Proces sprzedaży – DigooArti

Digooarti to firma specjalizująca się w organizowaniu szkoleń dla mikroprzedsiębiorców. Miałem przyjemność poprowadzić jedno z takich szkoleń dla właścicieli takich niewielkich firm oraz specjalistów z różnych branż, którzy sprzedają własne produkty i usługi w formule B2B. Tematem szkolenia było budowanie wizerunku w oparciu o elementy sprzedażowe.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Co udało się osiągnąć?

01

Pokazać uczestnikom, że istnieje coś takiego jak etyczny wpływ i nie ma on nic wspólnego z manipulacją

02

Zwiększyć sprzedaż (według feedbacku uczestników po dwóch miesiącach) poprzez wprowadzenie narzędzi budujących struktury sprzedażowe

03

Przekonać uczestników, że sprzedawanie wartościami daje lepsze rezultaty niż sprzedawanie ceną

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Pierwszym etapem w tym szkoleniu było odczarowanie sprzedaży, często błędnie rozumianej jako
„wciskanie kitu” i pokazanie uczestnikom, że sam proces może być efektywny i przyjemny o ile zostanie oparty o przekazywanie wartości.

Na wartościach został oparty także kolejny etap spotkania czyli budowanie wizerunku, relacji oraz rekomendacji.

Na koniec przepracowaliśmy narzędzia etycznego wpływu, który w przeciwieństwie do manipulacji, pozwala w sposób otwarty i szczery budować komunikację z klientem.

Na tym etapie ważne było przeanalizowanie procesu sprzedaży z punktu widzenia klienta.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt