To szkolenie pokaże Ci, jak zamieniać rozmowy handlowe w transakcje na Twoich warunkach. Nauczysz się sprzedawać produkty, które wymagają wartościowej argumentacji, oraz negocjować tak, by zawsze wychodzić z korzyścią – bez zbędnego stresu i obaw.
Dowiesz się, jak zwiększyć marżę, unikać pułapek negocjacyjnych i sprawić, by klient gotów był zapłacić więcej, nawet gdy konkurencja oferuje niższe ceny. Program daje Ci praktyczne, sprawdzone narzędzia, które podniosą Twoją skuteczność sprzedaży i pozwolą budować trwałe, biznesowe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu.
Dowiesz się:
Wynik musi się zgadzać, jednak ciężko go dowieźć, nie mając powtarzalnych i skutecznych schematów sprzedaży.
Nie musisz stale przekonywać klienta. To on ma zrozumieć, że potrzebuje Twojego produktu lub usługi.
Znając prawdziwą potrzebę, nie musisz sztucznie zaniżać ceny. Jeśli klient Ci zaufa, kupi produkt na Twoich warunkach.
Sprzedaż daje ogrom satysfakcji, kiedy jest zgodna z Twoimi wartościami. Tak działa sprzedaż bez sprzedawania.
Nie musisz walczyć z klientem i z samym sobą, aby usłyszeć końcowe “Kupuję!”.
W każdym bloku przekażemy konkretne narzędzia, które pomogą Ci wprowadzić w życie nową wiedzę i sprzedawać więcej i drożej.
Szkolenia w godzinach: 18:0 – 20:00
Otwieranie rozmowy sprzedażowej – gdy klientowi szkoda czasu nawet na “dzień dobry”
Przejęcie prowadzenia, czyli jak uniknąć “To poproszę od razu cenę”
Nieoczywiste potrzeby klientów, czyli jak ich zrozumienie jest kluczowe w Twojej pracy.
Sprzedają emocje, co zrobić, aby klient chciał tylko z Tobą?
Jak tworzyć relacje, które pomagają w sprzedaży.
Poznanie potrzeb i uwarunkowań drugiej strony to nie jest lista prostych pytań!
Prezentacja wartości w prosty i bezpośredni sposób, czyli bez nawijania makaronu na uszy.
Storytelling – jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, tak, aby chciał nas wysłuchać do końca i nie stracił zainteresowania.
Jak podnieść cenę, kiedy rynek przechodzi kryzys?
Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży+ dosprzedaż. Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta – kotwiczenie wiedzy ze szkolenia.
W każdym bloku przekażemy konkretne narzędzia, które pomogą Ci wprowadzić w życie nową wiedzę i negocjować lepiej i skuteczniej.
Szkolenia w godzinach: 18:0 – 20:00
Podstawy negocjacji i dobór strategii
Blok 2: Zrozumienie drugiej strony i przygotowanie do negocjacji
Blok 3: Prezentacja propozycji i trudne pertraktacje
Blok 4: Finalizacja i narzędzia zamykania negocjacji
DOSKONAŁA Na podstawie 354 opinii beata bartkowska2025-06-09Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie Sztos! Na kilkudziesięciu szkoleniach byłam, ale to rozwala system! Panie Tomku - dziękuję! Polecam współpracę ! Edyta Banaś2025-06-09Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie "Sprzedawaj wartością, a nie ceną" było dla mnie niezwykle inspirujące i praktyczne. P. Tomasz przedstawił rozwiązania, które wzbudziły duże zdziwienie, że przez tak proste i oczywiste działanie można osiągnąć zamierzony cel. Polecam bardzo ze względu na merytorykę i atmosferę szkolenia. Kamila Cieszkowska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Niesamowita prelekcja podczas konferencji „Zmieniamy Oblicze Biur Rachunkowych”! Zabieram ze sobą, że moje usługi nie są dla wszystkich oraz wybieram klienta bogatego mentalnie🌸 Katarzyna Gajewska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziękuję za nowe spojrzenie na rozmowę z Klientami ! Spotkanie petarda ! Beata Grabowska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super mówca rzeczowo przyjemnie i konkretnie bardzo polecam Lukasz Saladonis2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomasza Kalko i było to jedno z najbardziej wartościowych doświadczeń rozwojowych, w jakich brałem udział. Tomasz nie tylko posiada ogromną wiedzę z zakresu psychologii komunikacji, ale również potrafi ją przekazać w sposób niezwykle przystępny, inspirujący i pełen pasji. Szkolenie było świetnie zorganizowane, dynamiczne i pełne praktycznych przykładów, które można od razu wdrożyć zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. edyta adamczyk-holk2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Byłam dzisiaj na wykładzie Pana Tomasza -totalny Game changer. Zwięźle i na temat z leciutką dozą humoru. Andrzej Cereniewicz2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dla najlepszych przyszłych handlowców : bardzo dobry bilans zdobytej wiedzy do kosztów niezrealizwanych zyciowych ofert w tym dniu. Polecam Ilona Szabat2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super pozytywne szkolenie! Polecam dużo potrzebnej wiedzy z zakresu produktów jak i samych technik sprzedażowych. Rafał Kossakowski2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz prowadzi bardzo solidne szkolenia w mega pozytywny sposób. Czuć podczas szkolenia pasję i zaangażowanie w to co robi. Ogromna dawka wiedzy przekazana W bardzo merytoryczny i konkretny sposób. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu! Serdecznie polecam.
Możesz dalej marnować energię na codzienną walkę o klienta… albo skorzystać ze sprawdzonego systemu, z którego korzysta już ponad 10 000 sprzedawców i menedżerów, by sprzedawać więcej, drożej i mieć klientów, którzy chętnie wracają.
Ciągle słyszysz „zastanowię się…”?
Konkurencja się szkoli ,a Ty zostajesz w tyle?
Popraw wyniki swoje i zespołu.
Sprzedawajcie więcej!
800 zł netto
Dostęp do 4 bloków szkoleniowych w dniach: 11.03, 13.03, 18.03 oraz 20.03.2025
800 zł netto
Dostęp do 4 bloków szkoleniowych w dniach: 1.04, 3.04, 8.04, 10.04.2025
1500 zł netto
Dostęp do 8 bloków szkoleniowych w dniach: 11.03, 13.03, 18.03, 20.03.2025 oraz 1.04, 3.04, 8.04, 10.04.2025
Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.
Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.
Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.
Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.
Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
© 2025 Tomasz Kalko.