Twoja sprzedaż wzrośnie
DOSKONAŁA Na podstawie 265 opinii Kat Kot2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przez Pana Tomasza. Szkolenie merytoryczne, wypełnione treścią, prowadzone w sposób uporządkowany, co pozwala na ugruntowanie wiedzy. Wiktoria Piwowarczyk2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam wszystkim którzy chcą zgłębić tajniki sprzedaży. Bardzo pomocne szkolenie. Tomasz Stepski2024-10-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super szkolenie. Tomasz jest kompetentnym i doświadczonym trenerem, chętnie dzielącym się swoimi doświadczeniami. Polecam z przekonaniem. Agnieszka Wójcik2024-10-27Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomaszu Twoje szkolenie przerosło moje oczekiwania! Metody, które stosujesz są bardzo inspirujące. Dzięki szkoleniu zyskałam nową perspektywę na proces sprzedaży. Szczególnie cenię sobie praktyczne ćwiczenia i konkretne techniki, które mogę od razu wdrożyć w swojej pracy. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności sprzedażowe na wyższy poziom! Pozdrawiam Agnieszka:) Marek Czyżkowski2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetnie przedstawiony proces sprzedaży, obrazowe porównania i profesjonalne prowadzenie z zaopiekowaniem pytań i wątpliwości. Mistrzowska komunikacja wynikająca z bogatego doświadczenia. Na koniec nie mniej ważny, bo bardzo wartościowy workbook do powtórzenia i utrwalenia zagadnień ze szkolenia. Jestem osobą, która nie planowała w swoim życiu prowadzić sprzedaży. Po tym szkoleniu czuję się gotowy zacząć to robić. Grzegorz Golec2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Wspaniale szkolenie, ogromna wiedza 👌 Polecam każdemu. Katarzyna Stefaniak2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super Warsztaty, świetnie zobrazowany, dobrze przekazany. Wartościowy, polecam Małgorzata Zielińska #panizavonu2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz to profesjonalista w każdym calu. Jego wiedza i doświadczenie pozwala czerpać radość i przyjemność ze szkolenia. Bardzo wartościowe 8 godzin 💚 dziękuję 🌷 Martyna Chmielewska2024-10-26Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomek zrobił mega szkolenie! Jasne, proste i klarowne. Poprowadzone jak za rączkę jak prowadzić rozmowy z klientem i jak dopinać sprzedaże! Najlepiej wydane pieniędze na szkolenie! Gosia Małgorzata2024-10-15Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziekuję Tomku za przekazanie cennej wiedzy, widać że kurs jest dobrze przygotowany i opiera się na zdobytym doświadczeniu. Kurs pozwala mi poukładać sobie caly proces sprzedaży i tworzenia relacji z klientem. Czeka mnie teraz praca we wdrażaniu poznanych narzędzi:).
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:
- charakterystyka grupy docelowej,
- miejsce odbywania się eventu,
- czas trwania spotkania,
- misja i wizja firmy.
Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.
Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:
- Akademia Sprzedaży,
- Akademia Skutecznego Menadżera,
- Akademia Zespołu,
- Akademia Autoprezentacji.
W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.
Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj.