcję.

Szkolenie pełne praktyki

Nawet najlepsza teoria nie zrobi nic bez praktyki, zwłaszcza w tematach sprzedażowych. Z tego powodu szkolenie jest zaprojektowane tak, że jeszcze w tym samym dniu będziesz w stanie sprzedawać więcej.

Materiały poszkoleniowe

Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.

Efektywność zawodową

To nie jest kolejne szkolenie, o którym zapomnisz po tygodniu. Z uwagi na jego praktyczną formę, wyniki zauważysz niemal natychmiast, a z poznanych technik będziesz korzystać przez lata.

Poznaj przewagi autorskiego modelu sprzedaży

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Wiele osób, które zajmują się sprzedażą, doświadczają podobnych problemów. Czas wyrwać się ze sprzedażowej rutyny i odnotować rekordowe wyniki. 

Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Co wybierasz?

Czy jest inna droga?

Możesz nadal korzystać z tradycyjnych metod sprzedaży i każdego dnia walczyć o klienta, wykorzystując całą swoją energię. Ale z drugiej strony, na wyciągnięcie ręki masz sprawdzone szkolenie sprzedażowe, z którego wiedza jest używana przez ponad 10 000 sprzedawców i dyrektorów sprzedaży. To dzięki niemu zaczniesz sprzedawać więcej i drożej, a klienci będą Ci za to dziękować.

Nazywam się Tomasz Kalko

Kim jestem?

Psycholog biznesu (ALK), manager sprzedaży, wykładowca akademicki (MBA), trener. Posiada 25-letnie doświadczenie i przeszkolił ponad 30 tys. osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów, Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, komunikacji i sprzedaży.

Uczy polski biznes, jak rozumiejąc człowieka i jego potrzeby w organizacji, skutecznie budować przewagę konkurencyjną, sprzedawać, budować relacje, osiągać twarde cele biznesowe oraz zarządzać organizacją
i ludźmi.

Wspiera managerów w budowaniu nowoczesnego przywództwa, pomagając im pracować w zgodzie ze swoimi talentami i wartościami.
Udowadnia, że narzędzia biznesowe można stosować również w życiu prywatnym i za ich pomocą budować dobre relacje z bliskimi.

Opinie o współpracy ze mną

Dlaczego mam prawo o tym mówić?

Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.

Mirosława Morawska

CEO

ABM SA
5
/
5
Współpracujemy z Tomkiem od kilku lat. W tym czasie przeprowadził kilkanaście szkoleń dla kadry zarządzającej, doradców handlowych, magazynu i pracowników biurowych. Był pierwszym trenerem, który uczył nas jak prowadzić biznes oparty na wartościach.
Tomek ma niezwykły wpływ na słuchaczy, ujmuje swoją prawdziwością, szczerością i wrażliwością. Jest zawsze świetnie przygotowany i kompetentny. Zaskakujące jest to, że wszystko czego uczy na początku sprawia wrażenie filozofii, a po wdrożeniu okazuje się, że bardzo wpływa na skuteczność biznesową. Jak najbardziej szczerze polecam.

Konrad Kuligowski

Sales and Marketing Manager

SeeYouUp Ltd
5
/
5
Miałem ogromną przyjemność uczestniczyć w szkoleniu "Psychologia sprzedaży" prowadzonym przez Tomasza. Otrzymałem bardzo solidną dawkę wiedzy, zarówno teoretycznej (fundament), jak i praktycznej (konkretne narzędzia).
Ćwiczenia, które wykonywaliśmy pozwoliły mi poznać moje mocne i słabe strony oraz zrozumieć dotychczas popełniane błędy. Szkolenie Tomasza, nie tylko zainspirowało mnie do zmian i stworzenia pewnych rzeczy zupełnie na nowo, jak również do szerszego spojrzenia na budowanie relacji zawodowych i prywatnych. Serdecznie Ci Tomku dziękuję za podzielenie się wiedzą i cennymi doświadczeniami, z których można czerpać garściami 🙂 Miałem okazję poznać wielu trenerów sprzedaży. Niemała część z nich opierała swoją wiedzę głównie na książkach, a bardzo mało na realnym doświadczeniu. Tomek w mojej opinii jest jednym z nielicznych szkoleniowców, którzy oprócz wiedzy, mają bardzo bogate doświadczenie. Dzięki temu współpraca z Tomkiem i możliwość uczenia się od niego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim bardzo efektywna. Bardzo wiele się od Tomka nauczyłem, nie tylko w zakresie samych technik sprzedaży, ale także jak komunikować się z zespołem, aby było to skuteczne, aby ludzie chcieli ze mnę pracować. Cieszę się, że miałem okazje poznać Tomka i z pewnością nasza współpraca będzie kontynuowana.

