Sprzedaż
Zobacz wywiady, których udzieliłem mediom biznesowym w ramach rozwoju programów szkoleń sprzedażowych.
Coaching, mentoring, czy szkolenia.? Jak wspierać rozwój pracowników?
Gdzie kończy się szkolenie, a zaczyna realne wsparcie pracownika? W podcaście „Dobry Pracodawca” prowadzonym przez Marzenę Mazur razem z Tomkiem Kalko rozbierają…
Emocje w sprzedaży
Emocje w sprzedaży – rozmowa w programie „Pan i Pani Szaran o rozwoju”. Nie da się sprzedawać dobrze, ignorując emocje. I nie…
Sprzedaż bez sprzedawania
Sprzedaż bez sprzedawania – wywiad w „Projekt Gastro”. W świecie, gdzie wszyscy próbują coś sprzedać, wartością staje się… niesprzedawanie. Projekt Gastro zaprosił…
Motywacja
Wywiady i artykuły w tematyce motywacji w biznesie.
Jak dopasować system premiowy do zespołu?
Artykuł opublikowany w magazynie „Szef Sprzedaży” nr 60 W tym artykule poruszyłem temat, który wielu liderom spędza sen z powiek: jak stworzyć system premiowy, który naprawdę działa. Czy lepiej motywować zespoły sprzedażowe prowizją od…
Błędy, przez które tracimy najlepszych pracowników
Artykuł opublikowany w magazynie „Szef Sprzedaży” Nie odchodzą „bo dostali więcej”. Odchodzą, bo nie zostali dostrzeżeni. W tym artykule przyglądam się najczęstszym błędom, jakie popełniają liderzy – często nieświadomie – prowadząc swoje zespoły. Chodzi…
Artykuł: Bariery w dostępie do wysokich stanowisk
Na łamach prestiżowej Gazety Finansowej ukazał się mój artykuł poruszający temat, który elektryzuje wszystkich ambitnych zawodowo: bariery w dostępie do wysokich stanowisk – i sposoby, by skutecznie je przełamywać. Nie ma co owijać w…
Książka
Zobacz wywiady i artykuły w tematyce mojej książki „Sztuka mądrego sporu”.
Wywiad w „Dobrego Dnia” TVP 3 Warszawa
Miałem okazję być gościem programu „Dobry Dzień” w TVP3 Warszawa, gdzie razem z prowadzcami rozmawialiśmy o sztuce mądrego sporu — temacie, który od lat jest bliski mojemu sercu i który stał się także inspiracją…

Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.