Kubuk to firma rodzinna zajmująca się dystrybucją wysokiej jakości łóżeczek dziecięcych. Zwrócili się do mnie, ponieważ szukali sposobu na podniesienie rentowności. Dotychczas praktykowana sprzedaż ceną dawała zadowalające wyniki, jednak zdaniem przedstawicieli firmy można było sprzedawać efektywniej. Oczywiście mieli rację.
Dokładne przyjrzenie się problemowi i zidentyfikowanie jego źródła pozwoliło mi zaproponować rozwiązania, które w tej sytuacji były najskuteczniejsze.
01
Wdrożenie modelu 9P w codzienne funkcjonowanie firmy
02
Pogłębienie relacji z klientami, co przełożyło się na wyższy zysk.
Moje rozwiązanie
Co zostało wdrożone?
Zastosowaliśmy model warsztatowy P9, czyli ćwiczenia, które pozwalają handlowcom, czy też całemu działu sprzedażowemu, podejść indywidualnie do klienta i zaopiekować się nim.
Sięgając po te metody możemy osiągnąć sprzedaż wartościami, zamiast sprzedawania ceną. Takie podejście przekłada się na zwiększenie zysków firmy.
Wspólnie z uczestnikami przeprowadziliśmy także testy talentowe, aby uwydatniły potencjał działu sprzedaży i właściciela organizacji. Pozwoliło to na lepszą komunikację wewnątrz firmy.
Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?
Galeria zdjęć
Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.
Kontakt
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.