Proces dosprzedaży – Szkolenie Systherm

Systherm to kolejny klient, który zgłosił się od mnie, ponieważ potrzebował lepszego wykorzystania już nawiązanych relacji biznesowych z klientami. W swoim portfolio posiadali dużą bazę stałych, regularnych klientów, którzy kupowali jedynie wybrany asortyment i przekonanie ich do rozszerzenia zainteresowania na inne produkty i usługi bywało trudne. Czy moje wsparcie w tym procesie rozwojowym było skuteczne?
Jaki był wynik?

Rezultaty

W szkoleniu wzięli udział handlowcy, managerowie sprzedaży oraz przedstawiciele zarządu. Co osiągnięto?

01

Stworzenie trzech procesów obsługi klienta zróżnicowanych ze względu na rodzaj klientów: mały rzemieślnik, osoba zamawiająca w trybie przetargów oraz osoba odpowiedzialna za zamówienia w dużej firmie

02

Podniesienie umiejętności negocjacyjnych uczestników

03

Zwiększenie efektywności w kontekście budowania relacji z klientem

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

W szkoleniu przeprowadzonym dla Systherm najważniejsze były dwa obszary.

Pierwszy z nich to budowanie relacji, których podstawą jest przeniesienie punktu ciężkości sprzedaży z ceny na wartości.

Taka zmiana pozwala budować wiarygodny wizerunek firmy oraz wzmacnia poczucie bezpieczeństwa klientów, dzięki czemu łatwiej jest zwiększyć ich obszar zainteresowania produktami i usługami.

Drugi obszar to umiejętności negocjacyjne, które są niezwykle istotne przy ogromnych wartościach kontraktów, nad którymi zazwyczaj pracują uczestnicy.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt