Szkolenia dostępne w Akademii Skutecznego Menadżera
Akademia Sprzedaży, którą proponuję, opiera się na autorskim, wielokrotnie przetestowanym programie szkoleniowym. Jego skuteczność potwierdza kilka tysięcy przeszkolonych sprzedawców. Dzięki Akademii Sprzedaży dowiesz się, jak prowadzić rozmowę sprzedażową, jak zbudować sieć sprzedaży, ale także w jaki sposób budować relacje czy wywierać wpływ na klientów, żeby nie targować się o cenę.
5
25
72
Akademia Menedżera to cały blok szkoleń rozwijający kompetencje lidera, przeznaczonych zarówno dla osób, które awansowały w firmie, jak dla tych menedżerów, którzy od lat są szefami, ale chcą podnieść swoje kompetencje w zarządzaniu zespołem.
Z tego szkolenia skorzystało już 300+ menedżerów niższego i wyższego szczebla. Dołącz do nich i zostań szefem, którego szukają pracownicy.
Szkolenia w ramach Akademii Skutecznego Menadżera
- Przywództwo menedżera
- Komunikacja i budowanie autorytetu
- Wywieranie wpływu bez wywierania presji
- Motywowanie w przywództwie
- Zindywidualizowane przywództwo
Jesteś zainteresowany dostępnym szkoleniem lub szukasz szkolenia, którego nie znalazłeś na liście, napisz do mnie lub zadzwoń na numer +48 600 302 266.
Jak szkolić liderów
Szkolenie z przywództwo to szkolenie z budowania relacji z pracownikami. Czyli z komunikacji z zespołem, która wspiera przywództwo lidera, oraz zaangażowanie całego zespołu w realizację celów. Aby być dobrym liderem i sprawdzać się stanowisku managerskim, należy najpierw zrozumieć, czym jest przywództwo. Niestety często pojęcie „przywództwa w organizacji” jest źle interpretowane.
Przywództwo w organizacji – czyli co?
Pracując ze studentami zarządzania, co roku pytam czym jest przywództwo, i co roku dostaję przykłady które pokazują że wszyscy rozumiemy przywództwo jako parytet siły. Jak przywództwo wojskowe. A prawdziwy, nowoczesny lider, opiera swoje przywództwo na komunikacji z zespołem. Przywódca organizacji to ktoś, kto wie jak zbudować więź z pracownikami. Przywódca w organizacji to ktoś, kto rozumie, że pracownicy nie identyfikują się z liderem jako osobą tylko z jego wizją zespołu. Z wizją rozwoju organizacji jaką ma lider. Przywódca w organizacji to ktoś, kto chce coś zmienić. Zrobić coś ważnego w czym zespół będzie chciał współuczestniczyć.
Komunikacja w zespole, komunikacja przywódcy, lidera, to komunikowanie celów, z którymi zespół się identyfikuje. Komunikowanie się w zespole, musi podlegać pewnym zasadom, czyli wartościom. Jeżeli przywódca potrafi je nazwać, bronić ich wtedy zespół identyfikuje się nie z osobą, ale z tymi właśnie zasadami, co wzmacnia identyfikację pracowników z organizacją.
Przywództwo w organizacji to umiejętność takiego komunikowania się w zespole, aby ten zespół chciał wspierać wizję, misję o wartości przywódcy i organizacji. Przywódca w organizacji to ktoś kto stoi na straży tych wartości.
Przywództwo – szkolenie dla prawdziwych liderów
I na tym właśnie polega szkolenie z przywództwa. Szkolenie managerów, liderów to nie trening asertywnego budowania autorytetu, ale umiejętność wspierania zespołu. Psychologia przywództwa uczy, jak przez własną postawę i wiarygodność, wzmacniać w pracownikach, w zespole zaangażowanie i proaktywność. Prawdziwy przywódca w organizacji jest wsparciem, przykładem i drogowskazem w jednym. Coach liderów, pomaga liderom odnaleźć własną siłę przywódcy, oraz odnajdywać siłę współpracowników. Szkolenia liderów, polegają na uruchomieniu komunikacji w zespole, oraz pomiędzy liderem a współpracownikami. Prawdziwy przywódca nie myśli o tym co sądzą o nim pracownicy, ale o tym co jego pracownicy myślą sami o sobie. Prawdziwy przywódca staje się coachem dla swoich pracowników. Szkolenie dla liderów, szkolenia menedżerskie, są ukierunkowane na coaching rozwoju pracownika. Na umiejętność stawiania celów, ale również wspierania pracowników aby osiąganie tych celów sprawiało im przyjemność. Przywództwo w organizacji, to zespojenie jej członków w realizacji wizji przywódcy, lub jeszcze lepiej w wizji wypracowanej w komunikacji z całym zespołem.
Szkolenie z przywództwa a rozwój kompetencji relacyjnych
Szkolenie z przywództwa, to rozwój kompetencji relacyjnych, wspierających otwartą komunikację w zespole. A otwarta komunikacja i wspieranie pracowników powoduje, że zespół obdarza lidera przywództwem. Przywództwa nie można sobie wypracować, wziąć, ani zarządzić. Przywództwo w organizacji, to coś na co można zasłużyć. Szkolenie liderów, polega na wytrenowaniu pokory i cierpliwości. Ponieważ wszystko co rozkazane i zarządzone, a więc szybkie. Oddala od przywództwa. Ponieważ zarządzanie to nie przywództwo. Przywódca organizacji, nie zarządza w tradycyjny sposób. Nie rozkazuje, ale raczej czerpie z siły i energii zespołu. Prawdziwy lider, wspiera zespół w braniu na siebie odpowiedzialności.
Odpowiedzialny i zaangażowany pracownik, to największe marzenie przywódcy. Coaching przywództwa, zmierza właśnie do takiego stanu. Każde szkolenie liderów służy temu, aby z zarządzania przestawić menadżera na inspirowanie, słuchanie, oraz wspieranie zaangażowania pracowników. Szkolenie dla menagerów daje narzędzia, które przeprowadzą szefa od zarządzania do przywództwa. Od delegowanie, do słuchania. Od kontrolowania, do zainteresowania tym, jaką wizje rozwiązania danego problemu ma zespół, z którym lider powinien się dobrze komunikować. Szkolenie z komunikacji i szkolenie z przywództwa ma za zadanie spojenie zespołu ze sobą i z wizją przywódcy.
Ostatecznym celem szkoleń z przywództwa jest rozwój organizacji w oparciu o jej zasoby. A najcenniejszym zasobem organizacji są ludzie, a konkretnie ich kreatywność, zaangażowanie, pomysłowość, chęć zamiany, chęć zrealizowania celów wykraczających poza typowe przetrwanie organizacji. Takie przywództwo i taka organizacja zmienia świat wokół nas i nadaje pracy sens. To jest źródło sukcesu i jednocześnie jego fundament.