Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Wyjątkowe szkolenie online, podczas którego dowiesz się jak sprzedawać, aby klient kupił wartość Twojego produktu, a nie tylko poznał jego cenę.

Jak sprzedawać wartość, a nie cenę. Czyli co zrobić, by klient miał gotowość zapłacić więcej niż u konkurencji.

W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, skupienie się na wartości oferowanej klientowi, a nie tylko na cenie, jest kluczem do sukcesu. Podczas szkolenia pokażę jak:

  • Unikać pułapek cenowych i skupić się na dostarczaniu realnej wartości
  • Budować trwałe relacje z klientami, które przekładają się na lojalność i gotowość do zapłacenia wyższej ceny (adekwatnej do wartości)
  • Komunikować unikalność swojej oferty w sposób, który wyróżni Cię na tle konkurencji.
Czy to coś dla Ciebie?

Dla kogo jest to szkolenie?

Przedsiębiorców i właścicieli firm chcących zwiększyć konkurencyjność swojej oferty.​

Handlowców i specjalistów pragnących podnieść swoje umiejętności.​

Managerów i liderów zespołów sprzedażowych dążących do skuteczniejszego zarządzania zespołem.

Czego się dowiesz na szkoleniu?

01
Jak zacząć sprzedawać więcej i drożej, bez konkurowania ceną?
Dowiesz się, jak budować ofertę tak, by klienci widzieli w niej realną wartość i byli gotowi zapłacić więcej.
02
Jak odkryć prawdziwe potrzeby klienta, nawet jeśli on sam nie umie ich nazwać?
Poznasz techniki zadawania pytań, które pozwolą Ci dotrzeć do tego, co dla klienta naprawdę jest ważne.
03
Jak sprawić, żeby sprzedaż stała się czymś naturalnym, a nie stresującą koniecznością?
Nauczysz się prowadzić rozmowy sprzedażowe w sposób lekki i swobodny, bez presji i nachalności.
04
Jak wykorzystać emocje w sprzedaży?
Zrozumiesz, co kieruje decyzjami klientów i jak sprawić, by chcieli kupować właśnie od Ciebie.
05
Jak przestać obniżać cenę i skończyć z targowaniem się o każdą złotówkę?
Otrzymasz skuteczne strategie, które pozwolą Ci przekonywać klientów do wartości Twojej oferty – bez zbijania ceny.
06
Jak uniknąć klasycznych błędów prowadzących do „muszę się jeszcze zastanowić"?
Dowiesz się, jak poprowadzić rozmowę, żeby klient był gotowy podjąć decyzję tu i teraz.
07
Jak budować pewność siebie w trudnych rozmowach z klientami?
Poznasz konkretne sposoby na asertywność i kontrolowanie procesu sprzedaży od początku do końca.
08
Jak zwiększyć swoją skuteczność w negocjacjach?
Dostaniesz sprawdzone techniki, które pozwolą Ci lepiej wpływać na decyzje klientów i zamykać więcej transakcji.

Przebieg szkoleń – każdy blok

W każdym bloku przekażemy konkretne narzędzia, które pomogą Ci wprowadzić w życie nową wiedzę i sprzedawać więcej i drożej.

 Otwieranie rozmowy sprzedażowej – gdy klientowi szkoda czasu nawet na “dzień dobry” 

  • czego się nauczysz: Technik skutecznego rozpoczynania rozmów sprzedażowych oraz metody wstępnego rozpoznania potrzeb i oczekiwań klienta. Poznasz narzędzia do budowania pierwszego kontaktu, który jest fundamentem dalszej relacji sprzedażowej.

     

    Przejęcie prowadzenia, czyli jak uniknąć “To poproszę od razu cenę”

     

  • czego się nauczysz: Umiejętności przejmowania inicjatywy w rozmowie sprzedażowej oraz znaczenia emocji w budowaniu relacji z klientem. Nauka technik budowania poczucia bezpieczeństwa u klienta, co zwiększa szanse na sukces sprzedażowy.

Nieoczywiste potrzeby klientów, czyli jak ich zrozumienie jest kluczowe w Twojej pracy.

  • czego się nauczysz: Zrozumiesz, jakie czynniki wpływają na decyzje zakupowe klientów oraz jak identyfikować ich ukryte potrzeby. Będziesz przewidywać zachowania klientów i dostosowywać swoje strategie sprzedażowe.

 

Sprzedają emocje,  co zrobić, aby klient chciał tylko z Tobą?

  • czego się nauczysz: Umiejętności zarządzania własnymi emocjami oraz wpływania na emocje klienta. Technik korzystania z emocji do budowania relacji i wzmacniania przekazu sprzedażowego.

 

Jak tworzyć relacje, które pomagają w sprzedaży.

  • czego się nauczysz: Sposobów budowania trwałych i wartościowych relacji z klientami. Nauka technik, które pomagają w zdobywaniu zaufania i lojalności klientów, co przekłada się na długoterminowy sukces sprzedażowy.

Poznanie potrzeb i uwarunkowań drugiej strony  to nie jest lista prostych pytań!

  • czego się nauczysz: Metod dokładnego poznania potrzeb klienta oraz technik radzenia sobie z obiekcjami w sposób, który nie powoduje konfrontacji, ale buduje zrozumienie i współpracę.

 

Prezentacja wartości w prosty i bezpośredni sposób, czyli bez nawijania makaronu na uszy. 

  • czego się nauczysz: Umiejętności prezentowania produktów i usług w kontekście wartości, jakie przynoszą klientowi. Zrozumiesz, jak kluczowe jest skupienie się na wartościach w procesie sprzedaży, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

 

Storytelling – jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, tak, aby chciał nas wysłuchać do końca i nie stracił zainteresowania.

  • czego się nauczysz: Technik skutecznego opowiadania historii, które przyciągają uwagę klienta i budują emocjonalne zaangażowanie. Nauka, jak tworzyć przekonujące narracje, które prezentują produkt w atrakcyjny sposób.

Jak podnieść cenę, kiedy rynek przechodzi kryzys?

Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży+ dosprzedaż. Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta – kotwiczenie wiedzy ze szkolenia.

Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek

Umiejętności, które nabyjesz

Sprzedawać i negocjować skutecznie i etycznie.

Nauczysz się efektywniej osiągać cele, jednocześnie lepiej rozumiejąc potrzeby i motywacje swojego negocjacyjnego partnera.

Nie obniższysz ceny

Nie obniżać ceny – spraw, by klient sam zobaczył wartość Twojej oferty.

Zrozumiesz potrezeby klienta

Rozpoznać prawdziwe potrzeby klienta – kiedy zrozumie, że rozwiązujesz jego problem, kupi na Twoich warunkach.

Sprzedawać zgodnie z wartościami

Sprzedawać zgodnie ze swoimi wartościami – wtedy sprzedaż staje się naturalna i satysfakcjonująca.

Sprawdź opcje

Wybierz najlepszy pakiet dla siebie

Chcesz mieć lepsze wyniki? Wybierz pakiet, który pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.

Bilet Standard

1000 zł

Bilet z analizą FRIS

1500 zł

Bilet z FRIS i konsultacją

2000 zł

Nazywam się Tomasz Kalko

Przeprowadzę zespół przez zmianę

Zawodowo jestem managerem, psychologiem i strategiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.

Warunki udanej współpracy

Co jeszcze otrzymasz całkowicie za darmo?

Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.

Szkolenie szytę na miarę

Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.

Materiały poszkoleniowe

Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji negocjacyjnych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie przez rok piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.

Pragmatyczne wsparcie

Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.

Opinie o współpracy ze mną

Sprawdź opinie o mnie i moich szkoleniach

Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.

Szkolenie zespołu okiem HRu

Usprawnienie procesu sprzedaży

Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania

Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu

Kontakt

Masz pytania o szkolenia? Napisz!

Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt
Sklep i wydarzenia Zapisz się do akademii top lidera