Sprzedaż usług prawniczych – Adwokatura Polska
Jednym z większych wyzwań w pracy adwokata jest skuteczna komunikacja z klientem. Specyfika tego zawodu powoduje, że rozmowom z klientami nierzadko towarzyszą silne emocje, które sprawiają, że komunikacja może nie być skuteczna. Często również klienci nie są do końca otwarci, gdyż boją się, że niektóre informacje mogą być dla nich niekorzystne lub kompromitujące. Aby procesy komunikacji przebiegały sprawniej konieczne było moje wsparcie.
Jaki był wynik?
Rezultaty
Dzięki szkoleniu udało się:
01
Wypracować model skutecznej komunikacji
02
Zmniejszyć poziom stresu prawników na sali sądowej (który często był wysoki ze względu na fakt, że nie znali całego obrazu sprawy)
Moje rozwiązanie
Co zostało wdrożone?
Najważniejszą cechą modelu komunikacji, nad którym pracowaliśmy, było stworzenie jak najwyższego poczucia bezpieczeństwa u klientów.
Sama konieczność podejmowania kroków prawnych, niezależnie w jakiej sprawie, generuje wysoki poziom stresu i lęku, który siłą rzeczy wpływa na komunikację.
Dlatego to właśnie poczucie bezpieczeństwa było tak ważne.
A dość oczywistym jest, że w przypadku prawników skuteczność komunikacji z klientem mogła zadecydować o sukcesie na sali sądowej, stąd konieczność jej poprawy.
Kontakt
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.