Proces sprzedaży – DigooArti

Rezultaty
Co udało się osiągnąć?
Pokazać uczestnikom, że istnieje coś takiego jak etyczny wpływ i nie ma on nic wspólnego z manipulacją
Zwiększyć sprzedaż (według feedbacku uczestników po dwóch miesiącach) poprzez wprowadzenie narzędzi budujących struktury sprzedażowe
Przekonać uczestników, że sprzedawanie wartościami daje lepsze rezultaty niż sprzedawanie ceną

Co zostało wdrożone?
Pierwszym etapem w tym szkoleniu było odczarowanie sprzedaży, często błędnie rozumianej jako
„wciskanie kitu” i pokazanie uczestnikom, że sam proces może być efektywny i przyjemny o ile zostanie oparty o przekazywanie wartości.
Na wartościach został oparty także kolejny etap spotkania czyli budowanie wizerunku, relacji oraz rekomendacji.
Na koniec przepracowaliśmy narzędzia etycznego wpływu, który w przeciwieństwie do manipulacji, pozwala w sposób otwarty i szczery budować komunikację z klientem.
Na tym etapie ważne było przeanalizowanie procesu sprzedaży z punktu widzenia klienta.

Zapytaj o szkolenie
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.