Power Speech – B.Pro

W swoim zakresie usług związanych ze wsparciem rozwoju firm (ale nie tylko firm, także osobistych umiejętności) mam nie tylko działania sprzedażowe. A raczej – nie tylko stricte sprzedażowe. Czasem potrzebne są bardziej zwięzłe formy, których celem jest raczej zwiększenie świadomości odbiorców, czy też w ogóle uświadomienie im pewnych zjawisk, niż wsparcie określonych umiejętności. Do takiej formy należy power speech, o którego wygłoszenie na spotkaniu okresowym największych dystrybutorów i partnerów biznesowych zostałem poproszony przez firmę B.Pro.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Co się wydarzyło?

01

Mój skoncentrowany wykład uświadomił wielu słuchaczom, że ich sprzedawcy pracują bardzo intuicyjnie i potrzebują konkretnego modelu sprzedażowego

02

Wielu odbiorców odczuło także potrzebę wprowadzenia w swoim firmach świadomej kultury obsługi klienta

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Celem mojego wykładu było przypomnienie tego, jak sprzedawać wartości i jak budować wizerunek marki unikając sprzedaży opartej na niskiej cenie produktu.

Dlatego pierwsza jego część była skoncentrowana na podstawowych błędach, które ugruntowują predyktor cenowy i blokują sprzedaż opartą na podkreśleniu wartości produktu.

Drugą częścią prezentacji były rozwiązania umożliwiające proste ominięcie pułapek, które dążą do tego, aby sprzedawać ceną produktu, a nie jego wartością.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt