Budowanie sieci dystrybucyjnej – B.Pro

Firma B.Pro zgłosiła się do mnie na etapie, na którym odnosiła już wyraźne sukcesy, jednak oparte były one w zbyt dużym stopniu na intuicji i osobistych doświadczeniach sprzedawców. Tym, czego potrzebowali, było ustrukturyzowanie procesów tak, by stworzyć z nich powtarzalny model. W szkoleniu wzięli udział przedstawiciele regionalni odpowiedzialni za budowanie sieci dystrybucji.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Co zostało zrobione?

01

Stworzenie indywidualnej struktury sprzedaży

02

Stworzenie efektywnego, powtarzalnego modelu sprzedażowego

03

Udoskonalenie procesu sprzedażowego tak, by jednocześnie wspierał budowanie wizerunku

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Podstawą budowania spersonalizowanej struktury sprzedażowej był model 9P czyli duży nacisk na komunikacje sprzedażową oraz zindywidualizowane podejście do klienta w oparciu o badanie psychometryczne.

Do tego poprowadzenie do osiągnięcia etycznego wpływu w sprzedaży, a tym samym do zamknięcia sprzedaży.

Na koniec popracowaliśmy nad świadomością budowania marki, które nie opiera się jedynie na działaniach medialnych, ale zawiera się także w działaniach sprzedażowych.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt