Szkolenie dla Credit Agricole

Klient zgłosił się z ciekawym wyzwaniem, jakim był rozrastający się zespół. Grupa handlowców została awansowana na nowych dyrektorów, a decyzja ta przyniosła za sobą konieczność kolejnych zmian. Poza umiejętnościami sprzedażowymi w nowej roli konieczne okazało się także rozwinięcie umiejętności zarządczych. Uczestnicy potrzebowali wskazówki jak połączyć rolę sprzedawcy i managera. Dodatkowym utrudnieniem okazała się praca zdalna, która może być kłopotliwa jeśli chodzi umiejętnie zarządzanie zespołem.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Problem, przed jakim stała firma, wymagał wprowadzenia zmian na wielu płaszczyznach, jednak dzięki nim udało się:

01

Nauczyć uczestników jak łączyć roli menadżera i handlowca

02

Wypracować umiejętności zarządzania zespołem rozproszonym

03

Poprawić metody motywowania członków zespołu

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

W pierwszej kolejności przeprowadziłem warsztaty usprawniające wiedzę z zakresu zarządzania i motywacji w zespołach rozproszonych. Punktem wyjścia były testy talentowe. Pokazały specyficzne potrzeby, które wynikały z różnych stylów myślenia uczestników. W badaniach psychometrycznych skupiliśmy się na roli lidera i dostępnych narzędziach do zarządzania zespołem rozproszonym.

Konieczna okazała się także zmiana bieżącego
modelu zarządzania, który opierał się o klasyczną egzekucję zrealizowanych lub niezrealizowanych celów.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt