Sprzedaż usług prawniczych – Adwokatura Polska

Jednym z większych wyzwań w pracy adwokata jest skuteczna komunikacja z klientem. Specyfika tego zawodu powoduje, że rozmowom z klientami nierzadko towarzyszą silne emocje, które sprawiają, że komunikacja może nie być skuteczna. Często również klienci nie są do końca otwarci, gdyż boją się, że niektóre informacje mogą być dla nich niekorzystne lub kompromitujące. Aby procesy komunikacji przebiegały sprawniej konieczne było moje wsparcie.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Dzięki szkoleniu udało się:

01

Wypracować model skutecznej komunikacji

02

Zmniejszyć poziom stresu prawników na sali sądowej (który często był wysoki ze względu na fakt, że nie znali całego obrazu sprawy)

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Najważniejszą cechą modelu komunikacji, nad którym pracowaliśmy, było stworzenie jak najwyższego poczucia bezpieczeństwa u klientów.

Sama konieczność podejmowania kroków prawnych, niezależnie w jakiej sprawie, generuje wysoki poziom stresu i lęku, który siłą rzeczy wpływa na komunikację.

Dlatego to właśnie poczucie bezpieczeństwa było tak ważne.

A dość oczywistym jest, że w przypadku prawników skuteczność komunikacji z klientem mogła zadecydować o sukcesie na sali sądowej, stąd konieczność jej poprawy.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt