Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek

Jak sprzedawać wartość,
a nie cenę?

Jak sprzedawać wartość,
a nie cenę?

Szkolenie online dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą lub prowadzą biznes.

Dowiesz się:

  • Co zrobić, by klient miał gotowość płacić więcej, nawet jeśli konkurencja ma taniej.
  • Jak nie sprzedawać ceną.
  • Jak nie wkręcić się w negocjacje.
  • Jak pokazać klientowi prawdziwą wartość swojej oferty.
  • Jak sprzedawać produkty drogie i trudne. 

 

Masz dostęp do wszystkich lekcji.

Szkolenia z negocjacji tomasz kalko
Szkolenie online dla liderów zespołów.

Dowiesz się:

  • Co zrobić, by klient miał gotowość płacić więcej, nawet jeśli konkurencja ma taniej.
  • Jak nie sprzedawać ceną.
  • Jak nie wkręcić się w negocjacje.
  • Jak pokazać klientowi prawdziwą wartość swojej oferty.
  • Jak sprzedawać produkty drogie i trudne. 

Masz dostęp do wszystkich bloków.

Sprzedaż nie idzie po myśli?

Chcesz tego uniknąć?

Przegranej walki o wynik co miesiąc

Wynik musi się zgadzać, jednak ciężko go dowieźć, nie mając powtarzalnych i skutecznych schematów sprzedaży.

Obniżania ceny

Nie musisz stale przekonywać klienta. To on ma zrozumieć, że potrzebuje Twojego produktu lub usługi.

Nie rozpoznania prawdziwych potrzeb klienta

Znając prawdziwą potrzebę, nie musisz sztucznie zaniżać ceny. Jeśli klient Ci zaufa, kupi produkt na Twoich warunkach.

Nieetycznych sztuczek sprzedażowych

Sprzedaż daje ogrom satysfakcji, kiedy jest zgodna z Twoimi wartościami. Tak działa sprzedaż bez sprzedawania. 

Nie musisz walczyć z klientem i z samym sobą, aby usłyszeć końcowe “Kupuję!”.

Jak wygląda szkolenie? 

W każdym bloku przekażemy konkretne narzędzia, które pomogą Ci wprowadzić w życie nową wiedzę i sprzedawać lepiej i więcej.

 Otwieranie rozmowy sprzedażowej – gdy klientowi szkoda czasu nawet na “dzień dobry” 

  • czego się nauczysz: Technik skutecznego rozpoczynania rozmów sprzedażowych oraz metody wstępnego rozpoznania potrzeb i oczekiwań klienta. Poznasz narzędzia do budowania pierwszego kontaktu, który jest fundamentem dalszej relacji sprzedażowej.

 

Przejęcie prowadzenia, czyli jak uniknąć “To poproszę od razu cenę”

  • czego się nauczysz: Umiejętności przejmowania inicjatywy w rozmowie sprzedażowej oraz znaczenia emocji w budowaniu relacji z klientem. Nauka technik budowania poczucia bezpieczeństwa u klienta, co zwiększa szanse na sukces sprzedażowy.

Nieoczywiste potrzeby klientów, czyli jak ich zrozumienie jest kluczowe w Twojej pracy.

  • czego się nauczysz: Zrozumiesz, jakie czynniki wpływają na decyzje zakupowe klientów oraz jak identyfikować ich ukryte potrzeby. Będziesz przewidywać zachowania klientów i dostosowywać swoje strategie sprzedażowe.

 

Sprzedają emocje,  co zrobić, aby klient chciał tylko z Tobą?

  • czego się nauczysz: Umiejętności zarządzania własnymi emocjami oraz wpływania na emocje klienta. Technik korzystania z emocji do budowania relacji i wzmacniania przekazu sprzedażowego.

 

Jak tworzyć relacje, które pomagają w sprzedaży.

  • czego się nauczysz: Sposobów budowania trwałych i wartościowych relacji z klientami. Nauka technik, które pomagają w zdobywaniu zaufania i lojalności klientów, co przekłada się na długoterminowy sukces sprzedażowy.

Poznanie potrzeb i uwarunkowań drugiej strony  to nie jest lista prostych pytań!

  • czego się nauczysz: Metod dokładnego poznania potrzeb klienta oraz technik radzenia sobie z obiekcjami w sposób, który nie powoduje konfrontacji, ale buduje zrozumienie i współpracę.

 

Prezentacja wartości w prosty i bezpośredni sposób, czyli bez nawijania makaronu na uszy. 

  • czego się nauczysz: Umiejętności prezentowania produktów i usług w kontekście wartości, jakie przynoszą klientowi. Zrozumiesz, jak kluczowe jest skupienie się na wartościach w procesie sprzedaży, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

 

Storytelling – jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, tak, aby chciał nas wysłuchać do końca i nie stracił zainteresowania.

  • czego się nauczysz: Technik skutecznego opowiadania historii, które przyciągają uwagę klienta i budują emocjonalne zaangażowanie. Nauka, jak tworzyć przekonujące narracje, które prezentują produkt w atrakcyjny sposób.

Jak podnieść cenę, kiedy rynek przechodzi kryzys?

  • czego się nauczysz: Strategii podnoszenia cen w trudnych warunkach rynkowych bez utraty klientów. Zrozumiesz, jak komunikować wartość i uzasadniać wyższe ceny w kontekście bieżących wyzwań rynkowych.

 

Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży/ dosprzedaż.

  • czego się nauczysz: Technik skutecznego zamykania sprzedaży oraz metod dosprzedaży, które zwiększają wartość transakcji. Nauka proaktywnego podejścia do finalizacji transakcji i maksymalizacji wyników sprzedażowych.

 

Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta – kotwiczenie wiedzy ze szkolenia.

  • czego się nauczysz: Umiejętności tworzenia indywidualnych strategii zmiany w obsłudze klienta, które opierają się na wiedzy zdobytej podczas szkolenia. Praktyczne narzędzia do wprowadzania zmian i monitorowania ich efektów w codziennej pracy.

Poprzednie szkolenia i opinie

Szkolenie zespołu okiem HRu

Usprawnienie procesu sprzedaży

Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania

Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu

Moje rozwiązanie

W jaki sposób mój model pomoże Ci w sprzedaży?

01

Zaczniesz sprzedawać więcej i drożej.

02

Już nigdy nie będziesz zbijać obiekcji. Przestaniesz rozmawiać o cenie zanim przedstawisz klientowi prawdziwą wartość swojej oferty

03

Poznasz sprawdzone sposoby zamykania sprzedaży.

04

Zostaniesz świadomym sprzedawcą — polubisz ten proces i weźmiesz za niego odpowiedzialność.

05

Odkryjesz gotowe techniki sprzedażowe, które możesz wdrożyć w tym samym dniu.

06

Nauczysz się budować silną relację z klientem.

07

Dowiesz się jak sprzedawać wartością, a nie ceną — skończysz z targowaniem się o każdą złotówkę.

08

Wyeliminujesz popularne błędy w procesie sprzedaży, które prowadzą do zdania: «Jeszcze się zastanowię».

Ciągle słyszysz „zastanowię się…”?

Konkurencja się szkoli ,a Ty zostajesz w tyle?

Zmień to.

Popraw wyniki swoje i zespołu.
Sprzedawajcie więcej!

STANDARD Szkolenie Online

900 zł netto

Dostęp do 4 bloków szkoleniowych.

Szkolenie online z analizą FRIS

1500 zł netto

Dostęp do 4 bloków szkoleniowych.

SZKOLENIE ONLINE+FRIS+1 H KONSULTACJI INDYWIDUALNEJ

2000 zł netto

Dostęp do 4 bloków szkoleniowych.

Warunki udanej współpracy

Co jeszcze otrzymasz w ramach szkolenia?

Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.

Pragmatyczne wsparcie

Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.

Materiały poszkoleniowe

Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.

Szkolenie dopasowane do potrzeb rynku

Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.

Zarezerwuj miejsce

Masz pytania? Napisz!

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem zapisu oraz linkiem do zamkniętego szkolenia. W razie czego sprawdź także folder SPAM.