Stali klienci – Extral Aluminium

Extral Aluminium to firma, z którą miałem okazję pracować kilkukrotnie. Pracowaliśmy nad komunikacją wewnątrz przedsiębiorstwa, a jego właściciele zdecydowali, że warto przeprowadzić także szkolenie dla zespołu handlowców.
Jaki był wynik?

Rezultaty

W toku pracy udało się:

01

Nauczyć uczestników wywierania wpływu, który nie jest manipulacją

02

Przepracować umiejętności z zakresu domykania procesów sprzedażowych

03

Przełamać rutynę w obsłudze stałych klientów

Moje rozwiązanie

Co zostało wdrożone?

To, co było najważniejsze w szkoleniu dla Extral Aluminium, to przyjrzenie się relacjom i procesom sprzedażowym dla stałych klientów.

Pewien stopień ugruntowania relacji powoduje, że takim klientom czasem trudniej sprzedać pewną kategorię produktów (którymi zazwyczaj nie byli zainteresowani).

Przełamanie takiej rutyny jest trudne, ale nie niemożliwe, co udało się pokazać w toku warsztatów.

Dodatkowo udało nam się przepracować także obsługę klienta z modelu 9P, czyli z naciskiem na komunikację.

Jak wyglądają moje szkolenia i konferencje?

Galeria zdjęć

Zobacz, jak prowadzę praktyczne szkolenia oraz skuteczne power speeche przeprowadzające przez proces zmiany.

Kontakt

Zapytaj o szkolenie

Zaraz po przesłaniu formularza, otrzymasz ode mnie wiadomość na maila z potwierdzeniem Twojego zgłoszenia. Aktywnie pracuję na salach szkoleniowych, dlatego skontaktuję się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych.

Kontakt