Kamila Sekułowicz

freelancing

freelancing
5
/
5
Z Tomkiem miałam okazję współpracować przy magazynie "As Sprzedaży" oraz konferencji "Zgrupowanie Asów Sprzedaży". Jego wystąpienia zawsze były świetnie przygotowane, opierały się na bogatym doświadczeniu zawodowym i zbierały najwyższe oceny od uczestników.
Jest nie tylko teoretykiem sprzedaży, ale przede wszystkim praktykiem, co wyróżnia go na tle wielu trenerów bez doświadczenia sprzedażowego. Zarówno podczas szkoleń, jak i w artykułach promuje sprzedaż etyczną, w której potrzeby klienta odgrywają najważniejszą rolę, nie zapominając przy tym o zachowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, co jest niezbędne, aby handlowiec mógł odczuwać satysfakcję ze swojej pracy.

Jan Kolbusz

Główny Technolog i Szef Sprzedaży

Mikrobiotech
5
/
5
Poczułem, że dostałem kompletnie nową perspektywę na "rozmowę sprzedażową". Byłem pewny, że wiem dużo o sprzedaży. Po szkoleniu z Tomkiem okazało się, że przestało chodzić o męczące prezentowanie i wbijanie oferty, a zaczęło chodzić o coś więcej - o szczerą próbę popatrzenia na świat oczami klienta i nawiązanie dobrej, trwałej znajomości.
Sprzedaż to pochodna tego, a nie na odwrót. Tomek obronił to dobrze przygotowanymi przykładami, metodyczną prezentacją i szkoleniem. Polecam. Nawet jeśli myślisz, że „to wszystko już przecież wiem” to myślę, że trening z Tomkiem da Ci masę wartości – mi dał.

Hubert Wiora

Specjalista ds. sprzedaży

POL-PLAN
5
/
5
Świetne szkolenie, najciekawsze podejście do tematu wśród szkoleń w jakich miałem okazję uczestniczyć ostatnio. Strzałem w dziesiątkę jest metoda utrwalania wiedzy po kolejnych dniach szkoleniowych.
Szybko przełożyło się też na zmiany, każda próba wykorzystania metod Tomka w codziennej pracy z klientem przyniosła wymierne efekty. Pierwszy raz miałem do czynienia z badaniem FRIS i uważam, że jest bardzo wartościowe, wiele zrozumiałem, ale też dowiedziałem się ważnych rzeczy.

Daniel Darznik

Starszy analityk ds. rynku gazu i energii

Fortum Marketing and Sales Polska S.A.
5
/
5
Tomka poznałem na szkoleniu z umiejętności komunikacji. Pomimo tego, że brało w nim udział sporo osób, świetnie sobie poradził z jego prowadzeniem włączając w nie pracę warsztatową.
Jego wypowiedzi były spójne z komunikatami jakie przesyłał za pomocą mowy ciała, co ułatwiało zrozumienie przekazu. Świetnie poprowadził prace warsztatowe, szczególnie interesująca była praca nad raportem FRIS. Praca w grupach pokazała nam bardzo wyraźnie w jaki sposób możemy poprawić wzajemną komunikację w zespole, odpowiednio dobierając komunikat do różnego typu osób. Tomek dawał pozytywny feedback, a styl w jakim prowadził szkolenie wprowadzał dobrą atmosferę do kooperacji. Szkolenie jeszcze bardziej uwypukliło moje silne strony, dzięki czemu łatwiej jest mi je wykorzystywać. Jest osobą, którą śmiało mogę polecić innym.

Szkolenie zespołu okiem HRu

Usprawnienie procesu sprzedaży

Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania

Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu

Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Ile to kosztuje?

Wybierz najlepszy pakiet dla siebie

Chcesz mieć lepsze wyniki? Wybierz pakiet, który pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.

Bilet VIP

1 790 zł netto

Co otrzymasz?

Bilet STANDARD

1290 zł netto

Co otrzymasz?

Bilet VIP PLUS

2 590 zł netto

Co otrzymasz?
FAQ

O co pytają klienci?

Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.

Startujemy 7 Czerwca o godzinie 9:00 w Golden Floor Centrum Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Centrum LIM, lokalizacja Hotelu Marriott) w Warszawie.

Najlepiej będzie jeśli przygotujesz ze sobą coś do sporządzania notatek (zeszyt, laptop) oraz uzbroisz się w otwartość na zmianę. Podczas szkolenia będę burzył mity sprzedażowe, które narosły w ciągu ostatnich lat i jednocześnie dawał rozwiązania, które naprawdę działają.

Domyślam się, że w tym miejscu chcesz przeczytać coś w stylu: “80% moich klientów zarabia 160% więcej po moim szkoleniu”. Jednak nie będę mamił statystykami i cyframi, gdyż cenię sobie autentyczność. Należy pamiętać, że dostosowanie się do sytuacji szkoleniowej nie jest równoznaczne ze skutecznością zawodową. Szkolenie to nie czarodziejska różdżka, musimy wszyscy zaangażować się w proces zmiany, aby wyniki stały się realne.

Jeśli chcesz sprawdzić, czy moje działania są skuteczne, polecam zajrzeć do zakładki “opinie”. To są szczere opinie osób – nie botów – które miałem przyjemność szkolić i które zechciały się podzielić swoją opinią na mój temat.

Nieco wyżej na tej stronie znajdziesz różne warianty biletów, po wybraniu odpowiedniego, system przekieruje Cię do strony płatności, na której dokończysz zamówienie. Dane do faktury wyślij na adres: biuro@kalko.pl