Odejście od sprzedawania ceną – Scandinavian Express

Przedstawiciele tej firmy spedycyjnej zwrócili się do mnie, ponieważ potrzebowali sposobu na zwiększenie elastyczności w zakresie zapotrzebowania klientów. Firma posiadała zadowalającą bazę odbiorców swoich usług, z którymi zostały nawiązanie trwałe i efektywne relacje, jednak siła przyzwyczajenia powodowała, że trudno było przekonać ich do otworzenia się na nowe propozycje. Należało popracować nad dosprzedawaniem usług.
Jaki był wynik?

Rezultaty

Dzięki pracy szkoleniowej ze spedytorami oraz kierownikami zespołów spedycyjnych udało się:

01

Przygotować nowy proces obsługi dotychczasowych klientów

02

Udoskonalić procesy związane z bezpośrednim kontaktem z klientem

03

Wdrożyć model 9P jako podstawę kultury obsługi klienta

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

Podstawą przeprowadzonego szkolenia była wspólna praca grupy, wykorzystująca ogrom wiedzy pracowników.

Dzięki tej właśnie wiedzy udało się dostosować model 9P do specyfiki branży i stworzyć nowy model obsługi klienta tak, aby złamać jego dotychczasowe przyzwyczajenia dotyczące zakupów.

Usługi spedycyjne charakteryzują się tym, że łatwo je porównać, przez można wpaść w pułapkę sprzedawania ceną, jednak można przenieść punkt decyzyjny klienta na profesjonalną i atrakcyjną obsługę, co też udało nam się wypracować.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt