To szkolenie pokaże Ci, jak zamieniać rozmowy handlowe w transakcje na Twoich warunkach. Nauczysz się sprzedawać produkty, które wymagają wartościowej argumentacji, oraz negocjować tak, by zawsze wychodzić z korzyścią – bez zbędnego stresu i obaw.
Dowiesz się, jak zwiększyć marżę, unikać pułapek negocjacyjnych i sprawić, by klient gotów był zapłacić więcej, nawet gdy konkurencja oferuje niższe ceny. Program daje Ci praktyczne, sprawdzone narzędzia, które podniosą Twoją skuteczność sprzedaży i pozwolą budować trwałe, biznesowe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu.
Dowiesz się:
Wynik musi się zgadzać, jednak ciężko go dowieźć, nie mając powtarzalnych i skutecznych schematów sprzedaży.
Nie musisz stale przekonywać klienta. To on ma zrozumieć, że potrzebuje Twojego produktu lub usługi.
Znając prawdziwą potrzebę, nie musisz sztucznie zaniżać ceny. Jeśli klient Ci zaufa, kupi produkt na Twoich warunkach.
Sprzedaż daje ogrom satysfakcji, kiedy jest zgodna z Twoimi wartościami. Tak działa sprzedaż bez sprzedawania.
Nie musisz walczyć z klientem i z samym sobą, aby usłyszeć końcowe “Kupuję!”.
W każdym bloku przekażemy konkretne narzędzia, które pomogą Ci wprowadzić w życie nową wiedzę i sprzedawać więcej i drożej.
Szkolenia w godzinach: 18:0 – 20:00
Otwieranie rozmowy sprzedażowej – gdy klientowi szkoda czasu nawet na “dzień dobry”
Przejęcie prowadzenia, czyli jak uniknąć “To poproszę od razu cenę”
Nieoczywiste potrzeby klientów, czyli jak ich zrozumienie jest kluczowe w Twojej pracy.
Sprzedają emocje, co zrobić, aby klient chciał tylko z Tobą?
Jak tworzyć relacje, które pomagają w sprzedaży.
Poznanie potrzeb i uwarunkowań drugiej strony to nie jest lista prostych pytań!
Prezentacja wartości w prosty i bezpośredni sposób, czyli bez nawijania makaronu na uszy.
Storytelling – jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, tak, aby chciał nas wysłuchać do końca i nie stracił zainteresowania.
Jak podnieść cenę, kiedy rynek przechodzi kryzys?
Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży+ dosprzedaż. Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta – kotwiczenie wiedzy ze szkolenia.
W każdym bloku przekażemy konkretne narzędzia, które pomogą Ci wprowadzić w życie nową wiedzę i negocjować lepiej i skuteczniej.
Szkolenia w godzinach: 18:0 – 20:00
Podstawy negocjacji i dobór strategii
Blok 2: Zrozumienie drugiej strony i przygotowanie do negocjacji
Blok 3: Prezentacja propozycji i trudne pertraktacje
Blok 4: Finalizacja i narzędzia zamykania negocjacji
DOSKONAŁA Na podstawie 317 opinii Iza Szymkaruk2025-04-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo merytoryczne szkolenie,zmieniające podejście do sprzedaży i koncepcji roli handlowca. Przemek Bodziany2025-04-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie na wysokim poziomie interpersonalnym i merytorycznym. Otworzyło mi spojrzenie na wiele sytuacji z innej strony. W większości przypadków ( dzięki radom i doświadczeniu Tomasza) doszedłem do wniosku, że da się pójść do przodu! Marta Makolągwa2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomasza, wyszłam z niego bogatsza o nowe techniki sprzedaży i rozmowy z klientem😁 Szkolenie nie wprowadzające w stan uśpienia, są ciekawe dyskusje i największy plus : szkolenie nie polega na odgrywaniu scenek sprzedawca-klient, co często budzi w nas stres. Będę miło wspominać☺️ Tomasz świetny gość potrafiący dotrzeć do szarych komórek 😁 Psb ❤️ INOVEUSZ2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Uczestniczyłem w szkoleniu sprzedażowym i muszę przyznać, że było to niezwykle wartościowe doświadczenie. Szkolenie prowadzone było przez doświadczonego trenera, który w sposób przystępny i angażujący przekazał nam kluczowe techniki sprzedażowe oraz strategie budowania relacji z klientami. Program szkolenia był dobrze przemyślany i obejmował zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne ćwiczenia, które pozwoliły nam na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Agnieszka Krejdner2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo sympatyczny, elokwentny i mądry wykładowca. Polecam z czystym sumieniem szkolenia dla każdego kto zaczyna bądź już jest w branży handlowej. Marta Głowicka2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super wykładowca, bogate doświadczenie, świetna energia, interesujący przekaz. Voytek Kucharski2025-04-08Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenia prowadzone przez Tomasza Kalko to coś więcej niż tylko przekazywanie wiedzy - to prawdziwa transformacja myślenia o biznesie i sprzedaży. Jako uczestnik szkoleń ze sprzedaży przez wartości oraz z negocjacji, doświadczyłem czegoś wyjątkowego - poczucia pełnego bezpieczeństwa i zaopiekowania. Tomek ma niezwykłą zdolność wsłuchiwania się w potrzeby uczestników, tworząc przestrzeń, w której każdy głos jest ważny. Najbardziej cenię jego empatyczne podejście oraz fakt, że przekazywane wartości idą w parze z praktyczną wiedzą. To dzięki niemu zrozumiałem, że sprzedaż może być prowadzona w zgodzie z własnymi wartościami. Bardzo polecam Tomka jako szkoleniowca i mentora każdemu, kto szuka nie tylko zawodowego rozwoju, ale także osobistej przemiany. Edyta Kutwa2025-03-23Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomka, które w pełni przekroczyło moje oczekiwania. Temat szkolenia - „ Jak sprzedawać wartość, a nie cenę „ - został przedstawiony w absolutnie inspirujący i niezwykle praktyczny sposób, dostarczając mi konkretnych narzędzi do skutecznej sprzedaży. Tomek to ekspert najwyższej klasy. Jego profesjonalizm, umiejętność angażowania uczestników i dostosowywania treści do ich indywidualnych potrzeb zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Szkolenie odbyło się w grupie 25 osób, reprezentujących różne branże sprzedażowe, a mimo tej różnorodności każdy z nas czuł, że wiedza przekazywana jest właśnie dla niego. Jako osoba działająca w branży deweloperskiej szczególnie doceniam praktyczne wskazówki i strategie, które mogę natychmiast wdrożyć w swojej pracy. To nie było zwykłe szkolenie – to było prawdziwe doświadczenie rozwojowe, które otworzyło mi oczy na nowe możliwości i dodało motywacji do działania na jeszcze wyższym poziomie. Jestem absolutnie zachwycona i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że to dopiero początek mojej współpracy z Tomkiem. Gorąco polecam każdemu, kto chce osiągać ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży i obsłudze klienta! Krzysztof Kowalewski2025-03-21Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Jestem z branży instalacyjnej. Klimatyzacje, sprzedaż, montaż, serwis. Szkolenie pierwsza klasa, bardzo merytorycznie. Pierwsze szkolenie które nie jest zwykłym, nudnym monologiem. Gorąco polecam 👍
Możesz dalej marnować energię na codzienną walkę o klienta… albo skorzystać ze sprawdzonego systemu, z którego korzysta już ponad 10 000 sprzedawców i menedżerów, by sprzedawać więcej, drożej i mieć klientów, którzy chętnie wracają.
Ciągle słyszysz „zastanowię się…”?
Konkurencja się szkoli ,a Ty zostajesz w tyle?
Popraw wyniki swoje i zespołu.
Sprzedawajcie więcej!
800 zł netto
Dostęp do 4 bloków szkoleniowych w dniach: 11.03, 13.03, 18.03 oraz 20.03.2025
800 zł netto
Dostęp do 4 bloków szkoleniowych w dniach: 1.04, 3.04, 8.04, 10.04.2025
1500 zł netto
Dostęp do 8 bloków szkoleniowych w dniach: 11.03, 13.03, 18.03, 20.03.2025 oraz 1.04, 3.04, 8.04, 10.04.2025
Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.
Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.
Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.
Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.
Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
© 2025 Tomasz Kalko.