Microsoft – Komunikacja wewnętrzna

Rezultaty
Proces szkoleniowy, który zaproponowałem handlowcom z firmy Microsoft, okazał się być skutecznym narzędziem. Co się zmieniło?
Komunikacja wewnątrz zespołu sprzedażowego stała się bardziej otwarta
Oferta sprzedażowa przestała być szablonowa, a zaczęła być dostosowana do potrzeb klientów
Zwiększyła się świadomość własnych zasobów u uczestników szkolenia, a co za tym idzie – wzrosła efektywność sprzedaży

Co zostało wdrożone?
Zarówno jeśli chodzi o komunikację wewnętrzną jak i o skuteczność sprzedażową podstawą zmian sposobu myślenia jest zwiększenie samoświadomości osób biorących udział w szkoleniu.
Dlatego proces szkoleniowy zacząłem od badania stylów myślenia przy pomocy metodologii FRIS oraz teorii talentów (opartej na tej samej metodologii).
Zrozumienie własnych mocnych stron oraz różnic stało się idealnym punktem wyjścia do wprowadzenia narzędzi zindywidualizowanej sprzedaży i obsługi klienta.
Cały proces zaowocował zmianą sposobu myślenia uczestników szkolenia, a to przełożyło się na lepszą efektywność – zarówno w komunikacji jaki w pozyskiwaniu klientów.

Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.