Szkolenie dla Credit Agricole

Rezultaty
Problem, przed jakim stała firma, wymagał wprowadzenia zmian na wielu płaszczyznach, jednak dzięki nim udało się:
Nauczyć uczestników jak łączyć roli menadżera i handlowca
Wypracować umiejętności zarządzania zespołem rozproszonym
Poprawić metody motywowania członków zespołu

Co zostało wdrożone?
W pierwszej kolejności przeprowadziłem warsztaty usprawniające wiedzę z zakresu zarządzania i motywacji w zespołach rozproszonych. Punktem wyjścia były testy talentowe. Pokazały specyficzne potrzeby, które wynikały z różnych stylów myślenia uczestników. W badaniach psychometrycznych skupiliśmy się na roli lidera i dostępnych narzędziach do zarządzania zespołem rozproszonym. Konieczna okazała się także zmiana bieżącego |

Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.