Komunikacja z klientem – Szkolenie Projekt Wilcza

Projekt Wilcza to firma, które oferuje sprzedaż i montaż drogich podłóg drewnianych. Dlaczego o tym wspominam? Ponieważ praca z takim materiałem jak drewno generuje duży obszar nieprzewidywalności (różnice w kolorze, naturalne ubytki, sęki itp.) i w procesie sprzedażowym niezwykle istotne jest precyzyjne informowanie o tym klientów. Szczególnie w sytuacji, kiedy firma sprzedaje bardzo drogie produkty. I właśnie w zakresie komunikacji z klientem, która w tym wypadku jest wymagająca, potrzebne było moje wsparcie.
Jaki był wynik?

Rezultaty

W procesie szkoleniowym wzięli udział pracownicy firmy z wielu obszarów – od osób z bezpośredniej obsługi klienta po właściciela. Oto, co wypracowaliśmy:

01

Stworzyliśmy powtarzany proces obsługi klienta

02

Wypracowaliśmy standardy kultury obsługi klienta

03

Przepracowaliśmy sposoby działania w przypadku sytuacji kryzysowych, które mogą zrodzić się przy reklamacjach

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Praca z zespołem mającym doświadczenie w różnych obszarach obsługi klienta pozwala na zbudowanie wszechstronnych procesów.

W tym przypadku oparte one zostały o model 9P, który był punktem wyjścia do stworzenia modelu obsługi klienta, w którym najważniejsza jest wartość, a nie cena. Ze względu na specyfikę branży ważne było także przeprowadzenie warsztatów z negocjacji, dzięki którym kryzysy w procesie reklamacyjnym nie będą eskalowane, a klient zostanie z poczuciem zadowolenia.

Z tego samego względu dużo czasu poświęciliśmy samej komunikacji, której podstawą było zrozumienie potrzeb klienta – dzięki temu możliwe stało się przygotowanie go do elastyczności związanej z terminami realizacji (która w przypadku pracy z drewnem jest standardem).

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt