Microsoft – Komunikacja wewnętrzna

Microsoft to firma, której nie trzeba nikomu przedstawiać, jednak jak każda organizacja posiada obszary, w których rozwoju potrzebne jest wsparcie. W tym wypadku takim obszarem był zespół handlowców, który wymagał rozwoju w dwóch obszarach – komunikacji wewnętrznej i skuteczności w pracy z klientem.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Proces szkoleniowy, który zaproponowałem handlowcom z firmy Microsoft, okazał się być skutecznym narzędziem. Co się zmieniło?

01

Komunikacja wewnątrz zespołu sprzedażowego stała się bardziej otwarta

02

Oferta sprzedażowa przestała być szablonowa, a zaczęła być dostosowana do potrzeb klientów

03

Zwiększyła się świadomość własnych zasobów u uczestników szkolenia, a co za tym idzie – wzrosła efektywność sprzedaży

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Zarówno jeśli chodzi o komunikację wewnętrzną jak i o skuteczność sprzedażową podstawą zmian sposobu myślenia jest zwiększenie samoświadomości osób biorących udział w szkoleniu.

Dlatego proces szkoleniowy zacząłem od badania stylów myślenia przy pomocy metodologii FRIS oraz teorii talentów (opartej na tej samej metodologii).

Zrozumienie własnych mocnych stron oraz różnic stało się idealnym punktem wyjścia do wprowadzenia narzędzi zindywidualizowanej sprzedaży i obsługi klienta.

Cały proces zaowocował zmianą sposobu myślenia uczestników szkolenia, a to przełożyło się na lepszą efektywność – zarówno w komunikacji jaki w pozyskiwaniu klientów.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt