Model sprzedażowy – Szkolenie Reverto

Reverto to rodzinna firma działająca w branży inwestycyjno-ubezpieczeniowej. Tym, co skierowało do mnie przedstawicieli przedsiębiorstwa, była potrzeba zmiany w zakresie modelu sprzedażowego, ponieważ sprzedaż bazująca na cenie pomimo przynoszenia satysfakcjonujących wyników, nie była ich zdaniem najlepszym możliwym modelem.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Zmiana modelu sprzedażowego to jeden z procesów szkoleniowych, które są mi szczególnie bliskie. Jakie były jego efekty tym razem?

01

Podniesienie efektywności w zakresie zamykania transakcji

02

Wzrost wyników sprzedażowych

03

Wzrost samooceny pracowników oraz wynikający z tego wzrost zaangażowania zespołu

04

Większe zaangażowanie sprzedawców w samorozwój i sprawdzanie nowych narzędzi

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Podstawą pracy przy przeniesieniu sprzedażowego punktu ciężkości z ceny na wartości jest warsztat 9P.

W przypadku firmy Reverto ważne było uzupełnienie go o testy talentów.

Pozwoliły one nie tylko na to, aby uczestnicy lepiej rozumieli swoje mocne strony, ale były one idealnym punktem wyjścia do wdrożenia narzędzi bazujących na psychologii opartej na indywidualnych preferencjach klienta.

Dopełnieniem całego procesu były warsztaty mające na celu naukę etycznego wpływu.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt