Szkolenie dla Florian

Przedstawiciele firmy Florian poprosili mnie o pomoc w podniesieniu poziomu efektywności w kontaktach z klientami. Pomimo świetnych wyników uważali, że można jeszcze lepiej wykorzystać potencjał. Tym, na czym najbardziej im zależało, były procesy sprzedaży, dosprzedaży i utrzymanie klienta. Równie ważna była poprawa efektywności w pracy z klientami redystrybucyjnymi tak, by ciągłość kontaktów była zachowana na co najmniej dotychczasowym, jak nie lepszym poziomie.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Dzięki dokładnej analizie potrzeb, zaproponowałem rozwiązania, które dostarczyły oczekiwane rezultaty.

01

Wzrost morale przedstawicieli handlowych i obsługi zamówień

02

Usprawnienie procesów sprzedażowych

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Przeprowadziłem szkolenie w formie 9P oraz drugi moduł o wywieraniu wpływu. Cała praca była skoncentrowana na sposobie podejmowania decyzji przez klienta.

W tym projekcie byliśmy skupieni na wywieraniu etycznego wpływu, ponieważ znaczna większość rozmów,  przeprowadzanych przez handlowców, odbywa się z dobrze znanymi klientami.

Struktura rozmowy sprzedażowej była traktowana jedynie jako punkt wyjścia. Najważniejsza była umiejętność dostosowania narzędzi do danego klienta i zawiązaniu z nim długoterminowej relacji.

Głównym celem tego projektu był powrót do dobrze znanych klientów, którym firma kiedyś sprzedawała. Poszerzanie sieci dystrybucyjnej było celem drugorzędnym.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt