Poznasz różnicę między dyskusją a konfliktem
Nauczysz się rozmawiać nawet w napięciu. Zrozumiesz, co odróżnia zdrową wymianę zdań od destrukcyjnej walki, i jak zachować relacje nawet wtedy, gdy poglądy się ścierają.
Spory w zespole nie muszą być destrukcyjne — jeśli wiesz, jak przekuć różnice w napęd do działania.
W każdej organizacji dochodzi do napięć i wymiany zdań. To naturalne — ludzie myślą różnie, mają odmienne style komunikacji i oczekiwania. Ale zwykła kłótnia może przerodzić się w konstruktywną debatę, która wzmacnia zespół… jeśli pojawia się właściwa umiejętność: negocjacje w zespole.
Nauczysz się rozmawiać nawet w napięciu. Zrozumiesz, co odróżnia zdrową wymianę zdań od destrukcyjnej walki, i jak zachować relacje nawet wtedy, gdy poglądy się ścierają.
Wykorzystasz je jako przewagę, nie przeszkodę. Dowiesz się, jak style poznawcze i emocjonalne wpływają na komunikację i dlaczego „niezgoda” to często fundament lepszych decyzji.
Zobaczysz, jak prowadzić rozmowy, w których nie chodzi o to, kto ma rację, ale o to, by zespół wygrywał jako całość i każdy miał swoje miejsce oraz wpływ.
Przygotujesz się na sytuacje zapalne, zrozumiesz, jak rozpoznawać sygnały ostrzegawcze i reagować mądrze, zanim przerodzą się w otwarty konflikt.
Dowiesz się, jak zadawać pytania i prowadzić rozmowy, które budują zaufanie i bezpieczeństwo psychologiczne, także dla tych, którzy zazwyczaj milczą.
✨ Nauczysz się wspierać rozmowę tak, by prowadziła do lepszych wyników, nie do niepotrzebnych spięć.
✨ Zbudujesz kulturę, gdzie różnice są cennym atutem, nie źródłem chaosu.
✨ Otrzymasz konkretne narzędzia, które możesz wdrożyć od razu po webinarze.
✨ Poprawisz efektywność zespołu i jakość relacji w codziennej pracy.
4 listopada (wtorek)
start o godz. 20:00
Online, na żywo
Link do pokoju otrzymasz w mailu
Bezpłatnie
Wystarczy, że się zapiszesz!
DOSKONAŁA Na podstawie 417 opinii Opublikowano na Magda BrzezińskaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Inspirująco😀Opublikowano na Kamil BaniakTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz to fantastyczny trener! Szkolenie było niezwykle merytoryczne, pełne praktycznej wiedzy i inspirujących przykładów. Jego energia i profesjonalizm sprawiły, że czas minął bardzo szybko, a my otrzymaliśmy gotowe narzędzia do zwiększenia sprzedaży. Zdecydowanie polecam!Opublikowano na Ania DziecielskaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Ciekawe szkolenie. Wiele interesujących treści do wykorzystania w codziennej pracy. Polecam!Opublikowano na Paweł GrubiakTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie 1 klasaOpublikowano na Hania DziarkowskaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetne szkolenie — konkretna wiedza, praktyczne przykłady i bardzo kompetentny prowadzącyOpublikowano na Karol KamperTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo ciekawe i wartościowe szkolenieOpublikowano na Łukasz JurgaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, ogromny dar przekazywania wiedzy, koniecznie skorzystajOpublikowano na P0RAISETrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Doświadczenie, przykłady z życia i genialne podejście do uczestników. W 100% polecam, warto skorzystać z usług bo są prawdziwym game changerem w pracy z klientem🫡Opublikowano na Jędrzej Cisowski (CervusImpius)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetne szkolenie na wysokim poziomie. Na pewno pojechałbym na na stepne prowadzone przez pana Kalko.
Tutaj wyświetlą się opinie z Google po wklejeniu kodu do WordPressa.
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem zapisu oraz linkiem do zamkniętego szkolenia. W razie czego sprawdź także folder SPAM.
Tomasz Kalko 2025
Szkoleniowiec, trener, mówca.
Wszystkie parwa zastrzeżone.