2-dniowe szkolenie ze sprzedaży i negocjacji

Jedyna okazja, by poznać wszystkie narzędzia niezbędne do pracy z ludźmi

Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Szkolenie: skuteczna sprzedaż i efektywne negocjacje

Sprzedawaj wartość, a nie cenę. Czyli jak sprzedawać dużo, drogo i mieć zadowolonych klientów.

2-dniowe szkolenie stacjonarne stworzone dla wszystkich, którzy chcą lub muszą zajmować się sprzedażą, a przy tym negocjacje stanowią nieoderwalny element ich codziennej pracy. Nauczę Cię rozmawiać z partnerami biznesowymi w taki sposób, aby docenili wartość, jaką chcesz im przekazać.

Będziesz wygrywać negocjacje

Nauczysz się efektywniej osiągać cele, jednocześnie lepiej rozumiejąc potrzeby i motywacje swojego negocjacyjnego partnera.

Zaczniesz sprzedawać bez wciskania na siłę

Poznasz strategię, która sprawi, że klient sam zechce skorzystać z produktu i sam poprosi o ofertę. Odkryj skuteczne sposoby budzenia zainteresowania i pragnienia.

Zdobędziesz więcej klientów i więcej zarobisz

Zaczniesz sprzedawać wartość, a nie cenę. Już nigdy nie dasz się wkręcić w dyskusje o cenie, dopóki klient nie pozna prawdziwej wartości tego, co mu oferujesz.

Poznasz różne modele negocjacyjne i strategie sprzedażowe

Nauczysz się jak skuteczniej dopasowywać metody do sytuacji. Dzięki temu lepiej będziesz lepiej przygotowany do rozmów negocjacyjnych i sprzedażowych. 

Agenda szkolenia

Jak wygląda szkolenie?

Szczegółowa agenda warsztatu sprzedażowego oraz warsztatu negocjacyjnego.

Sprzedaż bez planu nie ma sensu. Negocjacje bez przygotowania również. Dlatego każda minuta 2 dniowego szkolenia została zagospodarowana.

Dzień 1:

8:30-9:00

Poranna kawa​

9:00-9:50

Jak pracować w trakcie szkolenia, żeby wyjść ze zmianą, a nie suchą wiedzą?

10:00-10:50

Przejęcie prowadzenia. Rola emocji i umiejętność budowania poczucia bezpieczeństwa

11:00-11:50

Zrozumienie predyktorów zakupowych i nieoczywistych potrzeb klientów

12:00-12:50

Prezentacja wartości - sprzedaż oparta na wartościach

12:50-13:30

Przerwa lunchowa

13:30-14:20

Storytelling - jak seksownie opowiedzieć klientowi o swoich produktach, żeby chciał słuchać, nie nudził się i nie denerwował

14:30-15:20 

Proaktywne zamykanie procesu sprzedaży

15:30-17:00

Stworzenie własnej strategii zmiany w procesie obsługi klienta - kotwiczenie wiedzy ze szkolenia

Dzień 2:

8:30-9:00

Poranna kawa​

9:00-9:30

Jak wykorzystać czas podczas szkolenia, aby przekształcić wiedzę w praktyczne umiejętności?

09:35-10:25

Omówienie założeń negocjacyjnych, które warunkują to, w jakim modelu będziemy negocjowali.

10:30-11:25

Jak dobrać model negocjacyjny do sytuacji i osoby, z którą negocjujemy? Omówimy 3 podstawowe modele negocjacyjne i to, w jakich sytuacjach każdy z nich powinien być stosowany.

11:30-12:10

Negocjacje o sumie zerowej - model negocjacji, który trzeba znać.

12:20-13:10

Jak przygotować się do negocjacji?

13:10-13:40

Przerwa lunchowa

13:40-14:30 

Poznanie potrzeb i uwarunkowań drugiej strony. Czyli jak zrozumieć perspektywę osoby, z którą negocjujemy. Ćwiczenie: co zrobić, żeby dotrzeć do założeń i uwarunkowań drugiej strony, nawet tych niewypowiedzianyc

14:40-15:20

Prezentacja własnej propozycji. Umiejętność zaprezentowania własnej propozycji tak, aby była atrakcyjna dla drugiej strony.

15:30-16:10

Pertraktacje cz. 1 - omówimy najtrudniejsze pertraktacje, gdy strony bardzo różnią się w oczekiwaniach i celach.

15:20-17:00

Pertraktacje cz. 2 - omówimy 6 najskuteczniejszych narzędzi zamykania ustaleń przy użyciu etycznego wpływu.

Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Sprawdź w jakiej cenie możesz nauczyć się nowych strategii sprzedażowych i metod negocjacji w biznesie.

Wybierz najlepszy pakiet dla siebie na 2 dnia szkolenia

Chcesz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe, a przy tym nauczyć się negocjować z trudnym klientem? KUP nasz 2-dniowy pakiet w atrakcyjnej cenie

STANDARD 1 DZIEŃ

1500 zł netto

Co otrzymasz?

STANDARD 2 DNI

2500 zł netto

Co otrzymasz?

Bilet VIP 2 DNI

3500 zł netto

Co otrzymasz?
Zobacz dlaczego warto kupić kompleksowy kurs ze sprzedaży i negocjacji

W jaki sposób to szkolenie pomoże Ci w codziennych sytuacja w pracy, ale również i w życiu osobistym?

Warunki udanej współpracy

Co jeszcze otrzymasz całkowicie za darmo?

Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.

Pragmatyczne wsparcie

Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.

Materiały poszkoleniowe

Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.

Szkolenie dopasowane do potrzeb rynku

Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.

Opinie o współpracy ze mną

Dlaczego mam prawo o tym mówić?

Efektywnie uczę sprzedaży od lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.

Mirosława Morawska

CEO

ABM SA
5
/
5
Współpracujemy z Tomkiem od kilku lat. W tym czasie przeprowadził kilkanaście szkoleń dla kadry zarządzającej, doradców handlowych, magazynu i pracowników biurowych. Był pierwszym trenerem, który uczył nas jak prowadzić biznes oparty na wartościach.
Tomek ma niezwykły wpływ na słuchaczy, ujmuje swoją prawdziwością, szczerością i wrażliwością. Jest zawsze świetnie przygotowany i kompetentny. Zaskakujące jest to, że wszystko czego uczy na początku sprawia wrażenie filozofii, a po wdrożeniu okazuje się, że bardzo wpływa na skuteczność biznesową. Jak najbardziej szczerze polecam.

Konrad Kuligowski

Sales and Marketing Manager

SeeYouUp Ltd
5
/
5
Miałem ogromną przyjemność uczestniczyć w szkoleniu "Psychologia sprzedaży" prowadzonym przez Tomasza. Otrzymałem bardzo solidną dawkę wiedzy, zarówno teoretycznej (fundament), jak i praktycznej (konkretne narzędzia).
Ćwiczenia, które wykonywaliśmy pozwoliły mi poznać moje mocne i słabe strony oraz zrozumieć dotychczas popełniane błędy. Szkolenie Tomasza, nie tylko zainspirowało mnie do zmian i stworzenia pewnych rzeczy zupełnie na nowo, jak również do szerszego spojrzenia na budowanie relacji zawodowych i prywatnych. Serdecznie Ci Tomku dziękuję za podzielenie się wiedzą i cennymi doświadczeniami, z których można czerpać garściami 🙂 Miałem okazję poznać wielu trenerów sprzedaży. Niemała część z nich opierała swoją wiedzę głównie na książkach, a bardzo mało na realnym doświadczeniu. Tomek w mojej opinii jest jednym z nielicznych szkoleniowców, którzy oprócz wiedzy, mają bardzo bogate doświadczenie. Dzięki temu współpraca z Tomkiem i możliwość uczenia się od niego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim bardzo efektywna. Bardzo wiele się od Tomka nauczyłem, nie tylko w zakresie samych technik sprzedaży, ale także jak komunikować się z zespołem, aby było to skuteczne, aby ludzie chcieli ze mnę pracować. Cieszę się, że miałem okazje poznać Tomka i z pewnością nasza współpraca będzie kontynuowana.

Kamila Sekułowicz

freelancing

freelancing
5
/
5
Z Tomkiem miałam okazję współpracować przy magazynie "As Sprzedaży" oraz konferencji "Zgrupowanie Asów Sprzedaży". Jego wystąpienia zawsze były świetnie przygotowane, opierały się na bogatym doświadczeniu zawodowym i zbierały najwyższe oceny od uczestników.
Jest nie tylko teoretykiem sprzedaży, ale przede wszystkim praktykiem, co wyróżnia go na tle wielu trenerów bez doświadczenia sprzedażowego. Zarówno podczas szkoleń, jak i w artykułach promuje sprzedaż etyczną, w której potrzeby klienta odgrywają najważniejszą rolę, nie zapominając przy tym o zachowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, co jest niezbędne, aby handlowiec mógł odczuwać satysfakcję ze swojej pracy.

Jan Kolbusz

Główny Technolog i Szef Sprzedaży

Mikrobiotech
5
/
5
Poczułem, że dostałem kompletnie nową perspektywę na "rozmowę sprzedażową". Byłem pewny, że wiem dużo o sprzedaży. Po szkoleniu z Tomkiem okazało się, że przestało chodzić o męczące prezentowanie i wbijanie oferty, a zaczęło chodzić o coś więcej - o szczerą próbę popatrzenia na świat oczami klienta i nawiązanie dobrej, trwałej znajomości.
Sprzedaż to pochodna tego, a nie na odwrót. Tomek obronił to dobrze przygotowanymi przykładami, metodyczną prezentacją i szkoleniem. Polecam. Nawet jeśli myślisz, że „to wszystko już przecież wiem” to myślę, że trening z Tomkiem da Ci masę wartości – mi dał.

Hubert Wiora

Specjalista ds. sprzedaży

POL-PLAN
5
/
5
Świetne szkolenie, najciekawsze podejście do tematu wśród szkoleń w jakich miałem okazję uczestniczyć ostatnio. Strzałem w dziesiątkę jest metoda utrwalania wiedzy po kolejnych dniach szkoleniowych.
Szybko przełożyło się też na zmiany, każda próba wykorzystania metod Tomka w codziennej pracy z klientem przyniosła wymierne efekty. Pierwszy raz miałem do czynienia z badaniem FRIS i uważam, że jest bardzo wartościowe, wiele zrozumiałem, ale też dowiedziałem się ważnych rzeczy.

Daniel Darznik

Starszy analityk ds. rynku gazu i energii

Fortum Marketing and Sales Polska S.A.
5
/
5
Tomka poznałem na szkoleniu z umiejętności komunikacji. Pomimo tego, że brało w nim udział sporo osób, świetnie sobie poradził z jego prowadzeniem włączając w nie pracę warsztatową.
Jego wypowiedzi były spójne z komunikatami jakie przesyłał za pomocą mowy ciała, co ułatwiało zrozumienie przekazu. Świetnie poprowadził prace warsztatowe, szczególnie interesująca była praca nad raportem FRIS. Praca w grupach pokazała nam bardzo wyraźnie w jaki sposób możemy poprawić wzajemną komunikację w zespole, odpowiednio dobierając komunikat do różnego typu osób. Tomek dawał pozytywny feedback, a styl w jakim prowadził szkolenie wprowadzał dobrą atmosferę do kooperacji. Szkolenie jeszcze bardziej uwypukliło moje silne strony, dzięki czemu łatwiej jest mi je wykorzystywać. Jest osobą, którą śmiało mogę polecić innym.

Usprawnienie procesu sprzedaży

Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania

Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu

Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Poznaj przewagi autorskiego modelu sprzedaży

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Masz do wyboru: ciągłe korzystanie z tradycyjnych metod sprzedaży i codzienną walkę o klienta, która angażuje całą Twoją energię. Jednakże, masz możliwość skorzystania z wypróbowanego szkolenia sprzedażowego, którego wiedza została przetestowana przez ponad 10 000 sprzedawców i dyrektorów sprzedaży. To dzięki niemu zaczniesz sprzedawać więcej i drożej, a klienci będą Ci za to dziękować.

Nazywam się Tomasz Kalko

Przeprowadzę Cię przez zmianę

Zawodowo jestem managerem, psychologiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w biznesie, od 25 lat jestem menadżerem, a od 20 – szkoleniowcem. Uczę sprzedaży, świadomego budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania organizacją oraz prowadzenia dochodowego biznesu w zgodzie ze sobą.

FAQ

O co pytają klienci?

Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.

Startujemy 29 Sierpnia o godzinie 9:00 w Golden Floor Centrum Al. Jerozolimskie 65/79 (budynek Centrum LIM, lokalizacja Hotelu Marriott) w Warszawie. Szkolenia kończymy 31 sierpnia.

Uzbrój się w otwartość na zmianę i poznanie wielu nowych technik, oraz nowe zastosowania znanych Ci już narzędzi. Na miejscu otrzymasz workbook i długopis – nie musisz nic ze soba przynosić (poza pozytywnym nastawieniem). Podczas szkolenia będę burzył mity, które narosły w ciągu ostatnich lat i jednocześnie dawał rozwiązania, które naprawdę działają.

Domyślam się, że w tym miejscu chcesz przeczytać coś w stylu: “80% moich klientów zarabia 160% więcej po moim szkoleniu”. Jednak nie będę mamił statystykami i cyframi, gdyż cenię sobie autentyczność. Należy pamiętać, że dostosowanie się do sytuacji szkoleniowej nie jest równoznaczne ze skutecznością zawodową. Szkolenie to nie czarodziejska różdżka, musimy wszyscy zaangażować się w proces zmiany, aby wyniki stały się realne.

Jeśli chcesz sprawdzić, czy moje działania są skuteczne, polecam zajrzeć do zakładki “opinie”. To są szczere opinie osób – nie botów – które miałem przyjemność szkolić i które zechciały się podzielić swoją opinią na mój temat.

Nieco wyżej na tej stronie znajdziesz różne warianty biletów, po wybraniu odpowiedniego, system przekieruje Cię do strony płatności, na której dokończysz zamówienie. Dane do faktury wyślij na adres: biuro@kalko.pl