Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Webinar: Jak zwiększyć sprzedaż?

Jak sprzedawać wartość, a nie cenę? Czyli jak nie dać się wkręcić w podawanie ceny zbyt wcześnie!

Ten webinar jest idealny dla wszystkich, którzy pragną nie tylko sprzedawać, ale także budować trwałe relacje z klientami!

Czy wiesz, jak przyciągnąć zadowolonych klientów, którzy wybiorą Twoją ofertę, nawet jeśli jest droższa od konkurencji?

Nauczę Cię, jak sprzedawać wartość zamiast ceny. Dowiesz się, jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami, zrozumieć ich głębokie potrzeby oraz przygotować i przeprowadzić prezentację, która podkreśli wartość Twojej oferty.

Czy to coś dla Ciebie?

Czy też tego doświadczasz w sprzedaży?

Wiele osób, które zajmują się sprzedażą, doświadczają podobnych problemów. Czas wyrwać się ze sprzedażowej rutyny i odnotować rekordowe wyniki. 

Twoi klienci skupiają się na cenie i rabatach, zamiast na produkcie.

Nie wiesz, jak przedstawić realną wartość swojego produktu.

Masz poczucie, że walczysz z klientem, zamiast budować partnerstwo.

Nie wiesz, jak przejąć prowadzenie podczas rozmowy.

Moje rozwiązanie

Dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż i co stracisz jeśli nie pojawisz się na webinarze​

Nie chodzi o to, aby wciskać na siłę. Ale o to, aby za pomocą pokazania wartości produktu prowadzić etyczny proces sprzedaży, który zakończy się krótkim: „Kupuję!”.

01

Stracisz szansę na przejęcie prowadzenia podczas rozmowy: Bez tej umiejętności, to klient będzie kontrolował dialog, co może prowadzić do niekorzystnych warunków sprzedaży.

02

Nie dowiesz się, jak sprzedawać wartość produktu, a nie jego cenę: Będziesz nadal skupiać się na cenie, co sprawi, że trudniej będzie przekonać klientów do zakupu, zwłaszcza gdy konkurencja oferuje niższe ceny.

03

Nie zrozumiesz, dlaczego klienci kłamią, że cena jest najważniejsza: Bez tej wiedzy, będziesz walczyć z fałszywymi obiekcjami, zamiast skupić się na rzeczywistych potrzebach klientów.

04

Ryzykujesz, że dasz się wkręcić w negocjacje od samego początku rozmowy sprzedażowej: Brak umiejętności w tej kwestii może prowadzić do utraty kontroli nad sprzedażą i konieczności oferowania niepotrzebnych rabatów.

05

Nie zrozumiesz, dlaczego większość klientów chce kupić dobry produkt lub wysokiej jakości usługę i jest w stanie za to zapłacić więcej, tylko nie mówi tego głośno: Bez tej wiedzy, możesz nie dostrzegać potencjalnych klientów, którzy są gotowi zapłacić więcej za jakość, co oznacza utratę szansy na wyższe marże i lojalnych klientów.

Nazywam się Tomasz Kalko

Kim jestem?

Psycholog biznesu (ALK), manager sprzedaży, wykładowca akademicki (MBA), trener. Posiada 25-letnie doświadczenie i przeszkolił ponad 30 tys. osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów, Dyrektor ds. rozwoju w firmie Blachy Pruszyński. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, komunikacji i sprzedaży.

Uczy polski biznes, jak rozumiejąc człowieka i jego potrzeby w organizacji, skutecznie budować przewagę konkurencyjną, sprzedawać, budować relacje, osiągać twarde cele biznesowe oraz zarządzać organizacją
i ludźmi.

Wspiera managerów w budowaniu nowoczesnego przywództwa, pomagając im pracować w zgodzie ze swoimi talentami i wartościami.
Udowadnia, że narzędzia biznesowe można stosować również w życiu prywatnym i za ich pomocą budować dobre relacje z bliskimi.

Odtwórz wideo

Zobacz jak wyglądało moje ostatnie szkolenie i poznaj opinie o mnie

Efektywnie uczę sprzedaży od wielu lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.

Zobacz, jak pracuję i co o współpracy ze mną mówią moi klienci.

Do wydarzenia zostało:
dni
godz
min
sek
Opinie o współpracy ze mną

Dlaczego mam prawo o tym mówić?

Efektywnie uczę sprzedaży od wielu lat, ale nie musisz mi wierzyć na słowo.
Zobacz, co o współpracy mówią moi klienci.

Mirosława Morawska

CEO

ABM SA
5
/
5
Współpracujemy z Tomkiem od kilku lat. W tym czasie przeprowadził kilkanaście szkoleń dla kadry zarządzającej, doradców handlowych, magazynu i pracowników biurowych. Był pierwszym trenerem, który uczył nas jak prowadzić biznes oparty na wartościach.
Tomek ma niezwykły wpływ na słuchaczy, ujmuje swoją prawdziwością, szczerością i wrażliwością. Jest zawsze świetnie przygotowany i kompetentny. Zaskakujące jest to, że wszystko czego uczy na początku sprawia wrażenie filozofii, a po wdrożeniu okazuje się, że bardzo wpływa na skuteczność biznesową. Jak najbardziej szczerze polecam.

Konrad Kuligowski

Sales and Marketing Manager

SeeYouUp Ltd
5
/
5
Miałem ogromną przyjemność uczestniczyć w szkoleniu "Psychologia sprzedaży" prowadzonym przez Tomasza. Otrzymałem bardzo solidną dawkę wiedzy, zarówno teoretycznej (fundament), jak i praktycznej (konkretne narzędzia).
Ćwiczenia, które wykonywaliśmy pozwoliły mi poznać moje mocne i słabe strony oraz zrozumieć dotychczas popełniane błędy. Szkolenie Tomasza, nie tylko zainspirowało mnie do zmian i stworzenia pewnych rzeczy zupełnie na nowo, jak również do szerszego spojrzenia na budowanie relacji zawodowych i prywatnych. Serdecznie Ci Tomku dziękuję za podzielenie się wiedzą i cennymi doświadczeniami, z których można czerpać garściami 🙂 Miałem okazję poznać wielu trenerów sprzedaży. Niemała część z nich opierała swoją wiedzę głównie na książkach, a bardzo mało na realnym doświadczeniu. Tomek w mojej opinii jest jednym z nielicznych szkoleniowców, którzy oprócz wiedzy, mają bardzo bogate doświadczenie. Dzięki temu współpraca z Tomkiem i możliwość uczenia się od niego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim bardzo efektywna. Bardzo wiele się od Tomka nauczyłem, nie tylko w zakresie samych technik sprzedaży, ale także jak komunikować się z zespołem, aby było to skuteczne, aby ludzie chcieli ze mnę pracować. Cieszę się, że miałem okazje poznać Tomka i z pewnością nasza współpraca będzie kontynuowana.

Kamila Sekułowicz

freelancing

freelancing
5
/
5
Z Tomkiem miałam okazję współpracować przy magazynie "As Sprzedaży" oraz konferencji "Zgrupowanie Asów Sprzedaży". Jego wystąpienia zawsze były świetnie przygotowane, opierały się na bogatym doświadczeniu zawodowym i zbierały najwyższe oceny od uczestników.
Jest nie tylko teoretykiem sprzedaży, ale przede wszystkim praktykiem, co wyróżnia go na tle wielu trenerów bez doświadczenia sprzedażowego. Zarówno podczas szkoleń, jak i w artykułach promuje sprzedaż etyczną, w której potrzeby klienta odgrywają najważniejszą rolę, nie zapominając przy tym o zachowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, co jest niezbędne, aby handlowiec mógł odczuwać satysfakcję ze swojej pracy.

Jan Kolbusz

Główny Technolog i Szef Sprzedaży

Mikrobiotech
5
/
5
Poczułem, że dostałem kompletnie nową perspektywę na "rozmowę sprzedażową". Byłem pewny, że wiem dużo o sprzedaży. Po szkoleniu z Tomkiem okazało się, że przestało chodzić o męczące prezentowanie i wbijanie oferty, a zaczęło chodzić o coś więcej - o szczerą próbę popatrzenia na świat oczami klienta i nawiązanie dobrej, trwałej znajomości.
Sprzedaż to pochodna tego, a nie na odwrót. Tomek obronił to dobrze przygotowanymi przykładami, metodyczną prezentacją i szkoleniem. Polecam. Nawet jeśli myślisz, że „to wszystko już przecież wiem” to myślę, że trening z Tomkiem da Ci masę wartości – mi dał.

Hubert Wiora

Specjalista ds. sprzedaży

POL-PLAN
5
/
5
Świetne szkolenie, najciekawsze podejście do tematu wśród szkoleń w jakich miałem okazję uczestniczyć ostatnio. Strzałem w dziesiątkę jest metoda utrwalania wiedzy po kolejnych dniach szkoleniowych.
Szybko przełożyło się też na zmiany, każda próba wykorzystania metod Tomka w codziennej pracy z klientem przyniosła wymierne efekty. Pierwszy raz miałem do czynienia z badaniem FRIS i uważam, że jest bardzo wartościowe, wiele zrozumiałem, ale też dowiedziałem się ważnych rzeczy.

Daniel Darznik

Starszy analityk ds. rynku gazu i energii

Fortum Marketing and Sales Polska S.A.
5
/
5
Tomka poznałem na szkoleniu z umiejętności komunikacji. Pomimo tego, że brało w nim udział sporo osób, świetnie sobie poradził z jego prowadzeniem włączając w nie pracę warsztatową.
Jego wypowiedzi były spójne z komunikatami jakie przesyłał za pomocą mowy ciała, co ułatwiało zrozumienie przekazu. Świetnie poprowadził prace warsztatowe, szczególnie interesująca była praca nad raportem FRIS. Praca w grupach pokazała nam bardzo wyraźnie w jaki sposób możemy poprawić wzajemną komunikację w zespole, odpowiednio dobierając komunikat do różnego typu osób. Tomek dawał pozytywny feedback, a styl w jakim prowadził szkolenie wprowadzał dobrą atmosferę do kooperacji. Szkolenie jeszcze bardziej uwypukliło moje silne strony, dzięki czemu łatwiej jest mi je wykorzystywać. Jest osobą, którą śmiało mogę polecić innym.

Usprawnienie procesu sprzedaży

Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania

Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu

Chcesz mieć sprzedaż zamiast wymówek? Zapisz się na webinar i poznaj 5 etycznych metod by sprzedawać więcej, drożej i szybciej!

Zarezerwuj miejsce

Wypełnij formularz i dołącz za 0 zł do szkolenia online

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem zapisu oraz linkiem do zamkniętego szkolenia. W razie czego sprawdź także folder SPAM.