Efektywność Komunikacji – Szkolenie ABM

ABM to firma o rozbudowanej strukturze, w ramach której musi ze sobą współpracować wiele działów (pośrednio lub bezpośrednio). Przy tak dużym zespole zupełnie naturalne jest, że różnice interesów między specjalistami, managerami i pozostałymi pracownikami wpływają na efektywność komunikacji. I właśnie ten element wymagał poprawy.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Komunikacja i powiązana z nią sztuka negocjacji to zagadnienia z którymi mam do czynienia bardzo często, więc doskonale wiedziałem jak usprawnić te elementy w ABM. Co zrobiliśmy?

01

Poprawiła się efektywność komunikacji w organizacji

02

Pracownicy zaczęli podchodzić do różnic w komunikacji poszczególnych osób z większym zrozumieniem

03

Konflikty zaczęły być rozwiązywane sprawniej i bez niepotrzebnej eskalacji

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Najważniejszą częścią pracy ze specjalistami i managerami z firmy ABM było szkolenie z komunikacji i negocjacji. Komunikacja miała na celu zwiększenie efektywności prac wymagających współpracy wielu działów, a umiejętność negocjacji pomóc w rozwiązywaniu konfliktów.

Dodatkowo pracownicy przeszli testy talentowe, które pomogły im zrozumieć różnice w stylach myślenia poszczególnych osób.

Oczywiście w tak dużej organizacji konflikty interesów są nie do uniknięcia, jednak ważne jest aby wiedzieć, jak sobie z nimi radzić i jak komunikować się w sytuacjach kryzysowych.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt