Zespół zajmujący się obsługą pacjenta oraz obsługa recepcji staje często przed dużym wyzwaniem. Samo przebywanie w placówce medycznej wiąże się ze stresem klientów, co może generować trudne sytuacje i czynić procesy sprzedażowe jeszcze trudniejszymi. Postarałem się wesprzeć pracowników firmy V-Dental w tym zakresie.
Pracownicy dostali narzędzia pomagające im radzić sobie w trudnych, stresowych sytuacjach
02
Przepracowaliśmy kwestie związane z dbaniem o wizerunek firmy w toku obsługi klienta
03
Wdrożyliśmy komunikowanie wartości firmy w ramach budowania relacji z klientami
Moje rozwiązanie
Co zostało wdrożone?
Praca związana z obsługą pacjentów placówek medycznych bywa stresująca, dlatego pierwszym elementem, którym zajęliśmy się podczas pracy warsztatowej, była nauka radzenia sobie z silnymi emocjami (tak klientów jak i własnymi) oraz umiejętność rozładowywania trudnych, stresowych sytuacji.
Dopiero po wdrożeniu takich procedur skupiliśmy się nad budowaniem wizerunku i komunikowaniu wartości firmy, a ostatecznie na umiejętnościach dosprzedawania zabiegów estetycznych i higienicznych.
Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?
Galeria zdjęć
Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.
Kontakt
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.