Twoja sprzedaż wzrośnie

Case study z przeprowadzonych transformacji

Sprzedaż

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
Celem szkolenia było udoskonalenie procesów sprzedażowych dla zespołu handlowego.
Celem szkolenia było odkrycie możliwości na rozwiązywanie problemów w dosprzedaży oraz obsłudze klienta, jednym z głównym celów była wiedza jak podniesc cene w sytuacji niestabilności rynkowej.
Multi-Decor Sp. z o.o. jest nowoczesną firmą działającą w sektorze aranżacji wnętrz, która specjalizuje się w kompleksowej dystrybucji artykułów wykończeniowych. W branży wyróżniają się konkurencyjnym podejściem i umiejętnością dostosowania ofert do potrzeb klienta, co jest kluczowe w branży o wysokiej konkurencyjności.
Międzynarodowe Targi Poznańskie to firma zarządzająca największym obiektem targowym w Polsce. Sprzedaż przestrzeni i usług targowych to dość specyficzna branża, gdyż de facto sprzedaje się nie produkt czy usługę, a możliwość pokazania swoich produktów i usług klientom. W związku z tym negocjacje z klientami są dość złożonym procesem, który można by udoskonalić.
Extral Aluminium to firma, z którą miałem okazję pracować kilkukrotnie. Pracowaliśmy nad komunikacją wewnątrz przedsiębiorstwa, a jego właściciele zdecydowali, że warto przeprowadzić także szkolenie dla zespołu handlowców.
Zespół zajmujący się obsługą pacjenta oraz obsługa recepcji staje często przed dużym wyzwaniem. Samo przebywanie w placówce medycznej wiąże się ze stresem klientów, co może generować trudne sytuacje i czynić procesy sprzedażowe jeszcze trudniejszymi. Postarałem się wesprzeć pracowników firmy V-Dental w tym zakresie.
Firma zgłosiła się z potrzebą podniesienia świadomości marki wśród lekarzy tak, aby umieli lepiej opowiedzieć pacjentom dlaczego zdecydowali się na dany zabieg i na czym polega jego przewaga. Ważne było także, aby umieli efektywnie komunikować wartości marki i to, że najważniejszy dla niej jest najwyższy poziom usług.
Digooarti to firma specjalizująca się w organizowaniu szkoleń dla mikroprzedsiębiorców. Miałem przyjemność poprowadzić jedno z takich szkoleń dla właścicieli takich niewielkich firm oraz specjalistów z różnych branż, którzy sprzedają własne produkty i usługi w formule B2B. Tematem szkolenia było budowanie wizerunku w oparciu o elementy sprzedażowe.
Firma B.Pro zgłosiła się do mnie na etapie, na którym odnosiła już wyraźne sukcesy, jednak oparte były one w zbyt dużym stopniu na intuicji i osobistych doświadczeniach sprzedawców. Tym, czego potrzebowali, było ustrukturyzowanie procesów tak, by stworzyć z nich powtarzalny model. W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele regionalni odpowiedzialni za budowanie sieci dystrybucji.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt