ABM to polska firma z 30 letnia tradycją w branży wyposażenia sklepów i biur. Cel, jaki chcieli osiągnąć, to podniesienie w zespole umiejętności sprzedaży opartej na wartościach oraz wyjście z nawyku sprzedaży najniższą ceną.
Z jakich elementów składał się przeprowadzony przy mojej pomocy proces zmiany?
01
Wspólnie stworzyliśmy nowy proces obsługi klienta
02
Odwróciliśmy kierunek pracy z klientem: sam projekt i wycena stały się zwieńczeniem pracy z klientem, a nie jej początkiem.
03
Dzięki wprowadzonym zmianom firma zaczęła przygotowywać mniej projektów, które są lepiej dostosowane do potrzeb klientów
04
Mimo zmniejszenia liczby projektów zyski firmy wzrosły - za usługi zgodnie z najbardziej indywidualnymi oczekiwaniami i potrzebami klienci chętniej płacą więcej
05
Cena przestała być podstawowym argumentem w rozmowie z klientami.
Moje rozwiązanie
Co zostało wdrożone?
W związku z tym, że firma realizuje za każdym razem projekty nietypowe i drogie, najważniejsze było zrozumienie procesu podejmowania decyzji przez klienta, oraz stworzenie kultury obsługi klienta. Dzięki temu zrozumienie bardzo nietypowych oczekiwań, uwarunkowań, lęków klienta powinno być łatwiejsze. Istotne było także także usprawnienie komunikacji tak, ale z drugiej strony też tak, aby klient był świadom, że jest to projekt wspierający jego biznes i dostosowany do jego wizji sklepu i był gotów zapłacić drożej niż u konkurencji.
Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?
Galeria zdjęć
Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.
Kontakt
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.