Twoja sprzedaż wzrośnie

Case study z przeprowadzonych transformacji

Zrealizowane projekty

Poznaj wyniki przeprowadzonych przeze mnie procesów zmiany.
Przedstawiciele firmy Florian poprosili mnie o pomoc w podniesieniu poziomu efektywności w kontaktach z klientami. Pomimo świetnych wyników uważali, że można jeszcze lepiej wykorzystać potencjał. Tym, na czym najbardziej im zależało, były procesy sprzedaży, dosprzedaży i utrzymanie klienta. Równie ważna była poprawa efektywności w pracy z klientami redystrybucyjnymi tak, by ciągłość kontaktów była zachowana na co najmniej dotychczasowym, jak nie lepszym poziomie.
Firma ESTL Medical chciała wzmocnić model sprzedaży oparty na wartościach by całkowicie odejść od ceny, jako głównego argumentu w transakcjach. Przy sprzedaży drogich urządzeń posługiwanie się ceną może być wyzwaniem, gdyż nawet niewielki rabat, którego oczekiwali klienci, znacząco obniża poziom rentowności transakcji. Należało ulepszyć schemat sprzedażowy.
Firma Extral Aluminium zgłosiła się do mnie z prośbą o przeprowadzenie warsztatów z zakresu rozwiązywania konfliktów i usprawnienia pracy zespołowej. Całość odbyła się podczas wyjazdu firmowego, którego celem był rozwój kompetencji członków organizacji i najzwyklejsza integracja.
Współpraca z firmą CSS OFT, funkcjonującą w branży IT, była bardzo ciekawym doświadczenie, gdyż ostatecznie okazała się być indywidualnym projektem rozwojowym dla samego właściciela. Firma miała dużo zleceń i wielu klientów, jednak wyzwaniem było sprzedawanie produktów drożej, a szczególnie podnoszenie cen stałym klientom. Czy pomogłem? Oczywiście, że tak.
Klient zgłosił się z ciekawym wyzwaniem, jakim był rozrastający się zespół. Grupa handlowców została awansowana na nowych dyrektorów, a decyzja ta przyniosła za sobą konieczność kolejnych zmian. Poza umiejętnościami sprzedażowymi w nowej roli konieczne okazało się także rozwinięcie umiejętności zarządczych. Uczestnicy potrzebowali wskazówki jak połączyć rolę sprzedawcy i managera. Dodatkowym utrudnieniem okazała się praca zdalna, która może być kłopotliwa jeśli chodzi umiejętnie zarządzanie zespołem.
To szkolenie nie było typowym szkoleniem z zakresu sprzedaży czy komunikacji. Firma Aviva potrzebowała rozwinąć w swoim zespole umiejętność szybkiego przygotowania ludzi zaczynających pracę jako agenci ubezpieczeniowi. Oczekiwano prostej i powtarzalnej struktury, która zagwarantuje wysoką efektywność sprzedaży i umiejętne budowanie zaufania do agenta.
ABM to polska firma z 30 letnia tradycją w branży wyposażenia sklepów i biur. Cel, jaki chcieli osiągnąć, to podniesienie w zespole umiejętności sprzedaży opartej na wartościach oraz wyjście z nawyku sprzedaży najniższą ceną.
Firma w chwili zgłoszenia się po projekt szkoleniowy znalazła się w trudnym momencie. Wyraźnie spadało zainteresowanie usługami targowymi, co przekładało się na spadek motywacji i potrzebą poprawienia komunikacji wewnętrznej.
B. Pro to producent ręcznych narzędzi budowlanych skierowanych do rzemieślników. Tym, co wymagało zmiany w tej firmie była komunikacja wewnętrzna, a dokładniej przepływ informacji między działem obsługi klienta a przedstawicielami handlowymi. Brak uporządkowania w tej płaszczyźnie powodował, że dbanie o interesy klientów niekiedy traciło priorytetowy charakter.
Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt