Realizacja celów sprzedażowych – V-Dental

Zespół zajmujący się obsługą pacjenta oraz obsługa recepcji staje często przed dużym wyzwaniem. Samo przebywanie w placówce medycznej wiąże się ze stresem klientów, co może generować trudne sytuacje i czynić procesy sprzedażowe jeszcze trudniejszymi. Postarałem się wesprzeć pracowników firmy V-Dental w tym zakresie.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Co udało się zrealizować?

01

Pracownicy dostali narzędzia pomagające im radzić sobie w trudnych, stresowych sytuacjach

02

Przepracowaliśmy kwestie związane z dbaniem o wizerunek firmy w toku obsługi klienta

03

Wdrożyliśmy komunikowanie wartości firmy w ramach budowania relacji z klientami

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Praca związana z obsługą pacjentów placówek medycznych bywa stresująca, dlatego pierwszym elementem, którym zajęliśmy się podczas pracy warsztatowej, była nauka radzenia sobie z silnymi emocjami (tak klientów jak i własnymi) oraz umiejętność rozładowywania trudnych, stresowych sytuacji.

Dopiero po wdrożeniu takich procedur skupiliśmy się nad budowaniem wizerunku i komunikowaniu wartości firmy, a ostatecznie na umiejętnościach dosprzedawania zabiegów estetycznych i higienicznych.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt