Case study z przeprowadzonych transformacji

Sprzedaż

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
ABM to polska firma z 30 letnia tradycją w branży wyposażenia sklepów i biur. Cel, jaki chcieli osiągnąć, to podniesienie w zespole umiejętności sprzedaży opartej na wartościach oraz wyjście z nawyku sprzedaży najniższą ceną.
B. Pro to producent ręcznych narzędzi budowlanych skierowanych do rzemieślników. Tym, co wymagało zmiany w tej firmie była komunikacja wewnętrzna, a dokładniej przepływ informacji między działem obsługi klienta a przedstawicielami handlowymi. Brak uporządkowania w tej płaszczyźnie powodował, że dbanie o interesy klientów niekiedy traciło priorytetowy charakter.
Firma w chwili zgłoszenia się po projekt szkoleniowy znalazła się w trudnym momencie. Wyraźnie spadało zainteresowanie usługami targowymi, co przekładało się na spadek motywacji i potrzebą poprawienia komunikacji wewnętrznej.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt