Power Speech – B.Pro
W swoim zakresie usług związanych ze wsparciem rozwoju firm (ale nie tylko firm, także osobistych umiejętności) mam nie tylko działania sprzedażowe. A raczej – nie tylko stricte sprzedażowe. Czasem potrzebne są bardziej zwięzłe formy, których celem jest raczej zwiększenie świadomości odbiorców, czy też w ogóle uświadomienie im pewnych zjawisk, niż wsparcie określonych umiejętności. Do takiej formy należy power speech, o którego wygłoszenie na spotkaniu okresowym największych dystrybutorów i partnerów biznesowych zostałem poproszony przez firmę B.Pro.
Jaki był wynik?
Rezultaty
Co się wydarzyło?
01
Mój skoncentrowany wykład uświadomił wielu słuchaczom, że ich sprzedawcy pracują bardzo intuicyjnie i potrzebują konkretnego modelu sprzedażowego
02
Wielu odbiorców odczuło także potrzebę wprowadzenia w swoim firmach świadomej kultury obsługi klienta
Moje rozwiązanie
Co zostało wdrożone?
Celem mojego wykładu było przypomnienie tego, jak sprzedawać wartości i jak budować wizerunek marki unikając sprzedaży opartej na niskiej cenie produktu.
Dlatego pierwsza jego część była skoncentrowana na podstawowych błędach, które ugruntowują predyktor cenowy i blokują sprzedaż opartą na podkreśleniu wartości produktu.
Drugą częścią prezentacji były rozwiązania umożliwiające proste ominięcie pułapek, które dążą do tego, aby sprzedawać ceną produktu, a nie jego wartością.
Kontakt
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.