Twoja sprzedaż wzrośnie
DOSKONAŁA Na podstawie 430 opinii Opublikowano na Sylwia MkTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu "Sprzedawaj wartość, a nie cenę" i było to dla mnie bardzo wartościowe spotkanie. Zupełnie inne, świeże podejście do sprzedaży – oparte na zrozumieniu klienta, jego potrzeb i realnych mechanizmów podejmowania decyzji. Dużo konkretnej wiedzy, praktycznych wskazówek i ciekawych narzędzi. Jestem bardzo zadowolona i zdecydowanie polecam :)Opublikowano na Anna PrzybyłTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam, świetne przedstawienie możliwości w rozmowach, negocjacjach.Opublikowano na Piotr KaśkiewiczTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo wartościowe szkolenie. Otworzyło mi one oczy na wiele nowych aspektów mojej pracy. PolecamOpublikowano na Konrad RusieckiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Świetne szkolenie sprzedażowe, zaangażowanie i elastyczność w przekazywaniu wiedzy. Motywujące i inspirujące doświadczenie.Opublikowano na Sylwester KrzemińskiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Ciekawe szkolenie, inne od wielu na rynku. Jedyna uwaga to przydałby się jeszcze jeden dzień.Opublikowano na Grzegorz KwiatkowskiTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo sprawne i efektywne szkolenie jak bardziej świadomie i skutecznie prowadzić rozmowy handlowe z klientami. Dobrze zainwestowany czas!Opublikowano na Ada MTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Inspirujące prowadzenie zajęć, ogromna dawka praktycznej wiedzy, znakomita interakcja z uczestnikami. To było intensywne szkolenie i wspaniałe doświadczenie.Opublikowano na Marcin BuliTrustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Serdecznie polecam. Było to moje pierwsze szkolenie z Tomaszem, prowadzone z zaangażowaniem i uwzględnieniem tematów z życia wziętych. Temat szkolenia naprawdę daje do myślenia nad pracą z klientami.
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:
- charakterystyka grupy docelowej,
- miejsce odbywania się eventu,
- czas trwania spotkania,
- misja i wizja firmy.
Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.
Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:
- Akademia Sprzedaży,
- Akademia Skutecznego Menadżera,
- Akademia Zespołu,
- Akademia Autoprezentacji.
W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.
Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj.