Case study z przeprowadzonych transformacji

Zrealizowane projekty

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
ABM to producent mebli sklepowych, który bardzo dynamicznie się rozwija. W związku z tym w firmie podjęto decyzję o zmianie lokalizacji, co przy konieczności zachowania procesów produkcyjnych było nie lada wyzwaniem. Gdzie w tej zmianie miejsce na moje wsparcie? W obszarze przygotowania pracowników na tę zmianę oraz zmotywowania ich do aktywnego uczestnictwa w tworzenie nowych procedur.
Przedstawiciele tej firmy spedycyjnej zwrócili się do mnie, ponieważ potrzebowali sposobu na zwiększenie elastyczności w zakresie zapotrzebowania klientów. Firma posiadała zadowalającą bazę odbiorców swoich usług, z którymi zostały nawiązanie trwałe i efektywne relacje, jednak siła przyzwyczajenia powodowała, że trudno było przekonać ich do otworzenia się na nowe propozycje. Należało popracować nad dosprzedawaniem usług.
Tematy związane z windykacją mogą być trudne, jednak w przypadku firmy Lexus za ich realizację odpowiadał zespół doświadczonych specjalistów. Przedstawiciele firmy zwrócili się do mnie ponieważ chcieli podnieść poziom komfortu tych pracowników i zadbać o większą satysfakcję z wykonywanej pracy, która mogłaby stać się monotonna i powtarzalna. Oczywiście mogłem zaproponować im wsparcie.
Play to firma, z którą miałem okazję współpracować kilkukrotnie, co jest zawsze dla mnie dużą przyjemnością – dzięki temu mogę lepiej obserwować procesy zmian. Tym razem udoskonalenia wymagał model zarządzania przez kadrę kierowniczą, szczególnie w zakresie motywowania zespołów sprzedażowych.
H4H to butikowa agencja headhuntersko-rekrutacyjna wyspecjalizowana w pozyskiwaniu kadry menadżerskiej. W jej przypadku proces szkoleniowy dotyczył indywidualnego szkolenia z właścicielką, która chciała podnieść poziom swoich umiejętności sprzedażowych i być może zmienić model sprzedażowy, którym posługiwała się do tej pory.
Reverto to rodzinna firma działająca w branży inwestycyjno-ubezpieczeniowej. Tym, co skierowało do mnie przedstawicieli przedsiębiorstwa, była potrzeba zmiany w zakresie modelu sprzedażowego, ponieważ sprzedaż bazująca na cenie pomimo przynoszenia satysfakcjonujących wyników, nie była ich zdaniem najlepszym możliwym modelem.
Fortum to bardzo ciekawa, rozwijająca się firma z branży elektroenergetyki i inteligentnych rozwiązań. Zgłosili się do mnie, ponieważ potrzebowali szkoleń ogólnorozwojowych dla handlowców oraz pomocy w uporządkowaniu narzędzi, z jakich korzystają.
Zespoły sprzedażowe to często ta część struktury firmy, która wymaga wsparcia. Wynika to z faktu, że sam proces sprzedażowy jest trudny i uzależniony od wielu czynników. Wsparcia wymagał on też w firmie Play, gdzie konieczna była zmiana całego modelu myślenia o pozyskiwaniu klientów. Na czym polegała ta zmiana?
Formika to agencja zatrudnienia, która potrzebowała wparcia w dwóch przestrzeniach. Pierwszą z nich było zaangażowanie rekruterów, którego poziom znacząco spadł. Druga kwestia to konieczność dostarczenia pracownikom narzędzi, które ułatwią im przeprowadzanie procesów rekrutacji.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.