Opis
Udział w szkoleniu, przerwach kawowych i lunchu, materiały po szkoleniowe.
Sprzedawaj wartość, a nie cenę. Czyli jak sprzedawać dużo, drogo i mieć zadowolonych klientów. Negocjuj, nie odbijając się od ściany.
W jaki sposób to szkolenie pomoże Ci w sprzedaży?
- Zaczniesz sprzedawać więcej i drożej.
- Z łatwością określisz głęboką potrzebę klienta, nawet jeśli klient ma trudność z jej wyrażeniem.
- Zostaniesz świadomym sprzedawcą — polubisz ten proces i weźmiesz za niego odpowiedzialność.
- Zrozumiesz rolę emocji i wykorzystasz je w procesie podejmowania decyzji przez klienta.
- Nauczysz się budować silną relację z klientem w 10 minut, niezależnie od rozmówcy.
- Dowiesz się jak sprzedawać wartością, a nie ceną — skończysz z targowaniem się o każdą złotówkę.
- Wyeliminujesz popularne błędy w procesie sprzedaży.
- Częściej zaczniesz dostrzegać, że negocjujesz każdego dnia, w wielu codziennych sytuacjach, w życiu i pracy.
- Będziesz bardziej świadomie rozmawiać i negocjować.
- Twój poziom przygotowania do kolejnych negocjacji będzie wyższy.
- Nauczysz się, jak radzić sobie ze stresem i emocjami, zarówno własnymi, jak i rozmówców, co jest kluczowe w trudnych negocjacjach.
- Zbudujesz swoją pozycję w firmie poprzez umiejętne prowadzenie rozmów z klientami wewnętrznymi. Zaczną Cię postrzegać jako równego partnera biznesowego.
- Bez stresu poprowadzisz negocjacje płacowe w sposób konstruktywny i bezpieczny, co jest jednym z największych wyzwań.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.