Konferencje, eventy i mowy motywacyjne

Autentyczne przemówienia, które inspirują do zmiany

Prawdziwa motywacja wychodzi poza abstrakcyjne pojęcia, puste frazesy i coachingowe mowy. Dociera do prawdziwych potrzeb i wzbudza iskrę, która przekłada się na twarde wyniki.

mowy motywacyjne
Odtwórz wideo
Twoje potrzeby

Rezultaty zmian, które wprowadziłem u klientów

Poznaj marki, które skorzystały z mojej metodologii pracy. Twoja może być następna.

Human4Human to niewielka agencja rekruterska, której pracownicy chcieli lepiej radzić sobie ze stresem i, co za tym idzie, podnieść swoją efektywnością. Dodatkowo w trakcie szkolenia poruszyliśmy zagadnienia z zakresu komunikacji i etycznego wpływu.
Ten klient potrzebował podniesienia poziomu umiejętności pewnej grupy swoich pracowników. A dokładniej – chodziło o specjalistów, którzy prowadzą systematycznie prezentacje wewnątrz firmy. To, co wymagało udoskonalenia, to przygotowanie prezentacji od strony graficznej, zwiększenie atrakcyjności autoprezentacji firmy i przemówień w organizacji.
Przedstawiciele firmy Dell chcieli zwiększyć poziom satysfakcji u grupy handlowców z 20-letnim stażem. To szczególnie cenna grupa pracowników, ze względu na swoją ogromną wiedzę i umiejętności, jednak poczucie monotonii i powtarzalność mogły prowadzić do wypalenia zawodowego. Moim zadaniem było zrekonstruowanie modelu pracy tak, aby to, czym się zajmują, ponownie sprawiało im przyjemność.
Mówca motywacyjny - Tomasz Kalko

Przykładowe tematy power speechy

Poznaj tematy na mowy motywacyjne, w których się specjalizuję.

Skuteczna sprzedaż

Wynik finansowy jest pochodną wiedzy o tym, jak ją prowadzić. Aby usprawnić sprzedaż w firmie, należy dokładnie przyjrzeć się całemu procesowi.

Motywacja i inspiracja do zmiany

Zrozumienie potrzeb i dotarcie do wewnętrznej motywacji pozwala pracownikom przekraczać swoje granice. Biznes tylko na tym zyskuje.

Radzenie sobie z wypaleniem zawodowym

Około 60% Polaków doświadcza symptomów wypalenia zawodowego. Małe zmiany w nawykach mogą podnieść motywację i zaangażowanie.

Kultura organizacji i współpraca

Czas wejść na wyższy poziom komunikacji i wypracować schematy działań, które przełożą się na zyski firmy.

Skuteczne przywództwo

Silny lider prowadzi i inspiruje zespół. Dzięki swojej charyzmie jest w stanie wyjść obronną ręką z trudnych sytuacji i sięgać po nieosiągalne.

Tworzenie środowiska do pracy

Jak stworzyć środowisko pracy, do którego chce się wracać, a pracownicy mówią: “Lubię tu być”? Mam na to konkretne rozwiązanie.

Szukasz innego tematu power speecha?

Jeśli interesuje Cię inny temat, to skontaktuj się ze mną. Wspólnie wypracujemy zagadnienie, które zainspiruje zespół do zmiany.

Co podoba się słuchaczom moich wystąpień?

Angażuję w wystąpienie wszystkich słuchaczy - nawet tych siedzących na samym końcu sali.

Kim jestem i dlaczego o tym mówię?

Zawodowo jestem managerem, psychologiem biznesu, trenerem i wykładowcą akademickim. Od 25 lat aktywnie działam w sprzedaży, pomagając w rozwoju mikroprzedsiębiorcom i międzynarodowym korporacjom. Wspólnie z zespołem firmy Blachy Pruszyński tworzymy sukces sprzedażowy. W 2022 roku firma przekroczyła 2 mld zł obrotu.

Odtwórz wideo

Etapy współpracy

Wierzę, że dobry plan jest połową sukcesu, dlatego zawsze dopinam proces współpracy na ostatni guzik. Dzięki temu wiesz, czego możesz się spodziewać.

01

Rozmawiam o Twojej sytuacji

W trakcie 1-godzinnej rozmowy identyfikuję potrzeby Twojej firmy, przeprowadzając wywiad. Jest to niezbędne do zaproponowania spersonalizowanego rozwiązania. Nie podejmuję się szkoleń „w ciemno”.

02

Przedstawiam rozwiązanie

Opierając się na analizie sytuacji w Twojej organizacji, tworzę rozwiązanie, które łączy naukową wiedzę psychologiczną z praktycznym podejściem w celu zaspokojenia Twoich potrzeb.

03

Przygotowuję plan działania

Każde z dedykowanych rozwiązań ma swoją przestrzeń. Dbam o zachowanie spójności i logiki przekazu po to, aby wiedza została szybko wykorzystana w praktyce. U mnie plan jest podstawą zmiany.

04

Realizuję wystąpienie

Biorąc pod uwagę Twoje potrzeby, przygotowuję i wygłaszam atrakcyjną prezentację, która realizuje zamierzone cele. Wzbogacam ją o praktyczne przykłady i inspirujące doświadczenia, dbając o lekkość przekazu.

Prezentacje

Zobacz moje wystąpienia

Moje wystąpienia regularnie możesz oglądać na: Festiwalu Inspiracji, Zgrupowaniu Asów Sprzedaży czy Trendach Sprzedaży “Pulsu Biznesu”. Kilka z nich znajdziesz tutaj.

szkolenie sprzedażowe

Usprawnienie procesu sprzedaży

Sprzedaż nie musi być trudna. Dowiedz się, jak sprzedawać w zgodzie z wartościami i jednocześnie mieć zaskakujące wyniki.

przywództwo szkolenie

Budowanie przywództwa i skutecznego zarządzania

Liderzy stanowią o sile zespołu, dlatego na ich barkach spoczywa sukces całej firmy. Poznaj modele budowania autorytetu, motywacji i inspirowania współpracowników.

budowanie zespołu

Tworzenie efektywnego i zjednoczonego zespołu

Suma talentów członków zespołu będzie dawała zaskakujące wyniki tylko wtedy, kiedy ludzie się szanują, rozumieją, potrafią współpracować i rozwiązywać konflikty.

mowy motywacyjne

Power Speech — mowy motywacyjne

Power speech ma być atrakcyjny, ale też wygenerować zmianę, dlatego uderzam w kluczowe motywacje, dzięki czemu po moich wystąpieniach ludzie wprowadzają realne zmiany.

Prezentacja

Zobacz moje wystąpienie

Odtwórz wideo
Opinie

Poznaj opinie moich klientów

Dowiedz się, w jaki sposób nasza współpraca może odmienić Twój biznes.

Łukasz Krasoń

Mówca motywacyjny

Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówczyń i Mówców
5
/
5
Jestem mówcą i często występuję na eventach i konferencjach, z oczywistych powodów obserwując warsztat moich koleżanek i kolegów. Tomek jest absolutnie wyjątkową postacią, która w swoich wystąpieniach potrafi w prosty i ciekawy sposób dać cenne narzędzia inspirujące zmianę, przy okazji wplatając ważne kwestie dotyczące wartości i etyki budowania biznesu. Wielokrotnie występowaliśmy razem na scenie i za każdym razem widziałem poruszenie uczestników po Tomka wystąpieniu.

Zbigniew Kowalski

Chief Executive Officer

COMMI
5
/
5
Sprzedaż, która bazuje na wartościach. Uczciwość, życzliwość, szacunek to tematy, o których Tomek opowiada niezwykle interesująco, szczerze, ujmująco i ciekawie. Nowoczesne siły sprzedaży potrzebują takich inspiracji i takich mądrych wskazówek, jakich w trakcie przemówień może udzielić Tomek. Polecam!

Witold Antosiewicz

Community Manager

Klub Inteligencji Biznesu
5
/
5
Miałem przyjemność uczestniczyć podczas wystąpienia Tomka. Bardzo ładnie i fachowo z wrodzonym dla siebie wyczuciem poruszał sprawy dotyczące wszelkich sytuacji handlowych - łącznie z tymi drażliwymi, czyli kwestiami płatności. Coś co boli dzisiaj wiele firm. Polecam Tomka jako mówcę. Nie tylko nabywa się pewność siebie w odniesieniu do różnych sytuacji, ale również ma to realny wpływ na wyniki. Polecam 🙂

Tomasz Kuczmowski

Prezes

Pegaz-Auto sp. z o.o.
5
/
5
Wyjątkowa prezentacja, odbiega od szablonowych wystąpień, skłania do podejmowania działań i kreuje do zmiany swego nastawienia w pracy. Tomku dziękuję za poświęcony czas w imieniu swoim, moich współwłaścicieli i managerów, którzy już maja świadomość co i jak wdrożyć na korzyść. Dzięki!

Ciekawi Państwa, co inni klienci sądzą o moich usługach? Zapraszamy do zapoznania się z opinią innych użytkowników

Kontakt

Zapytaj o wystąpienie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt
FAQ

O co pytają klienci?

Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.

Standardowy czas na rezerwacji terminu na mowy motywacyjne to 2-3 miesiące. Jednak ze względu na to, że niektóre wydarzenia planowane są z rocznym wyprzedzeniem, te odległe terminy też bywają zajęte.

Celem power speecha jest zainspirowanie ludzi do zmiany. Zwykle trwa on 20 do 40 minut. Zdarzają się power speeche w formie wykładów, które trwają nawet 2-3 godziny, a w trakcie nich przekazuję dużo konkretnej wiedzy i propozycji rozwiązań problemów.

W zależności od potrzeb i możliwości sprzętowo organizacyjnych na sali słuchaczy na mowy motywacyjne może być od 20 aż do kilku tysięcy.

Klient nie musi wiedzieć, jaki rodzaj kompetencji powinien rozwinąć w swojej firmie. Wystarczy, aby określił problem bądź potrzebę, zarysował cel. To moją rolą jako konsultanta, jest zaproponowanie najbardziej przydatnych narzędzi inspirujących zmianę, uwzględniając aktualny etap rozwoju organizacji oraz grupy ludzi, dla których jest dedykowane wystąpienie.

Wszystko co jest niezbędne to sala z rzutnikiem i ekranem. Dla dużych grup powyżej 100 osób, dochodzi oczywiście jeszcze nagłośnienie, które jest niezbędne.