W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, skupienie się na wartości oferowanej klientowi, a nie tylko na cenie, jest kluczem do sukcesu. Podczas szkolenia pokażę jak:
W każdym bloku przekażemy konkretne narzędzia, które pomogą Ci wprowadzić w życie nową wiedzę i sprzedawać więcej i drożej.
Otwieranie rozmowy sprzedażowej – gdy klientowi szkoda czasu nawet na “dzień dobry”
Przejęcie prowadzenia, czyli jak uniknąć “To poproszę od razu cenę”
Nieoczywiste potrzeby klientów, czyli jak ich zrozumienie jest kluczowe w Twojej pracy.
Sprzedają emocje, co zrobić, aby klient chciał tylko z Tobą?
Jak tworzyć relacje, które pomagają w sprzedaży.
Poznanie potrzeb i uwarunkowań drugiej strony to nie jest lista prostych pytań!
Prezentacja wartości w prosty i bezpośredni sposób, czyli bez nawijania makaronu na uszy.
Storytelling – jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, tak, aby chciał nas wysłuchać do końca i nie stracił zainteresowania.
Jak podnieść cenę, kiedy rynek przechodzi kryzys?
Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży+ dosprzedaż. Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta – kotwiczenie wiedzy ze szkolenia.
Nauczysz się efektywniej osiągać cele, jednocześnie lepiej rozumiejąc potrzeby i motywacje swojego negocjacyjnego partnera.
Nie obniżać ceny – spraw, by klient sam zobaczył wartość Twojej oferty.
Rozpoznać prawdziwe potrzeby klienta – kiedy zrozumie, że rozwiązujesz jego problem, kupi na Twoich warunkach.
Sprzedawać zgodnie ze swoimi wartościami – wtedy sprzedaż staje się naturalna i satysfakcjonująca.
1000 zł
1500 zł
2000 zł
Nazywam się Tomasz Kalko
Zawodowo jestem managerem, psychologiem i strategiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.
Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.
Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.
Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji negocjacyjnych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie przez rok piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.
Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.
Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.
DOSKONAŁA Na podstawie 265 opinii Kat Kot2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przez Pana Tomasza. Szkolenie merytoryczne, wypełnione treścią, prowadzone w sposób uporządkowany, co pozwala na ugruntowanie wiedzy. Wiktoria Piwowarczyk2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam wszystkim którzy chcą zgłębić tajniki sprzedaży. Bardzo pomocne szkolenie. Tomasz Stepski2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super szkolenie. Tomasz jest kompetentnym i doświadczonym trenerem, chętnie dzielącym się swoimi doświadczeniami. Polecam z przekonaniem. Agnieszka Wójcik2024-10-27Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomaszu Twoje szkolenie przerosło moje oczekiwania! Metody, które stosujesz są bardzo inspirujące. Dzięki szkoleniu zyskałam nową perspektywę na proces sprzedaży. Szczególnie cenię sobie praktyczne ćwiczenia i konkretne techniki, które mogę od razu wdrożyć w swojej pracy. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności sprzedażowe na wyższy poziom! Pozdrawiam Agnieszka:) Marek Czyżkowski2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetnie przedstawiony proces sprzedaży, obrazowe porównania i profesjonalne prowadzenie z zaopiekowaniem pytań i wątpliwości. Mistrzowska komunikacja wynikająca z bogatego doświadczenia. Na koniec nie mniej ważny, bo bardzo wartościowy workbook do powtórzenia i utrwalenia zagadnień ze szkolenia. Jestem osobą, która nie planowała w swoim życiu prowadzić sprzedaży. Po tym szkoleniu czuję się gotowy zacząć to robić. Grzegorz Golec2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Wspaniale szkolenie, ogromna wiedza 👌 Polecam każdemu. Katarzyna Stefaniak2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super Warsztaty, świetnie zobrazowany, dobrze przekazany. Wartościowy, polecam Małgorzata Zielińska #panizavonu2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz to profesjonalista w każdym calu. Jego wiedza i doświadczenie pozwala czerpać radość i przyjemność ze szkolenia. Bardzo wartościowe 8 godzin 💚 dziękuję 🌷 Martyna Chmielewska2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomek zrobił mega szkolenie! Jasne, proste i klarowne. Poprowadzone jak za rączkę jak prowadzić rozmowy z klientem i jak dopinać sprzedaże! Najlepiej wydane pieniędze na szkolenie! Gosia Małgorzata2024-10-15Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziekuję Tomku za przekazanie cennej wiedzy, widać że kurs jest dobrze przygotowany i opiera się na zdobytym doświadczeniu. Kurs pozwala mi poukładać sobie caly proces sprzedaży i tworzenia relacji z klientem. Czeka mnie teraz praca we wdrażaniu poznanych narzędzi:).
Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
© 2025 Tomasz Kalko. Wdrożone przez WBIZNES