Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt
FAQ

O co pytają klienci?

Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.

Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.

Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:

  • charakterystyka grupy docelowej,
  • miejsce odbywania się eventu,
  • czas trwania spotkania,
  • misja i wizja firmy.

Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.

Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:

  • Akademia Sprzedaży,
  • Akademia Skutecznego Menadżera,
  • Akademia Zespołu,
  • Akademia Autoprezentacji.

W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.

Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj