Sprzedaż powierzchni targowych – Grupa MTP

Międzynarodowe Targi Poznańskie to firma zarządzająca największym obiektem targowym w Polsce. Sprzedaż przestrzeni i usług targowych to dość specyficzna branża, gdyż de facto sprzedaje się nie produkt czy usługę, a możliwość pokazania swoich produktów i usług klientom. W związku z tym negocjacje z klientami są dość złożonym procesem, który można by udoskonalić.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Jakie zmiany udało się zapoczątkować?

01

Pokazanie uczestnikom narzędzi etycznego wpływu

02

Uporządkowanie procesów sprzedażowych ułatwiające zamykanie sprzedaży

03

Przepracowanie narzędzi negocjacyjnych

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Sprzedaż powierzchni targowej może być wyzwaniem, szczególnie, że w ramach jednego eventu ceny stoisk mogą być bardzo zróżnicowane.

Dodatkowo proces sprzedażowy obejmuje nie tylko samą powierzchnię, ale także szereg usług dodatkowych. Takie rozdrobnienie powoduje, że domykanie transakcji może się przeciągać. Dlatego szkolenie zaczęliśmy od przyjrzenia się procesom i możliwościom ich zoptymalizowania.

Kolejnym etapem było wdrożenie narzędzi negocjacyjnych, które zostały przygotowane specjalnie z uwzględnieniem specyfiki targowej. Przy okazji negocjacji poruszyliśmy także tematy etycznego wpływu.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt