Z koniecznością mierzenia się z procesem sprzedażowym zmagają się nie tylko zawodowcy sprzedawcy, ale często ci, którzy po prostu chcą sprzedać swoje usługi. Nierzadko jest to dla nich trudne, gdyż ich specjalnością są właśnie te usługi, a nie sprzedaż sama w sobie. Tak było w przypadku prawników z Adwokatury Polskiej.
Pomimo, że usprawnianie mechanizmów sprzedaży w firmie, w której sama sprzedaż nie jest podstawą działalności, wymaga specjalnego podejścia, oczywiście zawsze jestem w stanie przyjść z pomocą.
01
Firma otrzymała model sprzedażowy dostosowany do ich potrzeb i stylu pracy
02
Prawnicy otrzymali wskazówki sprzedażowe uwzględniające specyfikę ich branży
03
Wdrożone modele sprzedażowe jednocześnie wspierały budowanie wizerunku firmy
Moje rozwiązanie
Co zostało wdrożone?
To, co było najważniejsze w pracy z przedstawicielami Adwokatury Polskiej, to pokazanie im, że efektywna sprzedaż nie ma nic wspólnego z nachalnym wciskaniem oferty i można skutecznie sprzedawać w oparciu o wzajemny szacunek i do tego budować wizerunek firmy.
Ważne było także wyjście z kryterium ceny, jako najistotniejszego czynnika w procesie zakupowym. Kluczowe było przejście przez psychologiczne aspekty związane z podejmowaniem decyzji przez klienta.
Efektem pracy było dostarczenie pracownikom narzędzi, które w odczuciu samych uczestników szkolenia, po raz pierwszy były tak dobrze dopasowane do ich realnych potrzeb.
Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?
Galeria zdjęć
Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.
Kontakt
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.