Twoja sprzedaż wzrośnie
DOSKONAŁA Na podstawie 354 opinii beata bartkowska2025-06-09Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie Sztos! Na kilkudziesięciu szkoleniach byłam, ale to rozwala system! Panie Tomku - dziękuję! Polecam współpracę ! Edyta Banaś2025-06-09Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Szkolenie "Sprzedawaj wartością, a nie ceną" było dla mnie niezwykle inspirujące i praktyczne. P. Tomasz przedstawił rozwiązania, które wzbudziły duże zdziwienie, że przez tak proste i oczywiste działanie można osiągnąć zamierzony cel. Polecam bardzo ze względu na merytorykę i atmosferę szkolenia. Kamila Cieszkowska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Niesamowita prelekcja podczas konferencji „Zmieniamy Oblicze Biur Rachunkowych”! Zabieram ze sobą, że moje usługi nie są dla wszystkich oraz wybieram klienta bogatego mentalnie🌸 Katarzyna Gajewska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziękuję za nowe spojrzenie na rozmowę z Klientami ! Spotkanie petarda ! Beata Grabowska2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super mówca rzeczowo przyjemnie i konkretnie bardzo polecam Lukasz Saladonis2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Tomasza Kalko i było to jedno z najbardziej wartościowych doświadczeń rozwojowych, w jakich brałem udział. Tomasz nie tylko posiada ogromną wiedzę z zakresu psychologii komunikacji, ale również potrafi ją przekazać w sposób niezwykle przystępny, inspirujący i pełen pasji. Szkolenie było świetnie zorganizowane, dynamiczne i pełne praktycznych przykładów, które można od razu wdrożyć zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. edyta adamczyk-holk2025-06-06Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Byłam dzisiaj na wykładzie Pana Tomasza -totalny Game changer. Zwięźle i na temat z leciutką dozą humoru. Andrzej Cereniewicz2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dla najlepszych przyszłych handlowców : bardzo dobry bilans zdobytej wiedzy do kosztów niezrealizwanych zyciowych ofert w tym dniu. Polecam Ilona Szabat2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Super pozytywne szkolenie! Polecam dużo potrzebnej wiedzy z zakresu produktów jak i samych technik sprzedażowych. Rafał Kossakowski2025-05-29Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Tomasz prowadzi bardzo solidne szkolenia w mega pozytywny sposób. Czuć podczas szkolenia pasję i zaangażowanie w to co robi. Ogromna dawka wiedzy przekazana W bardzo merytoryczny i konkretny sposób. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu! Serdecznie polecam.

Zapytaj o szkolenie
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.
O co pytają klienci?
Masz pytania lub wątpliwości? Może znajdziesz je tutaj.
Pracuję w zgodzie ze swoimi wartościami, sumiennie przygotowując się do każdego rodzaju prezentacji. Z tego względu potrzebuję czasu na zapoznanie się z tematem szkolenia lub konferencji, dlatego ustalenie terminu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem jest mile widziane. Zdaję sobie jednak sprawę, że nieoczekiwanie pojawiające się okoliczności zewnętrzne mogą zbić z pantałyku nawet największego stratega. Wówczas nadchodzi czas na działania awaryjne, które nie wpłyną na jakość organizacji. Mam z nimi spore doświadczenie, dlatego jeśli oczekujesz realizacji na topowym poziomie, po prostu napisz. Wspólnie wypracujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Odpowiem jak rasowy psycholog: „To zależy”. Jest wiele czynników, które wpływają na ostateczny kształt mowy motywacyjnej. Wliczają się do nich m.in.:
- charakterystyka grupy docelowej,
- miejsce odbywania się eventu,
- czas trwania spotkania,
- misja i wizja firmy.
Kluczem jest identyfikacja potrzeb pracowników lub członków zarządu, do której dochodzi podczas pogłębionego wywiadu z organizatorem eventu. W przeciwnym razie, mowa motywacyjna staje się pseudorozwojową gadką, na którą nikt nie zwraca uwagi. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu wymiernych efektów, to napisz do mnie. Ustalmy punkt styku i znajdźmy optymalne rozwiązanie.
Szkolenia, które prowadzę, są częścią czterech Akademii:
- Akademia Sprzedaży,
- Akademia Skutecznego Menadżera,
- Akademia Zespołu,
- Akademia Autoprezentacji.
W ich obrębie obszernie żongluję tematami, aby odpowiedzieć na potrzeby szkoleniowe danej grupy. Niezależnie, czy potrzebujesz szkolenia z zakresu sprzedaży, psychologii biznesu, negocjacji, radzenia sobie ze stresem, czy realizacją projektów, dopasuję temat „szyty na miarę”.
Będąc aktywnym sprzedawcą przez kilka lat, od środka poznałem kilkadziesiąt metod i procesów sprzedaży. Byłem ich częścią, w praktyce testując kolejne rozwiązania, o których teoretycy jedynie mówili na salach wykładowych. W ciągu ostatnich lat przeprowadziłem ponad 5000 szkoleń dla klientów prywatnych, rodzinnych firm oraz korporacji. Łącząc pragmatyczną wiedzę z trenerskim zapałem odkryłem, że katalizatorem zmian w firmie jest rozwój kompetencji miękkich. To właśnie na nie stawiam ogromny nacisk w swojej codziennej pracy. Efekt? Jest, i to nie jeden! O części z nich możesz przeczytać tutaj.