Twoja sprzedaż wzrośnie
DOSKONAŁANa podstawie 265 opiniiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Kat Kot2024-10-30Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przez Pana Tomasza. Szkolenie merytoryczne, wypełnione treścią, prowadzone w sposób uporządkowany, co pozwala na ugruntowanie wiedzy.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Wiktoria Piwowarczyk2024-10-30Polecam wszystkim którzy chcą zgłębić tajniki sprzedaży. Bardzo pomocne szkolenie.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Tomasz Stepski2024-10-30Super szkolenie. Tomasz jest kompetentnym i doświadczonym trenerem, chętnie dzielącym się swoimi doświadczeniami. Polecam z przekonaniem.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Agnieszka Wójcik2024-10-27Tomaszu Twoje szkolenie przerosło moje oczekiwania! Metody, które stosujesz są bardzo inspirujące. Dzięki szkoleniu zyskałam nową perspektywę na proces sprzedaży. Szczególnie cenię sobie praktyczne ćwiczenia i konkretne techniki, które mogę od razu wdrożyć w swojej pracy. Polecam to szkolenie każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności sprzedażowe na wyższy poziom! Pozdrawiam Agnieszka:)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Marek Czyżkowski2024-10-26Świetnie przedstawiony proces sprzedaży, obrazowe porównania i profesjonalne prowadzenie z zaopiekowaniem pytań i wątpliwości. Mistrzowska komunikacja wynikająca z bogatego doświadczenia. Na koniec nie mniej ważny, bo bardzo wartościowy workbook do powtórzenia i utrwalenia zagadnień ze szkolenia. Jestem osobą, która nie planowała w swoim życiu prowadzić sprzedaży. Po tym szkoleniu czuję się gotowy zacząć to robić.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Grzegorz Golec2024-10-26Wspaniale szkolenie, ogromna wiedza 👌 Polecam każdemu.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Katarzyna Stefaniak2024-10-26Super Warsztaty, świetnie zobrazowany, dobrze przekazany. Wartościowy, polecamTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Małgorzata Zielińska #panizavonu2024-10-26Tomasz to profesjonalista w każdym calu. Jego wiedza i doświadczenie pozwala czerpać radość i przyjemność ze szkolenia. Bardzo wartościowe 8 godzin 💚 dziękuję 🌷Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Martyna Chmielewska2024-10-26Tomek zrobił mega szkolenie! Jasne, proste i klarowne. Poprowadzone jak za rączkę jak prowadzić rozmowy z klientem i jak dopinać sprzedaże! Najlepiej wydane pieniędze na szkolenie!Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.Gosia Małgorzata2024-10-15Dziekuję Tomku za przekazanie cennej wiedzy, widać że kurs jest dobrze przygotowany i opiera się na zdobytym doświadczeniu. Kurs pozwala mi poukładać sobie caly proces sprzedaży i tworzenia relacji z klientem. Czeka mnie teraz praca we wdrażaniu poznanych narzędzi:).
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:
- charakterystyka grupy docelowej,
- miejsce odbywania się eventu,
- czas trwania spotkania,
- misja i wizja firmy.
Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.
Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:
- Akademia Sprzedaży,
- Akademia Skutecznego Menadżera,
- Akademia Zespołu,
- Akademia Autoprezentacji.
W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.
Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj.