Sprzedaż i negocjacje w biznesie w kompleksowej formule. Dwa dni wypełnione wiedzą merytoryczną, ale również praktycznym podejściem. Szkolenie skierowane do managerów, właścicieli firm, konsultantów oraz handlowców z różnych branż.
Ten czas poświęcimy umiejętnościom komunikacyjnym, strategiom sprzedażowym i sztuce negocjacji. Pierwszy dzień skupia się poznawaniu ukrytych potrzeb klientów, przez eksponowanie wartości, aż po domknięcie sprzedaży bez nachalnego wciskania. Drugi dzień poświęcony jest zaawansowanym technikom negocjacyjnym, w tym identyfikowaniu interesów, budowaniu długofalowej współpracy i rozwiązywaniu konfliktów.
Wiele osób, które zajmują się sprzedażą, doświadczają podobnych problemów. Czas wyrwać się ze sprzedażowej rutyny i odnotować rekordowe wyniki.
Konkurowanie ceną jest bardzo niebezpieczne, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto sprzeda taniej. Dlatego zacznij budować wartość produktu, a wtedy klienci będą skłonni zapłacić więcej.
Nie chodzi o to, aby pokazać, co Twój produkt robi, ale co to daje klientowi. Najłatwiej możesz to osiągnąć poprzez wykorzystanie efektu rekomendacji.
Od pierwszych chwil negocjujecie, zamiast rozmawiać? Aby klient kupił, musi czuć się bezpiecznie oraz obdarzyć Cię konsumenckim zaufaniem.
Jako sprzedawca musisz przejąć ster. Inaczej transakcyjny okręt zatonie. Nauczę Cię, jak przejąć prowadzenie i powiedzieć klientowi, że nie ma racji, jednocześnie nie burząc jego samooceny.
Nauczysz się efektywniej osiągać cele, jednocześnie lepiej rozumiejąc potrzeby i motywacje swojego negocjacyjnego partnera.
Poznasz strategię, która sprawi, że klient sam zechce skorzystać z produktu i sam poprosi o ofertę.
Bez zaufania nie ma sprzedaży. Przydaje się ona również w działaniach negocjacyjnych.
Nauczysz się jak skuteczniej dopasowywać metody do sytuacji. Dzięki temu lepiej będziesz lepiej przygotowany do rozmów negocjacyjnych i sprzedażowych.
Sprzedaż bez planu nie ma sensu. Podobnie jest ze szkoleniem, dlatego każda minuta została zagospodarowana.
2490 zł
1490 zł
3490 zł
Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.
Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.
Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji negocjacyjnych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie przez rok piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.
Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.
Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.
DOSKONAŁA Na podstawie 265 opinii Kat Kot2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przez Pana Tomasza. Szkolenie merytoryczne, wypełnione treścią, prowadzone w sposób uporządkowany, co pozwala na ugruntowanie wiedzy. Wiktoria Piwowarczyk2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam wszystkim którzy chcą zgłębić tajniki sprzedaży. Bardzo pomocne szkolenie. Tomasz Stepski2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super szkolenie. Tomasz jest kompetentnym i doświadczonym trenerem, chętnie dzielącym się swoimi doświadczeniami. Polecam z przekonaniem. Agnieszka Wójcik2024-10-27Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomaszu Twoje szkolenie przerosło moje oczekiwania! Metody, które stosujesz są bardzo inspirujące. Dzięki szkoleniu zyskałam nową perspektywę na proces sprzedaży. Szczególnie cenię sobie praktyczne ćwiczenia i konkretne techniki, które mogę od razu wdrożyć w swojej pracy. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności sprzedażowe na wyższy poziom! Pozdrawiam Agnieszka:) Marek Czyżkowski2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetnie przedstawiony proces sprzedaży, obrazowe porównania i profesjonalne prowadzenie z zaopiekowaniem pytań i wątpliwości. Mistrzowska komunikacja wynikająca z bogatego doświadczenia. Na koniec nie mniej ważny, bo bardzo wartościowy workbook do powtórzenia i utrwalenia zagadnień ze szkolenia. Jestem osobą, która nie planowała w swoim życiu prowadzić sprzedaży. Po tym szkoleniu czuję się gotowy zacząć to robić. Grzegorz Golec2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Wspaniale szkolenie, ogromna wiedza 👌 Polecam każdemu. Katarzyna Stefaniak2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super Warsztaty, świetnie zobrazowany, dobrze przekazany. Wartościowy, polecam Małgorzata Zielińska #panizavonu2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz to profesjonalista w każdym calu. Jego wiedza i doświadczenie pozwala czerpać radość i przyjemność ze szkolenia. Bardzo wartościowe 8 godzin 💚 dziękuję 🌷 Martyna Chmielewska2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomek zrobił mega szkolenie! Jasne, proste i klarowne. Poprowadzone jak za rączkę jak prowadzić rozmowy z klientem i jak dopinać sprzedaże! Najlepiej wydane pieniędze na szkolenie! Gosia Małgorzata2024-10-15Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziekuję Tomku za przekazanie cennej wiedzy, widać że kurs jest dobrze przygotowany i opiera się na zdobytym doświadczeniu. Kurs pozwala mi poukładać sobie caly proces sprzedaży i tworzenia relacji z klientem. Czeka mnie teraz praca we wdrażaniu poznanych narzędzi:).
Masz do wyboru: ciągłe korzystanie z tradycyjnych metod sprzedaży i codzienną walkę o klienta, która angażuje całą Twoją energię. Masz też możliwość skorzystania z wypróbowanego szkolenia sprzedażowego, którego wiedza została sprawdzona przez ponad 10 000 sprzedawców i dyrektorów sprzedaży.
Zawodowo jestem managerem, psychologiem i strategiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.
Psychologiem i strategiem biznesu (ALK), managerem sprzedaży, wykładowcą akademickim (MBA), trenerem. Posiadam 25-letnie doświadczenie i przeszkoliłem ponad 30 tys. osób.
Jestem Członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów, Dyrektorem ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński i jednocześnie współtwórcą sukcesu firmy Blachy Pruszyński.
Budowałem sieci dystrybucyjne o wartości ponad 2 mld zł obrotu rocznego. Jestem również twórcą autorskich programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, komunikacji i sprzedaży.
Masz pytania dotyczące szkolenia? Napisz. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Startujemy 26 Września 2025 roku. Lokalizacja to Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Centrum LIM, lokalizacja Hotelu Presidental – dawny Marriot), Warszawa.
Domyślam się, że w tym miejscu chcesz przeczytać coś w stylu: “80% moich klientów zarabia 160% więcej po moim szkoleniu”. Jednak nie będę mamił statystykami i cyframi, gdyż cenię sobie autentyczność. Należy pamiętać, że dostosowanie się do sytuacji szkoleniowej nie jest równoznaczne ze skutecznością zawodową. Szkolenie to nie czarodziejska różdżka, musimy wszyscy zaangażować się w proces zmiany, aby wyniki stały się realne.
Jeśli chcesz sprawdzić, czy moje działania są skuteczne, polecam zajrzeć do zakładki “opinie”. To są szczere opinie osób – nie botów – które miałem przyjemność szkolić i które zechciały się podzielić swoją opinią na mój temat.
Nieco wyżej na tej stronie znajdziesz różne warianty biletów, po wybraniu odpowiedniego, system przekieruje Cię do strony płatności, na której dokończysz zamówienie. Dane do faktury wyślij na adres: biuro@kalko.pl
© 2025 Tomasz Kalko. Wdrożone przez WBIZNES