Twoja sprzedaż wzrośnie
DOSKONAŁANa podstawie 224 opiniiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Anna Bolesto2024-09-03Spotkanie, które pobudza myślenie 👍Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Rafal Topolewski2024-09-03Polecam. Chętnie wrócę po więcej. Tomek zna się na swojej robocieTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Grzegorz Palicki2024-09-03Tomasz daje radę. Potrafi celnie ująć sprawy z którymi się spotykam przez całe moje życie zawodowe. Widać że mówi z perspektywy praktyka, a nie gościa który sobie wymyślił pomysł na biznes. Za jakiś czas wracam po więcej 💪👍🔥Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Joanna Sandecka2024-09-03Rewelacyjny coach i wspaniałe szkolenie! Polecam każdemu.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Karolina “Karolina_Kap”2024-09-03Szkolenie inne niż poprzednie. Tomasz pokazał nam jak wykorzystać swoje mocne strony ale również uświadomił, jak inni ludzie (klienci, współpracownicy itp.) mogą postrzegać świat, czuć, wyrażać swoje opinie. Pokazał, że możemy żyć w harmonii, czerpać z siebie nawzajem.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Łukasz Keffer2024-09-03Polecam, Bardzo dobry kurs Sympatyczny i rzeczowy wykładowca Polecam :)!Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Filip Oszywa2024-08-30Świetne, jakościowe szkolenie z samym „mięsem” Dziękuję Tomasz , że pomogłeś mi zmienić moje podejście do sprzedaży o 180 stopniTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Aldona Cholewa2024-08-30Zdecydowałam się na udział w warsztacie Tomasza, po oglądnięciu i wysłuchaniu webinaru. Usłyszałam, że sposób w jaki przybliża świat sprzedaży jest bliski moim wartością. Spędziłam dwa dni na sali szkoleniowej, w dobrej atmosferze, która sprzyjała procesowi nauki. Było sporo przeprocesowanej wiedzy wynikającej z doświadczenia i była możliwość poeksperymentowania i przetransformowania swoich własnych przekonań. Czuję się wzmocniona, zaciekawiona i mam nadzieję na budowanie nowych relacji z klientami i dobrą wymianę. Dziękuję Tobie Tomasz i całemu zespołowi. Pozdrawiam serdecznie AldonaTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Magdalena Kontkiewicz2024-08-30Bardzo polecam , wszystkie tipy , i metody działania są bardzo przydatne. Polecam gorąco
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:
- charakterystyka grupy docelowej,
- miejsce odbywania się eventu,
- czas trwania spotkania,
- misja i wizja firmy.
Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.
Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:
- Akademia Sprzedaży,
- Akademia Skutecznego Menadżera,
- Akademia Zespołu,
- Akademia Autoprezentacji.
W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.
Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj.