Przywództwo - Szkolenie

Zostań szefem lub liderem, którego szukają pracownicy

Rozwiń kompetencje liderskie i świadomie buduj zespół. Postaw na silne relacje z pracownikami, które pomogą Wam osiągać kolejne cele i stawać się skutecznym zespołem.

przywództwo szkolenie
Co wybierasz?

Co może być odpowiedzią na Twoje potrzeby?

To przykładowe tematy szkoleń, które pozwolą Ci zrozumieć nowoczesną sprzedaż i osiągnąć wyniki, o jakich od zawsze marzysz.

01

Czym jest skuteczne przywództwo?

02

Komunikacja i budowanie autorytetu

03

Wywieranie wpływu bez wywierania presji

04

Motywowanie w przywództwie

05

Zindywidualizowane przywództwo

06

Wewnętrzna dojrzałość lidera

07

Stres i emocje - jak radzić sobie w trudnych sytuacjach?

08

Wypalenie zawodowe

09

Jak rozpoznać talenty własne i pracowników?

Poznaj przewagi autorskiego modelu sprzedaży

W jaki sposób świadome przywództwo pomoże Ci w pracy?

przywództwo
Nazywam się Tomasz Kalko

Kim jestem i jak pracuję na sali szkoleniowej?

Zawodowo jestem managerem, psychologiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 30 lat aktywnie działam w sprzedaży, pomagając w rozwoju mikroprzedsiębiorcom i międzynarodowym korporacjom. Wspólnie z zespołem firmy Blachy Pruszyński tworzymy sukces sprzedażowy. W 2022 roku firma przekroczyła 2 mld zł obrotu.

Etapy współpracy

Wierzę, że dobry plan jest połową sukcesu, dlatego zawsze dopinam proces współpracy na ostatni guzik. Dzięki temu wiesz, czego możesz się spodziewać.

01

Rozmawiam o Twojej sytuacji

W trakcie 1-godzinnej rozmowy identyfikuję potrzeby Twojej firmy, przeprowadzając wywiad. Jest to niezbędne do zaproponowania spersonalizowanego rozwiązania. Nie podejmuję się szkoleń „w ciemno”.

02

Przedstawiam rozwiązanie

Opierając się na analizie sytuacji w Twojej organizacji, tworzę rozwiązanie, które łączy naukową wiedzę psychologiczną z praktycznym podejściem w celu zaspokojenia Twoich potrzeb.

03

Przygotowuję plan działania

Każde z dedykowanych rozwiązań ma swoją przestrzeń. Dbam o zachowanie spójności i logiki przekazu po to, aby wiedza została szybko wykorzystana w praktyce. U mnie plan jest podstawą zmiany.

04

Przeprowadzam proces

Na podstawie planu przygotowuję proces transformacji. Poza wiedzą dzielę się gotowymi narzędziami, które są nie tylko wykorzystywane w trakcie szkolenia, ale także po nim. To daje gwarancję wyników.

Co otrzymasz?

Warunki współpracy

Co otrzymasz?

Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie sprzedażowe było dostosowane do grupy i branży.

🎓

Szkolenie szyte na miarę

Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.

📚

Materiały poszkoleniowe

Koniec szkolenia nie oznacza końca procesu rozwijania kompetencji sprzedażowych. Dlatego każdy uczestnik otrzymuje ode mnie przez rok piksele wiedzy, które są powtórzeniem tego, co było w trakcie szkolenia.

🔗

Efektywność w organizacji

Przed szkoleniem wspólnie ustalamy cele, które wyznaczają kierunek zmiany. Moi klienci zauważają, że po szkoleniu wszystkie procesy są wyraźnie inne. Zmiany przynoszą większą rentowność niż wcześniej.

🏆

Pragmatyczne wsparcie

Nie zostawiam uczestników "na lodzie" z twoją notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję razem z uczestnikom, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.

Twoje potrzeby

Rezultaty zmian, które wprowadziłem u klientów

Poznaj marki, które skorzystały z mojej metodologii pracy. Twoja może być następna.

Każda firma, która dynamicznie się rozwija, w którymś momencie staje przed koniecznością przeniesienia części odpowiedzialności z zarządu na kadrę zarządzającą. Ponieważ struktura firmy ABM także szybko się rozrastała to jej właściciele również stanęli przed taką koniecznością. Aby jednak przeprowadzić procesy w jak najlepszy sposób zwrócili się do mnie z prośbą o wsparcie.
Tematy związane z windykacją mogą być trudne, jednak w przypadku firmy Lexus za ich realizację odpowiadał zespół doświadczonych specjalistów. Przedstawiciele firmy zwrócili się do mnie ponieważ chcieli podnieść poziom komfortu tych pracowników i zadbać o większą satysfakcję z wykonywanej pracy, która mogłaby stać się monotonna i powtarzalna. Oczywiście mogłem zaproponować im wsparcie.
Play to firma, z którą miałem okazję współpracować kilkukrotnie, co jest zawsze dla mnie dużą przyjemnością – dzięki temu mogę lepiej obserwować procesy zmian. Tym razem udoskonalenia wymagał model zarządzania przez kadrę kierowniczą, szczególnie w zakresie motywowania zespołów sprzedażowych.
To szkolenie nie było typowym szkoleniem z zakresu sprzedaży czy komunikacji. Firma Aviva potrzebowała rozwinąć w swoim zespole umiejętność szybkiego przygotowania ludzi zaczynających pracę jako agenci ubezpieczeniowi. Oczekiwano prostej i powtarzalnej struktury, która zagwarantuje wysoką efektywność sprzedaży i umiejętne budowanie zaufania do agenta.

Jak szkolenia oceniają uczestnicy?

Szkolenie zespołu okiem HRu

Usprawnienie procesu sprzedaży

Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania

Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu

Kiedy otrzymałem informację o szkoleniu pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy ...znowu długie godziny siedzenia, zapewne będzie jak zawsze że nic nie będzie. Z takim też nastawieniem przemierzałem setki km. Wychodzę zawsze z założenia aby starać się czegoś nowego doświadczyć, poznać jeśli i tak nie ma innej opcji. Okazało się jednak że z tym nie miałem problemu gdyż szkolenie miało całkowicie inną formułę niż te które znałem od lat. Jeśli porównać szkolenia do rozdań w brydżu to powiem ze było to bardzo bardzo interesujące rozdanie, polecam . RO
Robert Olechnowicz
Handlowiec
Szkolenie inne niż poprzednie. Tomasz pokazał nam jak wykorzystać swoje mocne strony ale również uświadomił, jak inni ludzie (klienci, współpracownicy itp.) mogą postrzegać świat, czuć, wyrażać swoje opinie. Pokazał, że możemy żyć w harmonii, czerpać z siebie nawzajem.
Karolina Kap
Projektant
Zdecydowałam się na udział w warsztacie Tomasza, po oglądnięciu i wysłuchaniu webinaru. Usłyszałam, że sposób w jaki przybliża świat sprzedaży jest bliski moim wartością. Spędziłam dwa dni na sali szkoleniowej, w dobrej atmosferze, która sprzyjała procesowi nauki. Było sporo przeprocesowanej wiedzy wynikającej z doświadczenia i była możliwość poeksperymentowania i przetransformowania swoich własnych przekonań. Czuję się wzmocniona, zaciekawiona i mam nadzieję na budowanie nowych relacji z klientami i dobrą wymianę. Dziękuję Tobie Tomasz i całemu zespołowi. Pozdrawiam serdecznie Aldona
Aldona Cholewa
Sprzedawca
Chcesz tego uniknąć?

Sprzedaż nie idzie po myśli?

Chcesz tego uniknąć?

👥

Braku zrozumienia ze strony zespołu

Pora mówić "jednym językiem". Walka z własnym zespołem, to jedno z najtrudniejszych doświadczeń lidera.

🎓

Sztucznego pompowania autorytetu

Nie musisz stawać się "guru", aby zostać przywódcą. Wystarczy rozumieć potrzeby zespołu i inspirować do zmiany.

🧠

Unikania odpowiedzialności za działania

Skuteczność zespołu można mierzyć gotowością ludzi do brania odpowiedzialności.

📢

Nieustającego upominania i rozmów dyscyplinujących

Stojąc na straży wartości firmy, odpowiadasz za działania każdego pracownika. Zadbaj w tym o swoją i ich godność.

Sprzedaż nie idzie po myśli?

Chcesz tego uniknąć?

Braku zrozumienia ze strony zespołu

Pora mówić “jednym językiem”. Walka z własnym zespołem, to jedno z najtrudniejszych doświadczeń lidera.

Sztucznego pompowania autorytetu

Nie musisz stawać się “guru”, aby zostać przywódcą. Wystarczy rozumieć potrzeby zespołu i inspirować do zmiany.

Unikania odpowiedzialności za działania

Skuteczność zespołu można mierzyć gotowością ludzi do brania odpowiedzialności.

Nieustającego upominania i rozmów dyscyplinujących

Stojąc na straży wartości firmy, odpowiadasz za działania każdego pracownika. Zadbaj w tym o swoją i ich godność.

Warunki współpracy

Co otrzymasz?

Podchodzę wielowymiarowo do przeprowadzenia zespołu przez proces zmiany, dlatego dbam o to, aby każde szkolenie było dostosowane do grupy i branży.

Szkolenie szyte na miarę

Prowadzę szkolenia, które są pełne praktycznej wiedzy. Można z niej korzystać już po szkoleniu. Dodatkowym wsparciem dla odbiorców są narzędzia psychologiczne, które pomagają w procesie zmiany.

Efektywność w organizacji

Przed szkoleniem wspólnie ustalamy cele, które wyznaczają kierunek zmiany. Moi klienci zauważają, że po szkoleniu wszystkie procesy są wyraźnie inne.

Pragmatyczne wsparcie

Nie zostawiam uczestników “na lodzie” z toną notatek i skomplikowanymi terminami naukowymi. Zamiast tego, analizuję, pytam i wspieram uczestników, aby mieć pewność, że wszystko zrozumieli.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt
FAQ

O co pytają klienci?

Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.

Zwykle minimalny termin rezerwacji szkolenia pt.: „Przywództwo” to 2 -3 miesiące. Zdarza się jednak, że niektóre szkolenia są zaplanowane z rocznym wyprzedzeniem, co oznacza blokadę terminu.

Szkolenie pt.: „Przywództwo” jest planowane na 6-8 godzin dziennie. Maksymalna ilość dni szkoleniowych z rzędu to 2. Szkolenie ma na celu przeprowadzenie przez zmianę, a gdy czas szkolenia jest wydłużony, słuchacz nie jest w stanie komfortowo przyswoić wszystkich poruszanych tematów.

Realizujemy również projekty, w których dzielimy uczestników na mniejsze grupy. Wtedy czas szkolenia to 4-6 godzin z jedną grupą, oraz 4-6 godzin z drugą. To wszystko jest oczywiście zależne od celów, które chcemy zrealizować w danym projekcie.

Należy pamiętać, że czas szkolenia pt.: „Przywództwo” to nie to samo co czas trwania projektu szkoleniowego.

Niektóre projekty szkoleniowe trwają nawet 2 -3 lata. Wynika to z tego, że musi upłynąć minimum miesiąc przerwy pomiędzy kolejnymi szkoleniami, aby ludzie mieli czas wdrożyć nowe nawyki do codziennej pracy.

Zawsze zaczynamy od rozmowy telefonicznej bądź wideokonferencji, która trwa zwykle od 40 do 90min. Dopiero wtedy jesteśmy w stanie przygotować wstępną propozycję projektu oraz podać jego koszt. Po zaakceptowaniu przez klienta warunków, ustalamy termin realizacji projektu oraz wszystkie działania szkoleniowe. Najczęściej potrzebna jest jeszcze jedna rozmowa, w której powinny uczestniczyć zarówno osoba zlecająca szkolenie oraz 2-3 z uczestników. Ma to na celu wyszczególnienie potrzeb grupy. Zdarza się również, że przy niektórych projektach robimy badania przedszkoleniowe, które są bardziej szczegółowe i wymagają zaangażowania konsultanta.

Szkolenie pt.: „Przywództwo” najczęściej jest oparte na kilku poziomach:

  1. Fundament wiedzy- czyli omówienie teoretyczne tematów, które są przedmiotem szkolenia.
  2. Dyskusja – służy ona temu, aby osoby mogły skonfrontować swoje przekonania i wiedzę, a tym samym uruchomić proces samoświadomości, czyli określić gdzie są w danym temacie.
  3. Ćwiczenie warsztatowe, dające szansę na wstępne zbudowanie doświadczenia w danym temacie (szczególnie dotyczy to szkoleń sprzedażowych i komunikacyjnych).
  4. Zaplanowanie zmian adekwatnych do indywidualnych potrzeb – każdy z uczestników planuje takie zmiany samodzielnie, po to, aby zaznaczyć swoją autonomię i samoświadomość. Celem prowadzącego szkolenie jest stworzenie tak bezpiecznego środowiska, by uczestnicy mogli sami dla siebie stwierdzić, które zagadnienia wymagają od nich uważności czy też procesu zmiany.

W niektórych projektach szkoleniowych wykonujemy testy psychometryczne, które też są częścią procesu szkoleniowego.

Na sali robimy ćwiczenia, które mają za zadanie przetestować i utrwalić nabyte umiejętności, stworzyć zalążek nowego nawyku. Każde z nich jest tak skonstruowane, aby nikt nikogo nie oceniał oraz aby zadanie nie wymagało udawania czegokolwiek. Jedynie realna rozmowa na temat prawdziwego problemu i wzajemna interakcja są w stanie zapewnić zmiany.
Unikamy typowych, nagrywanych scenek – jest to nieefektywne, ludzie odgrywają wtedy zły rodzaj zachowań, dochodzi czynnik stresowy, a efektem jest skupienie się na odegraniu roli, a nie zakodowanie nowych nawyków.

Zalecamy, aby na sali było 8-12 osób. Wynika to z tego, że w większej grupie uczestników nie jest możliwe zaangażowanie każdego w pełni w proces szkoleniowy. Gdy jest wiecej osób, część z nich przyjmie rolę obserwatora, a tym samym nie wejdzie w proces zmiany.
Oczywiście wszystko ustalane jest indywidualnie, w zależności od przedmiotu zlecenia.

Klient nie musi wiedzieć, jaki rodzaj kompetencji powinien rozwinąć w swojej firmie. Wystarczy, aby określił problem bądź potrzebę, zarysował cel. Rolą konsultanta jest zaproponowanie najbardziej przydatnych narzędzi do przeprowadzenia zmiany biorąc pod uwagę aktualny etap rozwoju organizacji oraz grupy ludzi, dla których jest dedykowane szkolenie.
Skupiamy się zarówno na doskonaleniu umiejętności, jak i rozwiązywaniu problemów.

Domyślam się, że w tym miejscu chcesz przeczytać coś w stylu: “80% moich klientów zarabia 160% więcej po moim szkoleniu”. Jednak nie będę mamił statystykami i cyframi, gdyż cenię sobie autentyczność. Należy pamiętać, że dostosowanie się do sytuacji szkoleniowej nie jest równoznaczne ze skutecznością zawodową. Szkolenie to nie czarodziejska różdżka, musimy wszyscy zaangażować się w proces zmiany, aby wyniki stały się realne.
Zawsze dzielimy się ze zleceniodawcą naszymi spostrzeżeniami, pamiętając, że obowiązuje nas zasada dyskrecji względem uczestników szkolenia. Nigdy nie oceniamy nikogo po tym, jak zachował się na sali.
Czasem podczas szkolenia z jednego tematu wychodzi potrzeba dopracowania składowych innego tematu, czy to zmiana w strukturach organizacyjnych, premiowych, prowizyjnych czy też modelu zarządzania. Wszystko jest zindywidualizowane, nigdy uniwersalne!

Jeśli ktoś chce sprawdzić, czy nasze działania są skuteczne, czy warto skorzystać z naszych usług, polecam zajrzeć do zakładki “opinie”. To są szczere opinie osób – nie botów – które miałem przyjemność szkolić i które zechciały się podzielić swoją opinią na mój temat.

Zachęcam do zadbania o to, by szkolenie nie odbywało się w miejscu pracy uczestników, oraz by mogli oni na ten czas odciąć się od codziennych obowiązków.
Jest to bardzo ważne i zagwarantuje zdecydowanie lepsze efekty. Można dzięki temu uniknąć rozpraszania się uczestników, wywoływania kogoś “na sekundkę”, czy nadrabiania zaległości w czasie przerw szkoleniowych – to wszystko powoduje obniżenie efektywności procesu szkoleniowego.
Oczywiście jestem w stanie dostosować się do możliwości i potrzeb zleceniodawcy, jednak rekomenduje taką formę.

Sklep i wydarzenia Zapisz się do akademii top lidera