Case study z przeprowadzonych transformacji

Zrealizowane projekty

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
Międzynarodowe Targi Poznańskie to firma zarządzająca największym obiektem targowym w Polsce. Sprzedaż przestrzeni i usług targowych to dość specyficzna branża, gdyż de facto sprzedaje się nie produkt czy usługę, a możliwość pokazania swoich produktów i usług klientom. W związku z tym negocjacje z klientami są dość złożonym procesem, który można by udoskonalić.
Extral Aluminium to firma, z którą miałem okazję pracować kilkukrotnie. Pracowaliśmy nad komunikacją wewnątrz przedsiębiorstwa, a jego właściciele zdecydowali, że warto przeprowadzić także szkolenie dla zespołu handlowców.
Zespół zajmujący się obsługą pacjenta oraz obsługa recepcji staje często przed dużym wyzwaniem. Samo przebywanie w placówce medycznej wiąże się ze stresem klientów, co może generować trudne sytuacje i czynić procesy sprzedażowe jeszcze trudniejszymi. Postarałem się wesprzeć pracowników firmy V-Dental w tym zakresie.
Firma zgłosiła się z potrzebą podniesienia świadomości marki wśród lekarzy tak, aby umieli lepiej opowiedzieć pacjentom dlaczego zdecydowali się na dany zabieg i na czym polega jego przewaga. Ważne było także, aby umieli efektywnie komunikować wartości marki i to, że najważniejszy dla niej jest najwyższy poziom usług.
Digooarti to firma specjalizująca się w organizowaniu szkoleń dla mikroprzedsiębiorców. Miałem przyjemność poprowadzić jedno z takich szkoleń dla właścicieli takich niewielkich firm oraz specjalistów z różnych branż, którzy sprzedają własne produkty i usługi w formule B2B. Tematem szkolenia było budowanie wizerunku w oparciu o elementy sprzedażowe.
Firma B.Pro zgłosiła się do mnie na etapie, na którym odnosiła już wyraźne sukcesy, jednak oparte były one w zbyt dużym stopniu na intuicji i osobistych doświadczeniach sprzedawców. Tym, czego potrzebowali, było ustrukturyzowanie procesów tak, by stworzyć z nich powtarzalny model. W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele regionalni odpowiedzialni za budowanie sieci dystrybucji.
W swoim zakresie usług związanych ze wsparciem rozwoju firm (ale nie tylko firm, także osobistych umiejętności) mam nie tylko działania sprzedażowe. A raczej – nie tylko stricte sprzedażowe. Czasem potrzebne są bardziej zwięzłe formy, których celem jest raczej zwiększenie świadomości odbiorców, czy też w ogóle uświadomienie im pewnych zjawisk, niż wsparcie określonych umiejętności. Do takiej formy należy power speech, o którego wygłoszenie na spotkaniu okresowym największych dystrybutorów i partnerów biznesowych zostałem poproszony przez firmę B.Pro.
Jednym z większych wyzwań w pracy adwokata jest skuteczna komunikacja z klientem. Specyfika tego zawodu powoduje, że rozmowom z klientami nierzadko towarzyszą silne emocje, które sprawiają, że komunikacja może nie być skuteczna. Często również klienci nie są do końca otwarci, gdyż boją się, że niektóre informacje mogą być dla nich niekorzystne lub kompromitujące. Aby procesy komunikacji przebiegały sprawniej konieczne było moje wsparcie.
Każda firma, która dynamicznie się rozwija, w którymś momencie staje przed koniecznością przeniesienia części odpowiedzialności z zarządu na kadrę zarządzającą. Ponieważ struktura firmy ABM także szybko się rozrastała to jej właściciele również stanęli przed taką koniecznością. Aby jednak przeprowadzić procesy w jak najlepszy sposób zwrócili się do mnie z prośbą o wsparcie.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt