Case study z przeprowadzonych transformacji

Zrealizowane projekty

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
Współpraca z firmą CSS OFT, funkcjonującą w branży IT, była bardzo ciekawym doświadczenie, gdyż ostatecznie okazała się być indywidualnym projektem rozwojowym dla samego właściciela. Firma miała dużo zleceń i wielu klientów, jednak wyzwaniem było sprzedawanie produktów drożej, a szczególnie podnoszenie cen stałym klientom. Czy pomogłem? Oczywiście, że tak.
Klient zgłosił się z ciekawym wyzwaniem, jakim był rozrastający się zespół. Grupa handlowców została awansowana na nowych dyrektorów, a decyzja ta przyniosła za sobą konieczność kolejnych zmian. Poza umiejętnościami sprzedażowymi w nowej roli konieczne okazało się także rozwinięcie umiejętności zarządczych. Uczestnicy potrzebowali wskazówki jak połączyć rolę sprzedawcy i managera. Dodatkowym utrudnieniem okazała się praca zdalna, która może być kłopotliwa jeśli chodzi umiejętnie zarządzanie zespołem.
To szkolenie nie było typowym szkoleniem z zakresu sprzedaży czy komunikacji. Firma Aviva potrzebowała rozwinąć w swoim zespole umiejętność szybkiego przygotowania ludzi zaczynających pracę jako agenci ubezpieczeniowi. Oczekiwano prostej i powtarzalnej struktury, która zagwarantuje wysoką efektywność sprzedaży i umiejętne budowanie zaufania do agenta.
ABM to polska firma z 30 letnia tradycją w branży wyposażenia sklepów i biur. Cel, jaki chcieli osiągnąć, to podniesienie w zespole umiejętności sprzedaży opartej na wartościach oraz wyjście z nawyku sprzedaży najniższą ceną.
Firma w chwili zgłoszenia się po projekt szkoleniowy znalazła się w trudnym momencie. Wyraźnie spadało zainteresowanie usługami targowymi, co przekładało się na spadek motywacji i potrzebą poprawienia komunikacji wewnętrznej.
B. Pro to producent ręcznych narzędzi budowlanych skierowanych do rzemieślników. Tym, co wymagało zmiany w tej firmie była komunikacja wewnętrzna, a dokładniej przepływ informacji między działem obsługi klienta a przedstawicielami handlowymi. Brak uporządkowania w tej płaszczyźnie powodował, że dbanie o interesy klientów niekiedy traciło priorytetowy charakter.
Przedstawiciele firmy Dell chcieli zwiększyć poziom satysfakcji u grupy handlowców z 20-letnim stażem. To szczególnie cenna grupa pracowników, ze względu na swoją ogromną wiedzę i umiejętności, jednak poczucie monotonii i powtarzalność mogły prowadzić do wypalenia zawodowego. Moim zadaniem było zrekonstruowanie modelu pracy tak, aby to, czym się zajmują, ponownie sprawiało im przyjemność.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt