Proces dosprzedaży – Szkolenie Systherm
Rezultaty
W szkoleniu wzięli udział handlowcy, managerowie sprzedaży oraz przedstawiciele zarządu. Co osiągnięto?
Stworzenie trzech procesów obsługi klienta zróżnicowanych ze względu na rodzaj klientów: mały rzemieślnik, osoba zamawiająca w trybie przetargów oraz osoba odpowiedzialna za zamówienia w dużej firmie
Podniesienie umiejętności negocjacyjnych uczestników
Zwiększenie efektywności w kontekście budowania relacji z klientem
Co zostało wdrożone?
W szkoleniu przeprowadzonym dla Systherm najważniejsze były dwa obszary.
Pierwszy z nich to budowanie relacji, których podstawą jest przeniesienie punktu ciężkości sprzedaży z ceny na wartości.
Taka zmiana pozwala budować wiarygodny wizerunek firmy oraz wzmacnia poczucie bezpieczeństwa klientów, dzięki czemu łatwiej jest zwiększyć ich obszar zainteresowania produktami i usługami.
Drugi obszar to umiejętności negocjacyjne, które są niezwykle istotne przy ogromnych wartościach kontraktów, nad którymi zazwyczaj pracują uczestnicy.
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.