Twoja sprzedaż wzrośnie
DOSKONAŁA Na podstawie 317 opinii Iza Szymkaruk2025-04-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo merytoryczne szkolenie,zmieniające podejście do sprzedaży i koncepcji roli handlowca. Przemek Bodziany2025-04-30Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie na wysokim poziomie interpersonalnym i merytorycznym. Otworzyło mi spojrzenie na wiele sytuacji z innej strony. W większości przypadków ( dzięki radom i doświadczeniu Tomasza) doszedłem do wniosku, że da się pójść do przodu! Marta Makolągwa2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomasza, wyszłam z niego bogatsza o nowe techniki sprzedaży i rozmowy z klientem😁 Szkolenie nie wprowadzające w stan uśpienia, są ciekawe dyskusje i największy plus : szkolenie nie polega na odgrywaniu scenek sprzedawca-klient, co często budzi w nas stres. Będę miło wspominać☺️ Tomasz świetny gość potrafiący dotrzeć do szarych komórek 😁 Psb ❤️ INOVEUSZ2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Uczestniczyłem w szkoleniu sprzedażowym i muszę przyznać, że było to niezwykle wartościowe doświadczenie. Szkolenie prowadzone było przez doświadczonego trenera, który w sposób przystępny i angażujący przekazał nam kluczowe techniki sprzedażowe oraz strategie budowania relacji z klientami. Program szkolenia był dobrze przemyślany i obejmował zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne ćwiczenia, które pozwoliły nam na zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach. Agnieszka Krejdner2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo sympatyczny, elokwentny i mądry wykładowca. Polecam z czystym sumieniem szkolenia dla każdego kto zaczyna bądź już jest w branży handlowej. Marta Głowicka2025-04-25Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super wykładowca, bogate doświadczenie, świetna energia, interesujący przekaz. Voytek Kucharski2025-04-08Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenia prowadzone przez Tomasza Kalko to coś więcej niż tylko przekazywanie wiedzy - to prawdziwa transformacja myślenia o biznesie i sprzedaży. Jako uczestnik szkoleń ze sprzedaży przez wartości oraz z negocjacji, doświadczyłem czegoś wyjątkowego - poczucia pełnego bezpieczeństwa i zaopiekowania. Tomek ma niezwykłą zdolność wsłuchiwania się w potrzeby uczestników, tworząc przestrzeń, w której każdy głos jest ważny. Najbardziej cenię jego empatyczne podejście oraz fakt, że przekazywane wartości idą w parze z praktyczną wiedzą. To dzięki niemu zrozumiałem, że sprzedaż może być prowadzona w zgodzie z własnymi wartościami. Bardzo polecam Tomka jako szkoleniowca i mentora każdemu, kto szuka nie tylko zawodowego rozwoju, ale także osobistej przemiany. Edyta Kutwa2025-03-23Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomka, które w pełni przekroczyło moje oczekiwania. Temat szkolenia - „ Jak sprzedawać wartość, a nie cenę „ - został przedstawiony w absolutnie inspirujący i niezwykle praktyczny sposób, dostarczając mi konkretnych narzędzi do skutecznej sprzedaży. Tomek to ekspert najwyższej klasy. Jego profesjonalizm, umiejętność angażowania uczestników i dostosowywania treści do ich indywidualnych potrzeb zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Szkolenie odbyło się w grupie 25 osób, reprezentujących różne branże sprzedażowe, a mimo tej różnorodności każdy z nas czuł, że wiedza przekazywana jest właśnie dla niego. Jako osoba działająca w branży deweloperskiej szczególnie doceniam praktyczne wskazówki i strategie, które mogę natychmiast wdrożyć w swojej pracy. To nie było zwykłe szkolenie – to było prawdziwe doświadczenie rozwojowe, które otworzyło mi oczy na nowe możliwości i dodało motywacji do działania na jeszcze wyższym poziomie. Jestem absolutnie zachwycona i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że to dopiero początek mojej współpracy z Tomkiem. Gorąco polecam każdemu, kto chce osiągać ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży i obsłudze klienta! Krzysztof Kowalewski2025-03-21Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Jestem z branży instalacyjnej. Klimatyzacje, sprzedaż, montaż, serwis. Szkolenie pierwsza klasa, bardzo merytorycznie. Pierwsze szkolenie które nie jest zwykłym, nudnym monologiem. Gorąco polecam 👍

Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:
- charakterystyka grupy docelowej,
- miejsce odbywania się eventu,
- czas trwania spotkania,
- misja i wizja firmy.
Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.
Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:
- Akademia Sprzedaży,
- Akademia Skutecznego Menadżera,
- Akademia Zespołu,
- Akademia Autoprezentacji.
W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.
Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj.