Twoja sprzedaż wzrośnie
DOSKONAŁA Na podstawie 417 opinii Opublikowano na Magda BrzezińskaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Inspirująco😀Opublikowano na Kamil BaniakTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz to fantastyczny trener! Szkolenie było niezwykle merytoryczne, pełne praktycznej wiedzy i inspirujących przykładów. Jego energia i profesjonalizm sprawiły, że czas minął bardzo szybko, a my otrzymaliśmy gotowe narzędzia do zwiększenia sprzedaży. Zdecydowanie polecam!Opublikowano na Ania DziecielskaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Ciekawe szkolenie. Wiele interesujących treści do wykorzystania w codziennej pracy. Polecam!Opublikowano na Paweł GrubiakTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie 1 klasaOpublikowano na Hania DziarkowskaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetne szkolenie — konkretna wiedza, praktyczne przykłady i bardzo kompetentny prowadzącyOpublikowano na Karol KamperTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo ciekawe i wartościowe szkolenieOpublikowano na Łukasz JurgaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, ogromny dar przekazywania wiedzy, koniecznie skorzystajOpublikowano na P0RAISETrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Doświadczenie, przykłady z życia i genialne podejście do uczestników. W 100% polecam, warto skorzystać z usług bo są prawdziwym game changerem w pracy z klientem🫡Opublikowano na Jędrzej Cisowski (CervusImpius)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetne szkolenie na wysokim poziomie. Na pewno pojechałbym na na stepne prowadzone przez pana Kalko.
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:
- charakterystyka grupy docelowej,
- miejsce odbywania się eventu,
- czas trwania spotkania,
- misja i wizja firmy.
Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.
Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:
- Akademia Sprzedaży,
- Akademia Skutecznego Menadżera,
- Akademia Zespołu,
- Akademia Autoprezentacji.
W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.
Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj.