Extral Aluminium to firma, z którą miałem okazję pracować kilkukrotnie. Pracowaliśmy nad komunikacją wewnątrz przedsiębiorstwa, a jego właściciele zdecydowali, że warto przeprowadzić także szkolenie dla zespołu handlowców.
Nauczyć uczestników wywierania wpływu, który nie jest manipulacją
02
Przepracować umiejętności z zakresu domykania procesów sprzedażowych
03
Przełamać rutynę w obsłudze stałych klientów
Moje rozwiązanie
Co zostało wdrożone?
To, co było najważniejsze w szkoleniu dla Extral Aluminium, to przyjrzenie się relacjom i procesom sprzedażowym dla stałych klientów.
Pewien stopień ugruntowania relacji powoduje, że takim klientom czasem trudniej sprzedać pewną kategorię produktów (którymi zazwyczaj nie byli zainteresowani).
Przełamanie takiej rutyny jest trudne, ale nie niemożliwe, co udało się pokazać w toku warsztatów.
Dodatkowo udało nam się przepracować także obsługę klienta z modelu 9P, czyli z naciskiem na komunikację.
Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?
Galeria zdjęć
Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.
Kontakt
Zapytaj o szkolenie
Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.