Pacjent jako klient – V-Dental

Firma zgłosiła się z potrzebą podniesienia świadomości marki wśród lekarzy tak, aby umieli lepiej opowiedzieć pacjentom dlaczego zdecydowali się na dany zabieg i na czym polega jego przewaga. Ważne było także, aby umieli efektywnie komunikować wartości marki i to, że najważniejszy dla niej jest najwyższy poziom usług.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Co przyniosło szkolenie?

01

Umiejętność budowania poczucia bezpieczeństwa i zaufania w pacjencie (który często musi podzielić się niekomfortowymi informacjami)

02

Umiejętność etycznego wpływu, który ułatwia pacjentom otwarcie się przed lekarzem

03

Podniesienie poziomu umiejętności sprzedażowych

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Budowanie zaufania w przypadku tak wymagającego klienta jakim jest pacjent jest złożonym procesem.

To klient, który nie zna się na usługach, z których ma skorzystać, a swój poziom zadowolenia opiera na poczuciu komfortu i skuteczności procesu, któremu zostaje poddany.

Dlatego tak ważne jest, aby lekarze umieli zbudować odpowiedni poziom zaufania i bezpieczeństwa oraz realną relację z pacjentem.

Z tego względu główna część pracy z lekarzami skupiła się na umiejętności etycznego wpływania na klientów oraz „sprzedawania” im wartości firmy.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt